bugün

peynirciks

hayırlı tezkereler olsun diyilesi bir yazar.

düdüt: gammaz kardeş harflere takılacağına başka entrylere baksan da gece gece sinirlendirmesen diyorum.
diyilesi değilmiş deyilesiymiş peh gören de 7 göbek istanbul beyfendisi falan sanır.
kulaç atmayı biliyorum ben sen kendi sularında yüz.

hacı niye eksiliyorsunuz anlamadım? adama iyi bir şeyler diledik, sahsen tanımam bile.
© copyright 2005 - 2026