bugün

fizik

lise zamanındayken hiçbir şekilde kafamın basmadığı halde karneme üç düşebilen derstti. yani fazlada zor bir şey değil. matematikle iç içe olmasına rağmen bir kere matematikten daha kolaydır. kimya ve biyolojiden de öyle.
© copyright 2005 - 2026