bugün
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- chp den akp'ye jet geçiş2
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- nofap6
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 0 0 75
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- allah bu yahudilerin belası versin3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- 1 euro 52 93 tl2
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
entry'ler (15)
750 ml. alkol tüketiminin ardından koyar, fena koyar hem de.
leyla'yla mecnun olmamak acıtmaz da...
olamamak acıtır.
leyla'yla mecnun olmamak acıtmaz da...
olamamak acıtır.
çocuk : baba, harçlığım bitti.
baba : kaç para istiyorsun?
çocuk : 500 tl. yeter.
baba : ne!! 500 lira mı? n'apıcan 400 lirayı? 300 lira neyine yetmiyor? 200 liraymış! peh! rüyanda görürsün sen 100 lirayı! hadi, al şu 50 lirayı, git gözüm görmesin seni!
baba : kaç para istiyorsun?
çocuk : 500 tl. yeter.
baba : ne!! 500 lira mı? n'apıcan 400 lirayı? 300 lira neyine yetmiyor? 200 liraymış! peh! rüyanda görürsün sen 100 lirayı! hadi, al şu 50 lirayı, git gözüm görmesin seni!
yılın adının değişmesinin müsebbibi yerküre ve güneştir;
ki tüm bu dilek ve istekler ikisinin de umurunda değildir.
sağlık, para, başarı, öyle dileyince gelmiyor maalesef.
herşey yine sana bağlı, bana bağlı... mesela önümde duran şarap şişesinin dibini görürsem, sağlık dileklerim reflüzede midemin umurunda olmayacak. böyle.
ki tüm bu dilek ve istekler ikisinin de umurunda değildir.
sağlık, para, başarı, öyle dileyince gelmiyor maalesef.
herşey yine sana bağlı, bana bağlı... mesela önümde duran şarap şişesinin dibini görürsem, sağlık dileklerim reflüzede midemin umurunda olmayacak. böyle.
size ne'dir.
duyan da size, içtiği rakıların cehennem azabını miras bıraktı sanacak.
duyan da size, içtiği rakıların cehennem azabını miras bıraktı sanacak.
eski adresimdi, bir sinir topladım pılımı pırtımı, hesabımı tahliye ettim, buraya geldim.
pişman mıyım, değilim.
siyasetteki kutuplaşma (vay be, bu lafı kullanmayı hep çok istemiştim) itü sözlük moderasyonunu da etkiledi sanırsam. (sanırsam?) gayet neo-liberal, son derece kendine müslüman bir moderasyona sahip bir soluşum haline geldi. "herkese eşit davranılacak diye bir kaide yok, beğenmezsen ananı da al git" diyen bir patronu var... işyerini çok bi' süslediler, püslediler, feysbuk eklentisi neyim yaptılar (ne gerekse...), ama yönetici kadroları gitgide havaya girdi. hani "eskiden audim vardı, işi büyüttüm, şimdi ferrariye biniyorum, adam oldum oğlum ben" hesabı...
valla ben istifamı sundum, tazminatsız çıktım, greve de katılmadım.
sonuçta onca zaman ekmeğini yedim, haksızlık etmek de istemem. ama itü, eski itü değil...
umarım daha iyi bir iş bulmuşumdur... daha maaş konuşmadık gerçi. (gülücük yok burda, son derece ciddiyim)
pişman mıyım, değilim.
siyasetteki kutuplaşma (vay be, bu lafı kullanmayı hep çok istemiştim) itü sözlük moderasyonunu da etkiledi sanırsam. (sanırsam?) gayet neo-liberal, son derece kendine müslüman bir moderasyona sahip bir soluşum haline geldi. "herkese eşit davranılacak diye bir kaide yok, beğenmezsen ananı da al git" diyen bir patronu var... işyerini çok bi' süslediler, püslediler, feysbuk eklentisi neyim yaptılar (ne gerekse...), ama yönetici kadroları gitgide havaya girdi. hani "eskiden audim vardı, işi büyüttüm, şimdi ferrariye biniyorum, adam oldum oğlum ben" hesabı...
