bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar9
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- japonya10
- neden sevgilim yok4
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- brezilya5
- sözlüğün adalet terazisi3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- velvet43
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- 29 haziran 20262
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- ekonomi3
- zalican4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- et2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- nervio4
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- era7capone2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
entry'ler (293)
bu ülkede ifade özgürlüğü denildiğinde ilk akla gelen ortam.
ekşi engellenince buralarda neler oluyor diye yıllar sonra uludağ sözlük hesabıma geri döndüm. benim için büyük insanlığın çok da umrunda değildir sanki
ekşi engellenince buralarda neler oluyor diye yıllar sonra uludağ sözlük hesabıma geri döndüm. benim için büyük insanlığın çok da umrunda değildir sanki
konu güncel kalmalı.
konuya ilginin bu kadar az olması üzücü.
biraz ilgi lütfen.
konuya ilginin bu kadar az olması üzücü.
biraz ilgi lütfen.
kurban bayramında illa ki hayvan kesmeye gerek yok.
yardım edin eymen yaşasın.
iş bankası
şube=silivri/istanbul
hesap: tuba çakmak kal, bülent kal, ömer çakmak adınadır
hesap numaramız: 1260- 0831270
iban numaramız: tr84 0006 4000 0011 2600 8312 70
yardım edin eymen yaşasın.
iş bankası
şube=silivri/istanbul
hesap: tuba çakmak kal, bülent kal, ömer çakmak adınadır
hesap numaramız: 1260- 0831270
iban numaramız: tr84 0006 4000 0011 2600 8312 70
çok sevdiğim bir arkadaşım kızım mira'nın doğduğu gün "mi gibi ince ve narin ra gibi güçlü ve hakim olasın" yazmıştı hatırasına... kızım için dilenen en güzel dilektir belki de.
yedi aydır olduğum şey...
"baba" deyince normal olarak hep kendi babam gelirdi aklıma. her çocuk gibi ben de babamı severim, ya da severdim... aslında hala severim ama öyle gözümde büyüttüğüm kadar biri olmadığını fark etmeye başladım. sanki ben büyüdükçe o küçülüyordu.
şimdilerde en büyük korkum. kızımın küçükken beni gözünde çok büyütüp yetişkin olduğunda aslında ne kadar tırt bir adam olduğumu düşünmesi.
bunların dışında "baba" olmak şimdiye kadar olduğun her şeyden başka bir şey olmaktır. bir babanın kızını/oğlunu kucağına aldığı ilk an o ana kadar tatmış olduğu neşe, keyif, heyecan, mutluluk, haz vs. duygularının hepsinin toplamından fazladır. ve baba adaylarına tavsiyemdir ki o ilk anki duyguyu sakın unutmayın. çünkü bir daha tadamayacaksınız.
"baba" deyince normal olarak hep kendi babam gelirdi aklıma. her çocuk gibi ben de babamı severim, ya da severdim... aslında hala severim ama öyle gözümde büyüttüğüm kadar biri olmadığını fark etmeye başladım. sanki ben büyüdükçe o küçülüyordu.
şimdilerde en büyük korkum. kızımın küçükken beni gözünde çok büyütüp yetişkin olduğunda aslında ne kadar tırt bir adam olduğumu düşünmesi.
bunların dışında "baba" olmak şimdiye kadar olduğun her şeyden başka bir şey olmaktır. bir babanın kızını/oğlunu kucağına aldığı ilk an o ana kadar tatmış olduğu neşe, keyif, heyecan, mutluluk, haz vs. duygularının hepsinin toplamından fazladır. ve baba adaylarına tavsiyemdir ki o ilk anki duyguyu sakın unutmayın. çünkü bir daha tadamayacaksınız.
unesco dünya mirası listesinin 999. değeri olarak tescillenmiştir. gurur duyduk.
http://onedio.com/haber/o...un-unesco-basarisi-323356
http://onedio.com/haber/o...un-unesco-basarisi-323356
cmmrtylmzsk - sesli harfler.
bu topraklardan nice yiğitler, onurlu insanlar, devrimciler geçti... ama senin gidişin en çok koyan oldu bana. neden bilmiyorum... o kalleşçe vurulduğun güne kadar adını da duymamıştım.
şimdi ne zaman insanın taaa şurasına işleyen gözlerini görsem, burnumun direği sızlar. seninle ilgili haberleri, yazıları okuyamaz oldum.
