bugün
- ismet gurbuz 202418
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- en son alınan iltifat2
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- makarna süzmek5
- rabbin para vermesi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
- anın görüntüsü15
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
entry'ler (42)
2. Seferi yaşamak istemem ama gittim aslanlar gibi yaptım geldim. Birgün içinde hayatımdan çalınmış 15 ay olarak görmedim. Asker ocağı, Peygamber ocağıdır. Gidip o ocakta pişmek gerekir.
Amanın yine mi güzeliz yine mi çiçek?
Bıkmadınız bu konuyu ısıtıp ısıtıp önümüze getirmekten. Okumak istemeyen okumaz. Konu bu kadar net ve basit aslında. Hep biziz konuları içinden çıkılmaz hale getiren.
Bıkmadınız bu konuyu ısıtıp ısıtıp önümüze getirmekten. Okumak istemeyen okumaz. Konu bu kadar net ve basit aslında. Hep biziz konuları içinden çıkılmaz hale getiren.
uzun zaman kullanmadın ise, bacak kaslarında ki yanma.
başkasına mesaj atıyormuş gibi yapmasından evladır...
eskisinin ne kadar güzel geçtiğinin, aciz bünyede ki göstergesidir.
ancak aciz bir bünye, yeniden korkar...
acizler ve salaklar aynı hataları üst üste yapar çünkü...
ancak aciz bir bünye, yeniden korkar...
acizler ve salaklar aynı hataları üst üste yapar çünkü...
rahatına düşkün insan tercihi. yatağa çaprazlama bile yatabiliyorsun ve üstüm açıldı derdi ortadan kalkıyor...
benzemez kimse sana.
saçmalamanın dozunu artırmak. en azından konuyu dallıyor falan sanarlar.
'şimdi istanbul'da olmak vardı anasını satayım' dedirten kampanya.
bu kampanyanın yapılacağı bakırköy ve cevahir avm'de olmak isterdim. millet bir birini nasıl linç edecek.
bildiğin komedi...
bu kampanyanın yapılacağı bakırköy ve cevahir avm'de olmak isterdim. millet bir birini nasıl linç edecek.
bildiğin komedi...
bu hayvancağazlar nasıl anlatılır ki?
onları gördüğüm zaman içimi bir huzur kaplıyor. özgür bir ülkede yaşadığımı hatırlatıyorlar bana. sanki, esaret altında bir ülkede olmazlar gibi geliyor bana.
onları gördüğüm zaman içimi bir huzur kaplıyor. özgür bir ülkede yaşadığımı hatırlatıyorlar bana. sanki, esaret altında bir ülkede olmazlar gibi geliyor bana.
yok, en ufak bir suçu yok kızın.
hayvan herifler, 16 yaşındaki sabinin ırzına geçtiler. 16 yaşında bir sabinin ne suçu olabilir ki?
parası olaydı, zengin olsaydı bunlar başına gelmezdi.
ozaman belki şunu diyebilir;
tek suçu gariban olması ve ekmek parası için günü birlik eğlencelerde hizmetcilik yapması.
bir dizi deyiverip gecebiliriz.
ama kazın ayağı öle değil. gerçek hayatta bundan daha beterli ile karşılaşıyoruz.
insanlar bazen, iki ayakları üzerinde gezen ve düşüne bilen hayvanlara dönüşebiliyor.
olan nedense hep fakire fukaraya oluyor. zengine olan bir şey yok...
hayvan herifler, 16 yaşındaki sabinin ırzına geçtiler. 16 yaşında bir sabinin ne suçu olabilir ki?
parası olaydı, zengin olsaydı bunlar başına gelmezdi.
ozaman belki şunu diyebilir;
tek suçu gariban olması ve ekmek parası için günü birlik eğlencelerde hizmetcilik yapması.
bir dizi deyiverip gecebiliriz.
ama kazın ayağı öle değil. gerçek hayatta bundan daha beterli ile karşılaşıyoruz.
insanlar bazen, iki ayakları üzerinde gezen ve düşüne bilen hayvanlara dönüşebiliyor.
olan nedense hep fakire fukaraya oluyor. zengine olan bir şey yok...
samsun'u il yapalım mııı?
