bugün

telegol

Gökmen özdenak: nobre, fenerbahçe'de zaten kaç iki sene izledik ... amunaoyuyuy
ziya şengül: hehehe sevgili...
Sabri ugan: eheheh artık programı bitirme zamanı geldiği anlaşılıyor, saat dörde on var..
http://rapidshare.com/fil...en_ozdenak-anuna.avi.html
© copyright 2005 - 2026