bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- velvet28
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sözlüğü bırakmak istemek8
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- anın görüntüsü17
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- hızlı para kazanmanın yolları14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
entry'ler (306)
O burda..
Siyasal olarak goruslerini çok net bir şekilde gösteren televizyon kanalı. Sanki adı a haber değil, RTE TV. Her siyasi programda sadece AKP temsilcilerinin olduğu şovlar sergileniyor. Konuklar soruları yanitlamiyor, sunucu cevapları soruluyor.
Tekrar soyluyorum. Kanalın adı a haber değil RTE TV yada AKP TV.
Tekrar soyluyorum. Kanalın adı a haber değil RTE TV yada AKP TV.
Başı açık kadınlara hakaret etmesine rağmen kendi karısının başı açık olan adam.
islam dinini kullanarak müritler kazanan ancak islamın yasakladığı kumar masasında yakalanan adam.
Bakmayin adam dediğime. Aslında kendisi bir yazar, sair ve sanatçıdır. Ama kendisi ile çelişen kişi sanatçı da olsa benim nezlimde saygıyı hak etmez.
islam dinini kullanarak müritler kazanan ancak islamın yasakladığı kumar masasında yakalanan adam.
Bakmayin adam dediğime. Aslında kendisi bir yazar, sair ve sanatçıdır. Ama kendisi ile çelişen kişi sanatçı da olsa benim nezlimde saygıyı hak etmez.
Biz bartın'da üniversite okuyan öğrencileriz. Evimiz şehir merkezinden uzak, ağaçların ve doğanın içinde. Finallerin bitişiyle 4 kişi olan ev halkından iki tanesi burada kaldı, diğer ikisi bütleri kendi memleketlerinde beklemek için evlerine döndüler. Burada kalan iki kişi, akşama doğru uyanıyoruz, gece saat2 - 3 gibi geri geliyoruz ve uyuyoruz. Bartın'da birkaç gündür görülen sıcaklar yüzünden salonun camını açık bırakmışız ve hiç kapatmıyoruz. Her neyse bu, giriş şu an için yeterli sanırım.
Neyse biz dün gece eve geldik, yattık ve uyuduk. Bu gün uyanmam ile birlikte evdeki boş odadan gelen çıtırtıları duymam bir oldu. Aldırış etmeden elimi yüzümü yıkadım. Lavabodan çıktım, sesler gelmeye devam ediyor. Yavaşça odadan içeriye girdim ve sağıma soluma bakmaya başladım. Yatakların bir tanesinin yanındaki file poşet kendi kendine hareket ediyor. Oraya doğru gittim, bir de baktım ki bir tane yavru kedi poşeti çekiştiriyor. Yatağın altına doğru eğilip baktım ve gördüm ki köşede 2 tane daha olmak üzere toplamda 3 tane yavru kedi. Yatağın altında takılıyorlar. Sanırım bizim evde olmadığımız saatlerde anneleri içeri girmiş ve hepsini tek tek yatağın altına taşımış.
Ufacıklar, anlamsızca etrafa bakıp annelerini arıyorlar. Bende gidip salondaki balkon kapısını açtım. Anneleri rahatça gelsin diye. Bu gün dışarıda yağmur var. Eğer olur da anneleri gelmezse, aradığında rahatça bulabileceği bir yere ya da balkonda bir kutuya koymayı düşünüyorum.
görsel
görsel
görsel
görsel
Neyse biz dün gece eve geldik, yattık ve uyuduk. Bu gün uyanmam ile birlikte evdeki boş odadan gelen çıtırtıları duymam bir oldu. Aldırış etmeden elimi yüzümü yıkadım. Lavabodan çıktım, sesler gelmeye devam ediyor. Yavaşça odadan içeriye girdim ve sağıma soluma bakmaya başladım. Yatakların bir tanesinin yanındaki file poşet kendi kendine hareket ediyor. Oraya doğru gittim, bir de baktım ki bir tane yavru kedi poşeti çekiştiriyor. Yatağın altına doğru eğilip baktım ve gördüm ki köşede 2 tane daha olmak üzere toplamda 3 tane yavru kedi. Yatağın altında takılıyorlar. Sanırım bizim evde olmadığımız saatlerde anneleri içeri girmiş ve hepsini tek tek yatağın altına taşımış.
Ufacıklar, anlamsızca etrafa bakıp annelerini arıyorlar. Bende gidip salondaki balkon kapısını açtım. Anneleri rahatça gelsin diye. Bu gün dışarıda yağmur var. Eğer olur da anneleri gelmezse, aradığında rahatça bulabileceği bir yere ya da balkonda bir kutuya koymayı düşünüyorum.
görsel
görsel
görsel
görsel
Ben şahsen imana geldim. Sizi bilemem.
Sevgilisi ile gelecek dusunen insandır. Aşkın mantığı da bu değil mıdır zaten? Gelecek... Onunla bir gelecek hayal edersin. Saçma seylerle uğraşırsan zaten bir gelecek kurma.
