bugün

entry'ler (1)

pdr okuyup psikolog olduğunu zanneden ezikler

Bu düşüncedeki birinin "psikolog" olup insanlara yardım edebileceğini sanmıyorum. Her iki alanda da istisnalar olmakla birlikte, insanlar kendi ünvanlarının, yeterliliklerinin ve sınırlılıklarının farkında. Açıkçası bir PDR'ci olarak kendini psikolog olarak tanımlayan kimseyle karşılaşmadım, kaldı ki böyle bir şeye gerek yok. Her iki meslek de ruh sağlığı alanında çalışır ve üstünlük ancak işini iyi yapandadır. Okumak cehaleti alır eşeklik baki kalır demişler, başka bir meslek grubuna bu şekilde saygısızca konuşan insanlar da bunun en güzel örneği olabilir ancak.
© copyright 2005 - 2026