bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- bazı alimler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- helal olsun be2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- ithal et2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 0 0 73
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
entry'ler (306)
O burda..
Siyasal olarak goruslerini çok net bir şekilde gösteren televizyon kanalı. Sanki adı a haber değil, RTE TV. Her siyasi programda sadece AKP temsilcilerinin olduğu şovlar sergileniyor. Konuklar soruları yanitlamiyor, sunucu cevapları soruluyor.
Tekrar soyluyorum. Kanalın adı a haber değil RTE TV yada AKP TV.
Tekrar soyluyorum. Kanalın adı a haber değil RTE TV yada AKP TV.
Başı açık kadınlara hakaret etmesine rağmen kendi karısının başı açık olan adam.
islam dinini kullanarak müritler kazanan ancak islamın yasakladığı kumar masasında yakalanan adam.
Bakmayin adam dediğime. Aslında kendisi bir yazar, sair ve sanatçıdır. Ama kendisi ile çelişen kişi sanatçı da olsa benim nezlimde saygıyı hak etmez.
islam dinini kullanarak müritler kazanan ancak islamın yasakladığı kumar masasında yakalanan adam.
Bakmayin adam dediğime. Aslında kendisi bir yazar, sair ve sanatçıdır. Ama kendisi ile çelişen kişi sanatçı da olsa benim nezlimde saygıyı hak etmez.
Biz bartın'da üniversite okuyan öğrencileriz. Evimiz şehir merkezinden uzak, ağaçların ve doğanın içinde. Finallerin bitişiyle 4 kişi olan ev halkından iki tanesi burada kaldı, diğer ikisi bütleri kendi memleketlerinde beklemek için evlerine döndüler. Burada kalan iki kişi, akşama doğru uyanıyoruz, gece saat2 - 3 gibi geri geliyoruz ve uyuyoruz. Bartın'da birkaç gündür görülen sıcaklar yüzünden salonun camını açık bırakmışız ve hiç kapatmıyoruz. Her neyse bu, giriş şu an için yeterli sanırım.
Neyse biz dün gece eve geldik, yattık ve uyuduk. Bu gün uyanmam ile birlikte evdeki boş odadan gelen çıtırtıları duymam bir oldu. Aldırış etmeden elimi yüzümü yıkadım. Lavabodan çıktım, sesler gelmeye devam ediyor. Yavaşça odadan içeriye girdim ve sağıma soluma bakmaya başladım. Yatakların bir tanesinin yanındaki file poşet kendi kendine hareket ediyor. Oraya doğru gittim, bir de baktım ki bir tane yavru kedi poşeti çekiştiriyor. Yatağın altına doğru eğilip baktım ve gördüm ki köşede 2 tane daha olmak üzere toplamda 3 tane yavru kedi. Yatağın altında takılıyorlar. Sanırım bizim evde olmadığımız saatlerde anneleri içeri girmiş ve hepsini tek tek yatağın altına taşımış.
Ufacıklar, anlamsızca etrafa bakıp annelerini arıyorlar. Bende gidip salondaki balkon kapısını açtım. Anneleri rahatça gelsin diye. Bu gün dışarıda yağmur var. Eğer olur da anneleri gelmezse, aradığında rahatça bulabileceği bir yere ya da balkonda bir kutuya koymayı düşünüyorum.
görsel
görsel
görsel
görsel
Neyse biz dün gece eve geldik, yattık ve uyuduk. Bu gün uyanmam ile birlikte evdeki boş odadan gelen çıtırtıları duymam bir oldu. Aldırış etmeden elimi yüzümü yıkadım. Lavabodan çıktım, sesler gelmeye devam ediyor. Yavaşça odadan içeriye girdim ve sağıma soluma bakmaya başladım. Yatakların bir tanesinin yanındaki file poşet kendi kendine hareket ediyor. Oraya doğru gittim, bir de baktım ki bir tane yavru kedi poşeti çekiştiriyor. Yatağın altına doğru eğilip baktım ve gördüm ki köşede 2 tane daha olmak üzere toplamda 3 tane yavru kedi. Yatağın altında takılıyorlar. Sanırım bizim evde olmadığımız saatlerde anneleri içeri girmiş ve hepsini tek tek yatağın altına taşımış.
Ufacıklar, anlamsızca etrafa bakıp annelerini arıyorlar. Bende gidip salondaki balkon kapısını açtım. Anneleri rahatça gelsin diye. Bu gün dışarıda yağmur var. Eğer olur da anneleri gelmezse, aradığında rahatça bulabileceği bir yere ya da balkonda bir kutuya koymayı düşünüyorum.
görsel
görsel
görsel
görsel
Ben şahsen imana geldim. Sizi bilemem.
Sevgilisi ile gelecek dusunen insandır. Aşkın mantığı da bu değil mıdır zaten? Gelecek... Onunla bir gelecek hayal edersin. Saçma seylerle uğraşırsan zaten bir gelecek kurma.