Bugün babalar günü. Babalar günün kutlu olsun atam. Seni sevmeyenlere, hakaret edenlere, unutturmaya çalışanlara inat, babalar günün kutlu olsun atam.
Muslumanlardan beklenmeyecek hareket. Zaten benden önce girilen entrylerden de anlayabilirsiniz. Ayrıca sırf farklı mezhepte diye kafa kesenler musluman olmayana saygı mi gösterir.
ibadethaneye gidip Taylı kızları kesen müslümanları ifşa eden kızdır.
Hangi savcinin katili diye sorsan cevap veremeyecek insanlar, bir çocuğu terörist olmakla suçluyor, sığ siyasetine alet ediyor. Hayat gerçekten çok garip.
Ülkücülük, milliyetçilik temeline dayanır. Atatürk ilkelerinden bir tanesi de milliyetçiliktir.
Bu çıkarımı yapamayan insanların siyasi konulardan bahsetmesi çok ironik.
Bu çıkarımı yapamayan insanların siyasi konulardan bahsetmesi çok ironik.
üniversite;
ebevenylere göre: ilim irfan yuvası
akademisyenlere göre: işe yaramaz gençlerin ortamı
liselilere göre: eğlence mekanı
üniversitelilere göre: zaman kaybı
ebevenylere göre: ilim irfan yuvası
akademisyenlere göre: işe yaramaz gençlerin ortamı
liselilere göre: eğlence mekanı
üniversitelilere göre: zaman kaybı
Buraya gelip "türküm, müslümanım, yardım edelim gelsinler, suç işleyen olursa cezasını çeker" yazan insan var abi bu sözlükte. Ben bu kafayı anlayamıyorum. Araplar geçiyor türkiye sınırından içeriye. Ve ismi lazım değil, bu kadar arap buraya gelirken demiyor ki; lan bu kadar insan geliyor ama biz bunların bi kaydını tutalım. Yok demez, arap geliyor memlekete, adamda zaten araplaştırmaya çalışıyor seni.
Yani diyeceğim o ki, milyonlarca arap geldi buraya ve hiç birinin kaydı alınmadı. Suç işlerse sen onları biraz zor bulursun. Buraya gelip sevgi kelebeği havası vermekle olmuyor bu işler.
Yani diyeceğim o ki, milyonlarca arap geldi buraya ve hiç birinin kaydı alınmadı. Suç işlerse sen onları biraz zor bulursun. Buraya gelip sevgi kelebeği havası vermekle olmuyor bu işler.
Hoca bu durur mu yapıştırmış cevabı.
Topraktan geldiğine inanıyorsun da 1050 de 1 ihtimalin gerçekleşeceğine mi inanmıyorsun.
edit: Sözlükte topraktan geldiğine inanan ne kadar çok yazar varmış. Sanırım doğru yoldayım :D
Topraktan geldiğine inanıyorsun da 1050 de 1 ihtimalin gerçekleşeceğine mi inanmıyorsun.
edit: Sözlükte topraktan geldiğine inanan ne kadar çok yazar varmış. Sanırım doğru yoldayım :D
Kimse kimseyi zorlayamaz, hele ki islamda kesinlikle zorlama yoktur, direkt olarak kafanı vücudundan ayırırlar..
Seven insandır. Bu konunun cinsiyeti yoktur kanımca. Seven erkek olsun kız olsun, eğer seviyorsa hemen vazgeçmez, peşinden koşar.
Yol bitse, şu plaja ulaşsam artık. Yaklaştıkça denize girmeden ölecekmişim gibi oluyor. Bunu da buraya yazdık ama simdi sınava girenler üzülür adghafa
Ülkedeki aptallar ile ilgili yaptığı açıklamayı AKP yandaşlarına söylediğini bilmeyen, ayni laf ie başkalarını ezmeye çalışan aptallari ifşa eden başlık.
Tanım: ülkemizin yetiştirdiği en değerli yazarlardan vur tanesi.
Tanım: ülkemizin yetiştirdiği en değerli yazarlardan vur tanesi.
Ahlâk düzeyi başka insanların ahlakını eleştirebilecek kadar alcalmis yazarların entry girdiği başlık. Bi tek siz ahlaklisiniz aq, insanlar ölsün diye erzak adı altında mühimmat taşıyan insanlar burda ahlaktan bahsediyor.
Nizam: Emirlerin en makbulü alimlere yarenlik eden değil midir?
Hasan Sabah: Alimlerin en kötüsü emirlerle yarenlik edendir..
Bu adamı öcü olarak tanıtan bir sistemde büyümek oldukça acı verici.
Hasan Sabah: Alimlerin en kötüsü emirlerle yarenlik edendir..
Bu adamı öcü olarak tanıtan bir sistemde büyümek oldukça acı verici.