bugün

türk olmak kaderim olmasaydı tercihim olurdu

Kendimizi türk hissedince noluyor şimdi?
Bir de bişey başarmış, savaşları durdumuş, dünyayı güzelleştirmiş gibi sonuna ünlem koymuş.
Te allam ya.

Dünya tek bir ülkeden ibaret değil.
Ne mutlu insanım diyene.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026