valla ben istifamı sundum, tazminatsız çıktım, greve de katılmadım.
sonuçta onca zaman ekmeğini yedim, haksızlık etmek de istemem. ama itü, eski itü değil...
umarım daha iyi bir iş bulmuşumdur... daha maaş konuşmadık gerçi. (gülücük yok burda, son derece ciddiyim)
cemaatin ya da akp nin bu ordudan memnun olmadığını bilmeyen yok.
o da n'apıyor? kendi ordusunu (!) kuruyor.
solcu öğrencileri coplayacak, içki içen günahkar vatandaşlarını mekan mekan dolaşıp fişleyecek, öpüşen öğrencileri ayıracak, elele oturanların arasına oturacak (yakın zamanda bekliyorum), kampüslerde sivil sivil dolaşıp gözünün tutmadıklarını gammazlayacak, olur ya haddini bilmeyip greve falan giden, "işimizi geri istiyoruz" diye oturma eylemi yapan işçi olursa biber gazı falan sıkacak bir polis teşkilatı oluşturuyor.
yakın zamanda cami girişlerinde yoklama almalarından, cuma okumalarına gelmeyen kadınları fişlemelerinden korkuyorum.
ha, uyuşturucu liselere kadar indi ama onun konumuzla alakası yok.
o da n'apıyor? kendi ordusunu (!) kuruyor.
solcu öğrencileri coplayacak, içki içen günahkar vatandaşlarını mekan mekan dolaşıp fişleyecek, öpüşen öğrencileri ayıracak, elele oturanların arasına oturacak (yakın zamanda bekliyorum), kampüslerde sivil sivil dolaşıp gözünün tutmadıklarını gammazlayacak, olur ya haddini bilmeyip greve falan giden, "işimizi geri istiyoruz" diye oturma eylemi yapan işçi olursa biber gazı falan sıkacak bir polis teşkilatı oluşturuyor.
yakın zamanda cami girişlerinde yoklama almalarından, cuma okumalarına gelmeyen kadınları fişlemelerinden korkuyorum.
ha, uyuşturucu liselere kadar indi ama onun konumuzla alakası yok.
bu zamanda biraz zor iş.
yıl 2008...
"başıma bir iş gelmeyecekse atatürk'ü sevmiyorum"
yıl 2010...
"fethullah gülen'i sevmiyorum diyebilmek"
ironi değil, gerçek.
yıl 2008...
"başıma bir iş gelmeyecekse atatürk'ü sevmiyorum"
yıl 2010...
"fethullah gülen'i sevmiyorum diyebilmek"
ironi değil, gerçek.
aradaki uzaklık metrelerle ölçülmüyorsa söylenen şarkıdır.
yıllar vardır, "keşke daha önce..."ler vardır.
geçtiğiniz yollar, virajlar, dönemeçler vardır...
yaralar vardır, kanamasından korkulan...
"yan yanayken ayrılık" şarkısıdır bu.
ayten alpman"dan dinlerken dağlayandır.
yıllar vardır, "keşke daha önce..."ler vardır.
geçtiğiniz yollar, virajlar, dönemeçler vardır...
yaralar vardır, kanamasından korkulan...
"yan yanayken ayrılık" şarkısıdır bu.
ayten alpman"dan dinlerken dağlayandır.
"ne zormuş olmak. olmamak hep kolaymış. oysa bütün mesele olmakmış. ama ben niye böyle oldum? sebebimsin. sonucunum."
--
"içerin sıcak, dışarın soğuksa bil ki buğulusun, ilk sözün buğuludur, pusludur. bilirim. içerin kirlenmişse yine bilirim, baktığında kirli görürsün dışarıyı."
--
"farkına varmadığın sürece hiçbir şeyi kaybetmiyorsun. farkına vardığın, izah ettiğin ve bu izahatın değerlerini ikna ettiğin zaman kaybediyorsun. bilmek kaybetmektir. bilgili olmak yenilmek. bilmeyenler, farkına varmayanlar, mutlu ve sıradan yaşıyor. yani herkes. herkes, herkes gibi yaşamayı seviyor. kimisi farkına varmadan, kimisi umursamadan.
ama bilmek umursamaktır. umursamamak, bildiği halde bilmiyormuş gibi yapabilmektir."
