bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- true'nun çaylak olması17
- kemalist dünya21
- antalyada üşümek3
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- aşk3
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- velvet28
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- evagreen2
- üniversitelerin gereksiz olması13
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- seri gizli artı oy veren melek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
entry'ler (368)
bunu en iyi ben yapıyorum kimse atılmasın.
biri dibine kadar sevilmiyorsa hiç kimse tarafından zerre kadar anlık bile mutlaka o benim.
biri dibine kadar sevilmiyorsa hiç kimse tarafından zerre kadar anlık bile mutlaka o benim.
öyleyse gel al beni. farklıymışım. seni bana getirmiyosa ne faydası var bunun bana.
var tabi hemde evliliklerin %80 i suriyelilerle oluyo. yakinda turk olarak azinlik kalicaz diyim size.
yeni başlayanlar için ld ağır geliyo burdan diyorum içmeyin. başka bişey için ne onu bilmiyorum. en hafif sigara ne ki...
yakın bi kız arkadaşımdan yine yakın bi erkek arkadaşımın arkadaşı hoşlanmıştı. ben de bunları tanıştırdım ama kız istemedi üç konuştular sevgili olamadan bitti muhabbet. ben bu gençle vakit geçirdim hatta hala ara ara yazıyorum falan. çok yalnız olduğumdan sanırsam ona meylediyorum ama kızın arkadaşım olması da beni engelliyor. zaten it gibi sevdiğim imkansız aşklık bi durum da yok da.. off öyle işte. ya başka birini bulup şu yalnızlıktan kurtulayım yoksa yanlış şeyler olacak gibi.
benim kutsal kederlerim.
ben ve benim gibiler. bize kimse mi bakmıyo gelenleri beğenmemek gibi lüks şeyler mi yapıyoz hiç bi fikrim yok. ama yalnızım geri kalan ömrümü de kaliteli bi insanla geçirmek isterim.
Tv çay sigara.... Kitap çay sigara... Müzik çay sigara...
Yalnızım.
Yalnızım.
Artık benim için yanan tek şey...
Bi yandan iyi masrafsız bi yandan kötü bol bol laf yemek dırdır çekmek falan vs.
Şubat ayının ortasına geldiğimizi duyuran gün. Sevgilimiz yok bizim.
Gerçekleştirecek cesaret yoktur o olsa imkan yoktur vs. Biz de istemiyoruz böyle olmasını da sonunda napalım kısmet değilmiş diyoz işte...
Kavga soğukluk cehenmem.
Siktirin gidin lan hepiniz. Lanet olsun size. Bi insanın hayatı nasıl mahvedilir sorusuna muazzam cevap verecek reziller !!! Hepinizden nefret ediyorum. Hayatıma giren çıkan herkesten.
Kullanılabilir mi değil mi ?
Kendisini asla alt edemeyecegimi ogretti. Hayat alt edilemez.
iliskisi yok.
Cunku terkedildim. Simdi de guvenemiyorum.
Cunku seni cok seviyorum hic uzmem diyenler agzimiza sicti.
Cunku seni cok seviyorum hic uzmem diyenler agzimiza sicti.
Yarın sene uzatan dersin vizesi olmasına rağmen çalışmamış ve uykusuz ögrenci stresidir.