şöyle bir göz attım da yazılanlara, sözlük nasılda erdemli imiş.
ulan alayınız izledi bu gizli çekimi. zira izlemeden bir film hakkında, kulaktan dolma bu kadar bilgi fazla.
ben izledim hacı. saklamaya lüzum var mı?
elamanın teki, nasıl ahkam kesmiş. nerede ise pozisyon pozisyon anlatacak, ama oda ne, editlere bakıyorsun izlememiş.
çirkini görmeden, güzelin kıymetini bilemezsin.
insan, gördüklerinden ve duyduklarından dersler çıkararak erdemli olur.
bir erkeğin, egosu uğruna, arkadaşları arasında şak şaklanmak uğruna ne kadar alçalabileceğini gördüm ben o rezillikte.
o şeref yoksunu ile aynı cinsten olmaktan utandım. kendimce dersler çıkardım.
yani hacı, izlemedim diye ahkam kesmenin de, izlemeden ahkam kesmenin de anlamı yok.
ülkede git gide ahlaki bir zayıflama var. bizim buna bir çözüm bulmamız lazım. işe önce kendimizi düzelterek başlamamış lazım.
ulan alayınız izledi bu gizli çekimi. zira izlemeden bir film hakkında, kulaktan dolma bu kadar bilgi fazla.
ben izledim hacı. saklamaya lüzum var mı?
elamanın teki, nasıl ahkam kesmiş. nerede ise pozisyon pozisyon anlatacak, ama oda ne, editlere bakıyorsun izlememiş.
çirkini görmeden, güzelin kıymetini bilemezsin.
insan, gördüklerinden ve duyduklarından dersler çıkararak erdemli olur.
bir erkeğin, egosu uğruna, arkadaşları arasında şak şaklanmak uğruna ne kadar alçalabileceğini gördüm ben o rezillikte.
o şeref yoksunu ile aynı cinsten olmaktan utandım. kendimce dersler çıkardım.
yani hacı, izlemedim diye ahkam kesmenin de, izlemeden ahkam kesmenin de anlamı yok.
ülkede git gide ahlaki bir zayıflama var. bizim buna bir çözüm bulmamız lazım. işe önce kendimizi düzelterek başlamamış lazım.
abd'nin bugün türkiye'de aldığı birinci zafer.
ikincisi de malum zaten.
ikincisi de malum zaten.
durdurmayı başaramadığımız 22 yaşındaki süper star. böyle oynamaya devam ederse, nba'de ırzına geçmediği rekor kalmaz.
siyaseti yuhalamaktan ibaret sanıyorlar.
sen vermedin akp'ye, ben vermedim, kim verdi %46'yı?
bu adamlar, daha bugün bu ülkede oy kullanan %75'in, %58'lik oyunu tek başlarına aldılar. bunu muhalefetin iki büyük partisinin aleyhte propaganda yapmalarına rağmen başardılar. demokrat olduklarını söyleyen bir kesim nedense, demokrat bir şekilde seçilen bu adamları, demokrat bir saygı ile kabullenmeyi başaramıyorlar. bu durumda demokrasiden ne anladıklarını gösteriyor.
sen vermedin akp'ye, ben vermedim, kim verdi %46'yı?
bu adamlar, daha bugün bu ülkede oy kullanan %75'in, %58'lik oyunu tek başlarına aldılar. bunu muhalefetin iki büyük partisinin aleyhte propaganda yapmalarına rağmen başardılar. demokrat olduklarını söyleyen bir kesim nedense, demokrat bir şekilde seçilen bu adamları, demokrat bir saygı ile kabullenmeyi başaramıyorlar. bu durumda demokrasiden ne anladıklarını gösteriyor.
yuh hayvan bir tanede kaçır.
-şahsım-
-şahsım-
konvoy yapan arabalara el sallamak.
sanki tanıyorum adamları...
ulan bir daha dönercide son saniyeye bakarsam iki olsun.
maç bitti, adamın birinde tepki şu;
'gardaş ordan bir ayran versene'
dayı milli takım finale çıkmış ne ayranı...
sanki tanıyorum adamları...
ulan bir daha dönercide son saniyeye bakarsam iki olsun.
maç bitti, adamın birinde tepki şu;
'gardaş ordan bir ayran versene'
dayı milli takım finale çıkmış ne ayranı...
hele bir maradona ölsün, quaresma onun yaşına gelsin hala ortada bir quaresma adı varsa, bir karşılaştırma yaparız.