--
"kaldı mı hüznün kasveti dilinde, virgülü boşver üç nokta yeter..."
--
"paketteki sigaram bitene dek evden çıkmayacağım. ağzımda nikotin pası ben size çok kızgınım."
kuralsızlığın hikayelerinden...
--
"içerin sıcak, dışarın soğuksa bil ki buğulusun, ilk sözün buğuludur, pusludur. bilirim. içerin kirlenmişse yine bilirim, baktığında kirli görürsün dışarıyı."
--
"farkına varmadığın sürece hiçbir şeyi kaybetmiyorsun. farkına vardığın, izah ettiğin ve bu izahatın değerlerini ikna ettiğin zaman kaybediyorsun. bilmek kaybetmektir. bilgili olmak yenilmek. bilmeyenler, farkına varmayanlar, mutlu ve sıradan yaşıyor. yani herkes. herkes, herkes gibi yaşamayı seviyor. kimisi farkına varmadan, kimisi umursamadan.
ama bilmek umursamaktır. umursamamak, bildiği halde bilmiyormuş gibi yapabilmektir."
--
"kaldı mı hüznün kasveti dilinde, virgülü boşver üç nokta yeter..."
--
"paketteki sigaram bitene dek evden çıkmayacağım. ağzımda nikotin pası ben size çok kızgınım."
kuralsızlığın hikayelerinden...
yeni tasarı yasalaşırsa mümkün olabilecek hadise.
hayır, ne düşündüler acaba çok merak ediyorum.
yetmez ama evet demiş olmasınlar sakın...
hayır, ne düşündüler acaba çok merak ediyorum.
yetmez ama evet demiş olmasınlar sakın...
yedi notayı az bulmasıyla ünlenmiştir.
aslında iki bestesi vardır.
biri oynak biri sılovdur.
sözleri değiştirip değiştirip her yıl albüm yapar.
aslında iki bestesi vardır.
biri oynak biri sılovdur.
sözleri değiştirip değiştirip her yıl albüm yapar.
en çok sevdiğine karşı zırhını indirmesinden kaynaklanmıştır.
sur yok, koruma kalkanları yok, maske yok...
bir adım mesafe ha var, ha yok...
sen saçını okşamasını beklerken...
cebinden çıkan falçata...
falçatayı salladığı anda...
yüzde bir yara...
sur yok, koruma kalkanları yok, maske yok...
bir adım mesafe ha var, ha yok...
sen saçını okşamasını beklerken...
cebinden çıkan falçata...
falçatayı salladığı anda...
yüzde bir yara...
kalpsiz davrandığı zamanlarda bile kalbiyle düşünendir.
sayısız pipisiz bebeğin doğar doğmaz gizlice öldürülüp, "ölü doğdu" denmesinin nedenidir.
mezartaşları bile yoktur o el kadar bedenlerin.
adları bile yoktur. kendilerini anımsatacak hatıraları da...
korkudan yaslarını bile tutamaz anaları.
"erkek adam"ın, "kız evladım yok" diyerek, iftihar sebepleri olmuşlardır yalnızca.
2 saat de sürse bir hayat, evet...
anlamı yalnızca bu.
mezartaşları bile yoktur o el kadar bedenlerin.
adları bile yoktur. kendilerini anımsatacak hatıraları da...
korkudan yaslarını bile tutamaz anaları.
"erkek adam"ın, "kız evladım yok" diyerek, iftihar sebepleri olmuşlardır yalnızca.
2 saat de sürse bir hayat, evet...
anlamı yalnızca bu.
kafka'yı kitap bittikten sonra seversiniz...
okurken değil...
hatta nefret-aşk ilişkisi kadar keskin olabilir bu dönüşüm.
okurken değil...
hatta nefret-aşk ilişkisi kadar keskin olabilir bu dönüşüm.