bugün
- içtim şarabı12
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- rakı sevmemek6
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi6
- aşure yapan sözlük kızları5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- kadir inanır21
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- hesabı gizliye almak3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- beni seven var mıdır2
- osurdum3
- her insanın bir cini olması5
- anın görüntüsü20
- kaşar5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- pkk lı doktorlar2
- içinden canavar çıkan insan4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- true'nun çaylak olması17
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- mason2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- hurdadan çıkan flash diskler2
- simit ayran2
- velvet28
- kezodan öpücük istemek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- deniz göktaş2
entry'ler (368)
bunu en iyi ben yapıyorum kimse atılmasın.
biri dibine kadar sevilmiyorsa hiç kimse tarafından zerre kadar anlık bile mutlaka o benim.
biri dibine kadar sevilmiyorsa hiç kimse tarafından zerre kadar anlık bile mutlaka o benim.
öyleyse gel al beni. farklıymışım. seni bana getirmiyosa ne faydası var bunun bana.
var tabi hemde evliliklerin %80 i suriyelilerle oluyo. yakinda turk olarak azinlik kalicaz diyim size.
yeni başlayanlar için ld ağır geliyo burdan diyorum içmeyin. başka bişey için ne onu bilmiyorum. en hafif sigara ne ki...
yakın bi kız arkadaşımdan yine yakın bi erkek arkadaşımın arkadaşı hoşlanmıştı. ben de bunları tanıştırdım ama kız istemedi üç konuştular sevgili olamadan bitti muhabbet. ben bu gençle vakit geçirdim hatta hala ara ara yazıyorum falan. çok yalnız olduğumdan sanırsam ona meylediyorum ama kızın arkadaşım olması da beni engelliyor. zaten it gibi sevdiğim imkansız aşklık bi durum da yok da.. off öyle işte. ya başka birini bulup şu yalnızlıktan kurtulayım yoksa yanlış şeyler olacak gibi.
benim kutsal kederlerim.
ben ve benim gibiler. bize kimse mi bakmıyo gelenleri beğenmemek gibi lüks şeyler mi yapıyoz hiç bi fikrim yok. ama yalnızım geri kalan ömrümü de kaliteli bi insanla geçirmek isterim.
Tv çay sigara.... Kitap çay sigara... Müzik çay sigara...
Yalnızım.
Yalnızım.
Artık benim için yanan tek şey...
Bi yandan iyi masrafsız bi yandan kötü bol bol laf yemek dırdır çekmek falan vs.
Şubat ayının ortasına geldiğimizi duyuran gün. Sevgilimiz yok bizim.
Gerçekleştirecek cesaret yoktur o olsa imkan yoktur vs. Biz de istemiyoruz böyle olmasını da sonunda napalım kısmet değilmiş diyoz işte...
Kavga soğukluk cehenmem.
Siktirin gidin lan hepiniz. Lanet olsun size. Bi insanın hayatı nasıl mahvedilir sorusuna muazzam cevap verecek reziller !!! Hepinizden nefret ediyorum. Hayatıma giren çıkan herkesten.
Kullanılabilir mi değil mi ?
Kendisini asla alt edemeyecegimi ogretti. Hayat alt edilemez.
iliskisi yok.
Cunku terkedildim. Simdi de guvenemiyorum.
Cunku seni cok seviyorum hic uzmem diyenler agzimiza sicti.
Cunku seni cok seviyorum hic uzmem diyenler agzimiza sicti.
Yarın sene uzatan dersin vizesi olmasına rağmen çalışmamış ve uykusuz ögrenci stresidir.