bugün

sevdiği entry'ler

türk olmak kaderim olmasaydı tercihim olurdu

Kendimizi türk hissedince noluyor şimdi?
Bir de bişey başarmış, savaşları durdumuş, dünyayı güzelleştirmiş gibi sonuna ünlem koymuş.
Te allam ya.

Dünya tek bir ülkeden ibaret değil.
Ne mutlu insanım diyene.

17 yaşını doldurmuş birinden gençlere öğütler

feleğin sillesini yemiş gencin kendinden küçüklere verdiği öğütlerdir.
© copyright 2005 - 2026