bugün
- futbol31
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye4
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- japonya8
- kolombiya6
- portekiz7
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- kadir inanır'ın vefatı7
- mısır3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- belçika4
- panama4
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- özbekistan5
- isveç2
- hollanda2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- saraca finch house7
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- nasılsınız2
- ekvador3
- fildişi sahili3
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- almanya6
entry'ler (368)
bunu en iyi ben yapıyorum kimse atılmasın.
biri dibine kadar sevilmiyorsa hiç kimse tarafından zerre kadar anlık bile mutlaka o benim.
biri dibine kadar sevilmiyorsa hiç kimse tarafından zerre kadar anlık bile mutlaka o benim.
öyleyse gel al beni. farklıymışım. seni bana getirmiyosa ne faydası var bunun bana.
var tabi hemde evliliklerin %80 i suriyelilerle oluyo. yakinda turk olarak azinlik kalicaz diyim size.
yeni başlayanlar için ld ağır geliyo burdan diyorum içmeyin. başka bişey için ne onu bilmiyorum. en hafif sigara ne ki...
yakın bi kız arkadaşımdan yine yakın bi erkek arkadaşımın arkadaşı hoşlanmıştı. ben de bunları tanıştırdım ama kız istemedi üç konuştular sevgili olamadan bitti muhabbet. ben bu gençle vakit geçirdim hatta hala ara ara yazıyorum falan. çok yalnız olduğumdan sanırsam ona meylediyorum ama kızın arkadaşım olması da beni engelliyor. zaten it gibi sevdiğim imkansız aşklık bi durum da yok da.. off öyle işte. ya başka birini bulup şu yalnızlıktan kurtulayım yoksa yanlış şeyler olacak gibi.
benim kutsal kederlerim.
ben ve benim gibiler. bize kimse mi bakmıyo gelenleri beğenmemek gibi lüks şeyler mi yapıyoz hiç bi fikrim yok. ama yalnızım geri kalan ömrümü de kaliteli bi insanla geçirmek isterim.
Tv çay sigara.... Kitap çay sigara... Müzik çay sigara...
Yalnızım.
Yalnızım.
Artık benim için yanan tek şey...
Bi yandan iyi masrafsız bi yandan kötü bol bol laf yemek dırdır çekmek falan vs.
Şubat ayının ortasına geldiğimizi duyuran gün. Sevgilimiz yok bizim.
Gerçekleştirecek cesaret yoktur o olsa imkan yoktur vs. Biz de istemiyoruz böyle olmasını da sonunda napalım kısmet değilmiş diyoz işte...
Kavga soğukluk cehenmem.
Siktirin gidin lan hepiniz. Lanet olsun size. Bi insanın hayatı nasıl mahvedilir sorusuna muazzam cevap verecek reziller !!! Hepinizden nefret ediyorum. Hayatıma giren çıkan herkesten.
Kullanılabilir mi değil mi ?
Kendisini asla alt edemeyecegimi ogretti. Hayat alt edilemez.
iliskisi yok.
Cunku terkedildim. Simdi de guvenemiyorum.
Cunku seni cok seviyorum hic uzmem diyenler agzimiza sicti.
Cunku seni cok seviyorum hic uzmem diyenler agzimiza sicti.
Yarın sene uzatan dersin vizesi olmasına rağmen çalışmamış ve uykusuz ögrenci stresidir.