bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- true'nun çaylak olması15
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- israil6
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
entry'ler (242)
toplu taşıma hizmetinin ücretsiz oluşundan faydalanarak belediye otobüsleri ile türkiye turu yapmak. aniden allah cennete yarabbi demek. cami de geğirme serbestliği.
kral midas bir gün dionysos’un bilge şairlerinden silenos’u ormanda yakalar.
evrenin bilgisine sahip olduğunu düşündüğü silenos’tan paha biçilmez bir bilgi alma peşinde olan midas, ona insan için en iyi şeyin ne olduğunu sorar. silenos bir kahkaha patlatır ve ardından şöyle cevap verir: 'insan için en iyisi hiç doğmamış olmak. ikinci en iyi şey ise hemen ölmek.
(bkz: hiç doğmamış olmak)
evrenin bilgisine sahip olduğunu düşündüğü silenos’tan paha biçilmez bir bilgi alma peşinde olan midas, ona insan için en iyi şeyin ne olduğunu sorar. silenos bir kahkaha patlatır ve ardından şöyle cevap verir: 'insan için en iyisi hiç doğmamış olmak. ikinci en iyi şey ise hemen ölmek.
(bkz: hiç doğmamış olmak)
evliliğin üç buçuk ayını geride bırakmış bir erkek olarak nacizane görüşlerimi belirtmek istediğim kurum. öncelikle belirtmek gerekir ki zor, çok zor. ben otuz iki yaşında evlendim. nerdeyse on altı yaşından beri çalışıyorum ve ona denk şekilde de geziyorum. sokak benim için hayattır. eve çok zor giren, geceleri dışarıda geçiren hatta aktif gece hayatı olan bir insandım. arkadaş çevrem yoğundu. hatta annem nerdesin diye sorunca ufak çaplı sinirlenen bir insan bile olabiliyordum bazen. evlenince bunlar bitiyor. hiç kimse yok efendim bitmiyor, vay ben çıkarım, ben hanımcı değilim demesin, bitiyor arkadaşlar. sadece cumartesi günleri istisna yapıyorum o da balkabağına dönmeden. sorumluluk bilinci zaten bazı şeylere müsaade etmiyor. yoğun kitap okuyan, mobil oyun oynayan (elveda pubg) birisiydim. kitap hanımla okuyoruz, bu güzel bir şey ama pubg bitti. acayip koydu. bazen evin duvarları üstünüze üstünüze gelecek, hemen balkona çıkın, bir ice tea bir de sigara için.oluyor o yani. sonuç olarak düzenli bir hayat klişesi geçerli oldu benim için. nerde akşam orada sabah mevzusu bitiyor. eşinizle anlaşabilirseniz bazı şeyler daha anlamlı ve daha güzel gelebiliyor. yine de gerçekten kişinin kendini eğrisiyle doğrusuyla tartıp ben buna hazır mıyım sorusunu sorması gereken bir kurum.
rakı bardağını göğüslerinin arasına koyup fotoğraf çektiriyorsa tadından yenmeyecek kızdır.
biri modern türkiye cumhuriyetinin kurucusudur, diğeri kime çalışır, ne iş yapar bilemedim.
yeğenimdir.
(bkz: ben ülkemi adeta pazarlamakla mükellefim)
bundan daha açıklayıcı bir cümle yoktur zaten.
bundan daha açıklayıcı bir cümle yoktur zaten.
zamanın birinde gazetecinin biri bir köye gider.
köyün kahvesinde ihtiyarlar muhabbet içinde oturur, bir yandan da röportaj yapar.
konu döner dolaşır atatürk'e gelir. yaşlı amcamızın biri : "ben çok severim atatürkü. cok böyük bi adammış" der.
gazeteci sorar;
- neden seviyorsun atatürkü?
- atatürk layıklıgı getirdi de ondan.
- layıklık neymiş peki amcacım?
- layıklık, kerhaneye layık olanın kerhaneye gitmesi, camiye layık olanın camiye gitmesidir.
(bkz: konu kilit)
köyün kahvesinde ihtiyarlar muhabbet içinde oturur, bir yandan da röportaj yapar.
konu döner dolaşır atatürk'e gelir. yaşlı amcamızın biri : "ben çok severim atatürkü. cok böyük bi adammış" der.
gazeteci sorar;
- neden seviyorsun atatürkü?
- atatürk layıklıgı getirdi de ondan.
- layıklık neymiş peki amcacım?
- layıklık, kerhaneye layık olanın kerhaneye gitmesi, camiye layık olanın camiye gitmesidir.
(bkz: konu kilit)
(bkz: yobazsiken)
adam öleli neredeyse 80 sene olmuş, onca senedir ağrıları dinmemiş yobazlar, kadir mısırlıoğlu gibi şizofren, rıza nur gibi ahrazların beyanına bakıp iftira atıyorsa oldukça da aktifmiş.
adam öleli neredeyse 80 sene olmuş, onca senedir ağrıları dinmemiş yobazlar, kadir mısırlıoğlu gibi şizofren, rıza nur gibi ahrazların beyanına bakıp iftira atıyorsa oldukça da aktifmiş.
bu sistemi en çok savunan adam burhan kuzu denen çakma profesör. düz mantıkla ülkeye getireceği zarar çok rahat anlaşılabilir. hayatımın sonuna kadar nasıl büyük patron olarak kalabilirim sorusunun cevabı başkanlık sistemindedir.
(bkz: dolara yatırım yapan yaya kalır)
malum şahısın kurduğu cümle. ne dediyse tersini yapmak lazım.
http://haber.star.com.tr/...-yaya-kalir/haber-1007163
malum şahısın kurduğu cümle. ne dediyse tersini yapmak lazım.
http://haber.star.com.tr/...-yaya-kalir/haber-1007163
sen gel gemileri karadan yürüt, çin seddini yaptır, çanakkale de destan yaz, sonra anasının eteğini şalını giyen adam sana kafa tutsun. allah düşmanın bile mertini nasip etsin.
(bkz: yav he he)
güneydoğu bölgemizi tamamen teröriste teslim etmişiz. adam arsız arsız çıkıp öcalan'ın (kendisine buradan orospu çocuğu demek istiyorum) heykelini dikeceğiz diyor, yeğeni olacak insanımtrak meclise giriyor, korucuları def edeceğiz diyor sonra 82 kerkük, 83 musul. hayaller güzel tabi.
(bkz: dimyat a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak)
güneydoğu bölgemizi tamamen teröriste teslim etmişiz. adam arsız arsız çıkıp öcalan'ın (kendisine buradan orospu çocuğu demek istiyorum) heykelini dikeceğiz diyor, yeğeni olacak insanımtrak meclise giriyor, korucuları def edeceğiz diyor sonra 82 kerkük, 83 musul. hayaller güzel tabi.
(bkz: dimyat a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak)
aynı şeylere gülmediğim insanlarla mutlu olmam mümkün değil.
kimseden bir şey beklememektir.
(bkz: tırnağın varsa başını kaşı)
(bkz: tırnağın varsa başını kaşı)
suriyeliler buraya gelse, biz oraya gitsek olmuyor mu? ne olur öyle bir şey olsun çünkü.
http://i.imgur.com/eWKqqPk.jpg
http://i.imgur.com/eWKqqPk.jpg
hazreti ömer'e de, hazreti ali'ye de ait olmayan söz. milattan önce ki roma imparatorluğunun sloganlarından biri.
(bkz: justitia est fundamentum regnorum)
(bkz: justitia est fundamentum regnorum)
alın yazım yazılırken kartuş bitmiş sanırım, o derece.