"hesabını soracağız..!!" gibi hamasi laflar etmek istemiyorum. soramıyoruz çünkü... bu yüzden mutsuzuz sürekli. deniz'in, erdal'ın, hrant'ın da hesabını soramadık. ama unutmadıkta. sana veripte tutabileceğim tek söz şu olur sadece:
unutursam yüreğim kurusun canım kardeşim...
şimdi ne zaman insanın taaa şurasına işleyen gözlerini görsem, burnumun direği sızlar. seninle ilgili haberleri, yazıları okuyamaz oldum.
"hesabını soracağız..!!" gibi hamasi laflar etmek istemiyorum. soramıyoruz çünkü... bu yüzden mutsuzuz sürekli. deniz'in, erdal'ın, hrant'ın da hesabını soramadık. ama unutmadıkta. sana veripte tutabileceğim tek söz şu olur sadece:
unutursam yüreğim kurusun canım kardeşim...
"akşam olur mektuplar hasretlik söyler
zagreb radyosunda lili marlen türküsü"
dizeleri kullanımına en iyi örnektir.
zagreb radyosunda lili marlen türküsü"
dizeleri kullanımına en iyi örnektir.
en iyi türkçe müzik yapan grup olmasının yanında siyasal kimlikleri müziklerinin kalitesini bu kadar yukarı çıkarmaktadır diye düşünüyorum. şarkıları da arzuladıkları dünya gibi sınıfsız, sömürüsüz, özgür ve yaratıcı. herkese iyi müzik nasıl yapılır gösteriyorlar. severek dinliyoruz...
bütün dünya duysun istersin. bir de derler ki "aman herkese söylemeyin görmemiş gibi". arkadaş görmedik tabii.. sanki beş çocuğum var da altıncının haberini aldım... gazeteye sayfa sayfa ilan veresim var.. mutluyum sözlük "baba" oluyorum.
dün olanların ne olduğu konusunda merak ettirmiştir.
unesco dünya mirası adaylık çalışmaları kapsamında harika bir tanıtım filmine imza atılmıştır.
buyrun efendim;
https://www.youtube.com/watch?v=oHaTssqnbxA
buyrun efendim;
https://www.youtube.com/watch?v=oHaTssqnbxA
yüzde 2 gerçekten komiktir ama asıl üzücü olan memurlar insanca yaşayak ücret istiyor diye sinirlenip "bak bunlar üç kuruşla ev geçindiriyor" gibi çocukça tespitlerle vatandaşla emeğinin karşılığını isteyenleri karşı karşıya getirenlerle ne yazık ki ayni havayı solumak zorunda kalmaktır.
kamu emekçileri her eyleminde kendinden çok toplumun diğer kesimlerinin taleplerini dile getirebilecek kadar erdemli olmuşlardır.
o zaman sormak gerekir ekseriyetle internet sitelerinde haber altlarına yorum yaparak ortaya çıkan zat-ı şahanelere en son kesk mitinginde asgari ücretten güvencesiz çalışmaya bir çok sorun dile getirilirken sen neredeydin acaba?
kamu emekçileri her eyleminde kendinden çok toplumun diğer kesimlerinin taleplerini dile getirebilecek kadar erdemli olmuşlardır.
o zaman sormak gerekir ekseriyetle internet sitelerinde haber altlarına yorum yaparak ortaya çıkan zat-ı şahanelere en son kesk mitinginde asgari ücretten güvencesiz çalışmaya bir çok sorun dile getirilirken sen neredeydin acaba?
avrupa şampiyonu olduğu sene akıllara ziyan bir playoff sistemi yüzünden bütün sezon tek bir malubiyet almadığı halde playoff yarı finalinde bir maç kaybederek şampiyonluktan ve dahası bir sonraki yıl şampiyonlar ligine katılma şansından olmuş olmasına rağmen türkiyenin en iyi kadın voleybol takımı.
an itibariyle içinde bulunduğum, sefer saatlerini bilirseniz hiç beklemeden binebileceğiniz, simdiye kadar ki denemelerimde kalkış ve varış saatlerine sadık kalan özellikle kuzey ege limanının faaliyete başlamasından sonra değeri daha da anlaşılacak olan raylı sistem.
yolluktur yolluk...
fenerbahçemin kazandığı karşılaşma... valla nasıl oldu derseniz ben de anlamadım... büyük takım böyle oluyor işte sözlük..