bugün
- akp aslında yok her şey dekor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- devlet gücü6
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- anın görüntüsü17
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- ibadet4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- my number one3
- lionel messi11
- naruto dayi3
- futbol16
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ameliyat olmak8
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
entry'ler (157)
Ota boka ağlamaktan iyidir.
Tamamen akılla ilgili bir süreçtir... (bkz: ilişkiyi kalp başlatır mantık bitirir)
Kabul ettim hata bende çünkü sevgine ihtiyacım olmamalıydı.
Mesajla kutlandığı takdirde verilen 'Sağol * '' ve ya ''teşekkür ederim'' cevabını takiben '':)'' mesajının yollanmasıyla sonuçlanacak durum.
''Yakışıklı erkek vs mal kız eşleşmesi''nin öteki versiyonudur.(Güzel kişiliğin de aslında bilinçaltında mal olmasından kaynaklanan bir ikilemdir.)
(Arkadaşın yaptığı espri üzerine .. )
+Anneeeeğ , annemi istiyorum.
-efendim ? (arkadaş cevap verir.)
+Annem msn len ?
-Annem msn babam facebook (gülme krizi)
+Siktir git.
+Anneeeeğ , annemi istiyorum.
-efendim ? (arkadaş cevap verir.)
+Annem msn len ?
-Annem msn babam facebook (gülme krizi)
+Siktir git.
Doğuş , Nihat Doğan , Davut Güloğlu , Özcan Deniz , Alişan vb.
Bütün olumsuzluklara rağmen o özleniyorsa , aşık olunan kişidir.
+ ''X'' tuhaf bi çocuk biraz.
- Bence de...
+Kız olsam onunla çıkmazdım ben.
- E zaten kızsın ?!?
- Bence de...
+Kız olsam onunla çıkmazdım ben.
- E zaten kızsın ?!?
Hakkını vererek işini yapanlar dışındaki herkes bu kategoriye girer.
En doğal halinizle alışveriş yaparken beliren korkunç bir durumdur.Ondan daha rahatsız edici birşey varsa o da hergün aynı sınıfta olmaktır.
Bi arkadaştaki yorumlar ; -Kanka uzun bile sürdü yaa.
+ Öyle oldu be kanka ama yaranılmıyo kimseye verdiğimiz değer yine bize kaldı.
- boşver ya takmaya deymez
+ aynen öyle... *
+ Öyle oldu be kanka ama yaranılmıyo kimseye verdiğimiz değer yine bize kaldı.
- boşver ya takmaya deymez
+ aynen öyle... *
Hakkında en fazla konuşulan beceriksiz Türk futbolcudur..O değil de iyi reklam yapar kendisi.*
bir aşk gerçekten aşksa öğelerine ayrılmaz , öğeler bir bütündür ,herşeydir koparılamaz devrik cümle haline getirilemez her öğenin yeri bellidir bağlı olduğu öğe de..tek taraflıysa işte o platoniktir,küçük çaplı saplantıdır (en sevdiğimden ) istenilen öğeye itinayla ayrılır...( sabit değişkenler ; ayrılık , acı ,gözyaşı , aptallık , herşeye rağmen yine onu özlemek.)
modadan anlamayan kadın kadar doğal bir varlıktır.
herşeyin ters gittiği , ayakkabının topuğu , ev anahtarın , bütün kablolar , yanlışlıkla çarpıp düşürdüğün eşyalar , durudk yere küsen arkadaşlar herşeyin sana karşı olduğunu hisettiğinde ağlamaktan için acıdığında yüreğinde hissettiğin o yoğun duyguların anıdır...
kendi zöel arabasında kendini F1 pilotu sanan ancak taksisinde müşterilere hizmet ederken kuzu kesilen babam.
kendisine atılan bütün güzel şutları üstün yeteneğiyle (!) fiyaskoya çeviren ünlü futbolcu. (bkz: Arda nın adı varsa Sabri nin saçmalığı var)