Bugün babalar günü. Babalar günün kutlu olsun atam. Seni sevmeyenlere, hakaret edenlere, unutturmaya çalışanlara inat, babalar günün kutlu olsun atam.
Muslumanlardan beklenmeyecek hareket. Zaten benden önce girilen entrylerden de anlayabilirsiniz. Ayrıca sırf farklı mezhepte diye kafa kesenler musluman olmayana saygı mi gösterir.
ibadethaneye gidip Taylı kızları kesen müslümanları ifşa eden kızdır.
Hangi savcinin katili diye sorsan cevap veremeyecek insanlar, bir çocuğu terörist olmakla suçluyor, sığ siyasetine alet ediyor. Hayat gerçekten çok garip.
Ülkücülük, milliyetçilik temeline dayanır. Atatürk ilkelerinden bir tanesi de milliyetçiliktir.
Bu çıkarımı yapamayan insanların siyasi konulardan bahsetmesi çok ironik.
Bu çıkarımı yapamayan insanların siyasi konulardan bahsetmesi çok ironik.
üniversite;
ebevenylere göre: ilim irfan yuvası
akademisyenlere göre: işe yaramaz gençlerin ortamı
liselilere göre: eğlence mekanı
üniversitelilere göre: zaman kaybı
ebevenylere göre: ilim irfan yuvası
akademisyenlere göre: işe yaramaz gençlerin ortamı
liselilere göre: eğlence mekanı
üniversitelilere göre: zaman kaybı
Buraya gelip "türküm, müslümanım, yardım edelim gelsinler, suç işleyen olursa cezasını çeker" yazan insan var abi bu sözlükte. Ben bu kafayı anlayamıyorum. Araplar geçiyor türkiye sınırından içeriye. Ve ismi lazım değil, bu kadar arap buraya gelirken demiyor ki; lan bu kadar insan geliyor ama biz bunların bi kaydını tutalım. Yok demez, arap geliyor memlekete, adamda zaten araplaştırmaya çalışıyor seni.
Yani diyeceğim o ki, milyonlarca arap geldi buraya ve hiç birinin kaydı alınmadı. Suç işlerse sen onları biraz zor bulursun. Buraya gelip sevgi kelebeği havası vermekle olmuyor bu işler.
Yani diyeceğim o ki, milyonlarca arap geldi buraya ve hiç birinin kaydı alınmadı. Suç işlerse sen onları biraz zor bulursun. Buraya gelip sevgi kelebeği havası vermekle olmuyor bu işler.
Hoca bu durur mu yapıştırmış cevabı.
Topraktan geldiğine inanıyorsun da 1050 de 1 ihtimalin gerçekleşeceğine mi inanmıyorsun.
edit: Sözlükte topraktan geldiğine inanan ne kadar çok yazar varmış. Sanırım doğru yoldayım :D
Topraktan geldiğine inanıyorsun da 1050 de 1 ihtimalin gerçekleşeceğine mi inanmıyorsun.
edit: Sözlükte topraktan geldiğine inanan ne kadar çok yazar varmış. Sanırım doğru yoldayım :D
Kimse kimseyi zorlayamaz, hele ki islamda kesinlikle zorlama yoktur, direkt olarak kafanı vücudundan ayırırlar..
Seven insandır. Bu konunun cinsiyeti yoktur kanımca. Seven erkek olsun kız olsun, eğer seviyorsa hemen vazgeçmez, peşinden koşar.
Yol bitse, şu plaja ulaşsam artık. Yaklaştıkça denize girmeden ölecekmişim gibi oluyor. Bunu da buraya yazdık ama simdi sınava girenler üzülür adghafa
Ülkedeki aptallar ile ilgili yaptığı açıklamayı AKP yandaşlarına söylediğini bilmeyen, ayni laf ie başkalarını ezmeye çalışan aptallari ifşa eden başlık.
Tanım: ülkemizin yetiştirdiği en değerli yazarlardan vur tanesi.
Tanım: ülkemizin yetiştirdiği en değerli yazarlardan vur tanesi.
Ahlâk düzeyi başka insanların ahlakını eleştirebilecek kadar alcalmis yazarların entry girdiği başlık. Bi tek siz ahlaklisiniz aq, insanlar ölsün diye erzak adı altında mühimmat taşıyan insanlar burda ahlaktan bahsediyor.
Nizam: Emirlerin en makbulü alimlere yarenlik eden değil midir?
Hasan Sabah: Alimlerin en kötüsü emirlerle yarenlik edendir..
Bu adamı öcü olarak tanıtan bir sistemde büyümek oldukça acı verici.
Hasan Sabah: Alimlerin en kötüsü emirlerle yarenlik edendir..
Bu adamı öcü olarak tanıtan bir sistemde büyümek oldukça acı verici.