bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek3
- yazarların iyi olduğu konular9
- yürüyüş flörtü3
- seri gizli artı oy veren melek7
- evagreen2
- izmir de cami var mı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- the saturdays2
- anın görüntüsü15
- erleg han ile revani yemek2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- bana dönmek istiyormuşsun2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20265
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- feminist sloganı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ciguli kral3
- galatasaray lobisi11
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- neden herkes evleniyor hala2
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
entry'ler (368)
bunu en iyi ben yapıyorum kimse atılmasın.
biri dibine kadar sevilmiyorsa hiç kimse tarafından zerre kadar anlık bile mutlaka o benim.
biri dibine kadar sevilmiyorsa hiç kimse tarafından zerre kadar anlık bile mutlaka o benim.
öyleyse gel al beni. farklıymışım. seni bana getirmiyosa ne faydası var bunun bana.
var tabi hemde evliliklerin %80 i suriyelilerle oluyo. yakinda turk olarak azinlik kalicaz diyim size.
yeni başlayanlar için ld ağır geliyo burdan diyorum içmeyin. başka bişey için ne onu bilmiyorum. en hafif sigara ne ki...
yakın bi kız arkadaşımdan yine yakın bi erkek arkadaşımın arkadaşı hoşlanmıştı. ben de bunları tanıştırdım ama kız istemedi üç konuştular sevgili olamadan bitti muhabbet. ben bu gençle vakit geçirdim hatta hala ara ara yazıyorum falan. çok yalnız olduğumdan sanırsam ona meylediyorum ama kızın arkadaşım olması da beni engelliyor. zaten it gibi sevdiğim imkansız aşklık bi durum da yok da.. off öyle işte. ya başka birini bulup şu yalnızlıktan kurtulayım yoksa yanlış şeyler olacak gibi.
benim kutsal kederlerim.
ben ve benim gibiler. bize kimse mi bakmıyo gelenleri beğenmemek gibi lüks şeyler mi yapıyoz hiç bi fikrim yok. ama yalnızım geri kalan ömrümü de kaliteli bi insanla geçirmek isterim.
Tv çay sigara.... Kitap çay sigara... Müzik çay sigara...
Yalnızım.
Yalnızım.
Artık benim için yanan tek şey...
Bi yandan iyi masrafsız bi yandan kötü bol bol laf yemek dırdır çekmek falan vs.
Şubat ayının ortasına geldiğimizi duyuran gün. Sevgilimiz yok bizim.
Gerçekleştirecek cesaret yoktur o olsa imkan yoktur vs. Biz de istemiyoruz böyle olmasını da sonunda napalım kısmet değilmiş diyoz işte...
Kavga soğukluk cehenmem.
Siktirin gidin lan hepiniz. Lanet olsun size. Bi insanın hayatı nasıl mahvedilir sorusuna muazzam cevap verecek reziller !!! Hepinizden nefret ediyorum. Hayatıma giren çıkan herkesten.
Kullanılabilir mi değil mi ?
Kendisini asla alt edemeyecegimi ogretti. Hayat alt edilemez.
iliskisi yok.
Cunku terkedildim. Simdi de guvenemiyorum.
Cunku seni cok seviyorum hic uzmem diyenler agzimiza sicti.
Cunku seni cok seviyorum hic uzmem diyenler agzimiza sicti.
Yarın sene uzatan dersin vizesi olmasına rağmen çalışmamış ve uykusuz ögrenci stresidir.