bugün

kürt

bazıları o kadar ırkçı, kompleksli, ve türkleri aşağılamaya, tüm başarılı insanları kürt ilan etmeye heveslidir ki bu ırkın; zonguldak'lı mesut özil'i bile kürt ilan edebilirler. bunu yapmakla ne kazanacaklarını düşünmektedirler acaba? kendi kendini tatmin midir bu?

şurdan okunması gerekir:

(bkz: #9776424)
© copyright 2005 - 2026