bugün
- mustafa kemal atatürk4
- kemalist dünya23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek3
- hırt2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- kadir inanır17
- antalyada üşümek3
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- hapşırmak2
- aşk3
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- üniversitelerin gereksiz olması13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- israil6
- ona bir şey söyle9
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- birader yazar olmak12
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- özlü sözler5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
entry'ler (293)
bu ülkede ifade özgürlüğü denildiğinde ilk akla gelen ortam.
ekşi engellenince buralarda neler oluyor diye yıllar sonra uludağ sözlük hesabıma geri döndüm. benim için büyük insanlığın çok da umrunda değildir sanki
ekşi engellenince buralarda neler oluyor diye yıllar sonra uludağ sözlük hesabıma geri döndüm. benim için büyük insanlığın çok da umrunda değildir sanki
konu güncel kalmalı.
konuya ilginin bu kadar az olması üzücü.
biraz ilgi lütfen.
konuya ilginin bu kadar az olması üzücü.
biraz ilgi lütfen.
kurban bayramında illa ki hayvan kesmeye gerek yok.
yardım edin eymen yaşasın.
iş bankası
şube=silivri/istanbul
hesap: tuba çakmak kal, bülent kal, ömer çakmak adınadır
hesap numaramız: 1260- 0831270
iban numaramız: tr84 0006 4000 0011 2600 8312 70
yardım edin eymen yaşasın.
iş bankası
şube=silivri/istanbul
hesap: tuba çakmak kal, bülent kal, ömer çakmak adınadır
hesap numaramız: 1260- 0831270
iban numaramız: tr84 0006 4000 0011 2600 8312 70
çok sevdiğim bir arkadaşım kızım mira'nın doğduğu gün "mi gibi ince ve narin ra gibi güçlü ve hakim olasın" yazmıştı hatırasına... kızım için dilenen en güzel dilektir belki de.
yedi aydır olduğum şey...
"baba" deyince normal olarak hep kendi babam gelirdi aklıma. her çocuk gibi ben de babamı severim, ya da severdim... aslında hala severim ama öyle gözümde büyüttüğüm kadar biri olmadığını fark etmeye başladım. sanki ben büyüdükçe o küçülüyordu.
şimdilerde en büyük korkum. kızımın küçükken beni gözünde çok büyütüp yetişkin olduğunda aslında ne kadar tırt bir adam olduğumu düşünmesi.
bunların dışında "baba" olmak şimdiye kadar olduğun her şeyden başka bir şey olmaktır. bir babanın kızını/oğlunu kucağına aldığı ilk an o ana kadar tatmış olduğu neşe, keyif, heyecan, mutluluk, haz vs. duygularının hepsinin toplamından fazladır. ve baba adaylarına tavsiyemdir ki o ilk anki duyguyu sakın unutmayın. çünkü bir daha tadamayacaksınız.
"baba" deyince normal olarak hep kendi babam gelirdi aklıma. her çocuk gibi ben de babamı severim, ya da severdim... aslında hala severim ama öyle gözümde büyüttüğüm kadar biri olmadığını fark etmeye başladım. sanki ben büyüdükçe o küçülüyordu.
şimdilerde en büyük korkum. kızımın küçükken beni gözünde çok büyütüp yetişkin olduğunda aslında ne kadar tırt bir adam olduğumu düşünmesi.
bunların dışında "baba" olmak şimdiye kadar olduğun her şeyden başka bir şey olmaktır. bir babanın kızını/oğlunu kucağına aldığı ilk an o ana kadar tatmış olduğu neşe, keyif, heyecan, mutluluk, haz vs. duygularının hepsinin toplamından fazladır. ve baba adaylarına tavsiyemdir ki o ilk anki duyguyu sakın unutmayın. çünkü bir daha tadamayacaksınız.
unesco dünya mirası listesinin 999. değeri olarak tescillenmiştir. gurur duyduk.
http://onedio.com/haber/o...un-unesco-basarisi-323356
http://onedio.com/haber/o...un-unesco-basarisi-323356
cmmrtylmzsk - sesli harfler.
bu topraklardan nice yiğitler, onurlu insanlar, devrimciler geçti... ama senin gidişin en çok koyan oldu bana. neden bilmiyorum... o kalleşçe vurulduğun güne kadar adını da duymamıştım.
şimdi ne zaman insanın taaa şurasına işleyen gözlerini görsem, burnumun direği sızlar. seninle ilgili haberleri, yazıları okuyamaz oldum.
"hesabını soracağız..!!" gibi hamasi laflar etmek istemiyorum. soramıyoruz çünkü... bu yüzden mutsuzuz sürekli. deniz'in, erdal'ın, hrant'ın da hesabını soramadık. ama unutmadıkta. sana veripte tutabileceğim tek söz şu olur sadece:
unutursam yüreğim kurusun canım kardeşim...
şimdi ne zaman insanın taaa şurasına işleyen gözlerini görsem, burnumun direği sızlar. seninle ilgili haberleri, yazıları okuyamaz oldum.
"hesabını soracağız..!!" gibi hamasi laflar etmek istemiyorum. soramıyoruz çünkü... bu yüzden mutsuzuz sürekli. deniz'in, erdal'ın, hrant'ın da hesabını soramadık. ama unutmadıkta. sana veripte tutabileceğim tek söz şu olur sadece:
unutursam yüreğim kurusun canım kardeşim...
"akşam olur mektuplar hasretlik söyler
zagreb radyosunda lili marlen türküsü"
dizeleri kullanımına en iyi örnektir.
zagreb radyosunda lili marlen türküsü"
dizeleri kullanımına en iyi örnektir.
en iyi türkçe müzik yapan grup olmasının yanında siyasal kimlikleri müziklerinin kalitesini bu kadar yukarı çıkarmaktadır diye düşünüyorum. şarkıları da arzuladıkları dünya gibi sınıfsız, sömürüsüz, özgür ve yaratıcı. herkese iyi müzik nasıl yapılır gösteriyorlar. severek dinliyoruz...
bütün dünya duysun istersin. bir de derler ki "aman herkese söylemeyin görmemiş gibi". arkadaş görmedik tabii.. sanki beş çocuğum var da altıncının haberini aldım... gazeteye sayfa sayfa ilan veresim var.. mutluyum sözlük "baba" oluyorum.
dün olanların ne olduğu konusunda merak ettirmiştir.
unesco dünya mirası adaylık çalışmaları kapsamında harika bir tanıtım filmine imza atılmıştır.
buyrun efendim;
https://www.youtube.com/watch?v=oHaTssqnbxA
buyrun efendim;
https://www.youtube.com/watch?v=oHaTssqnbxA
yüzde 2 gerçekten komiktir ama asıl üzücü olan memurlar insanca yaşayak ücret istiyor diye sinirlenip "bak bunlar üç kuruşla ev geçindiriyor" gibi çocukça tespitlerle vatandaşla emeğinin karşılığını isteyenleri karşı karşıya getirenlerle ne yazık ki ayni havayı solumak zorunda kalmaktır.
kamu emekçileri her eyleminde kendinden çok toplumun diğer kesimlerinin taleplerini dile getirebilecek kadar erdemli olmuşlardır.
o zaman sormak gerekir ekseriyetle internet sitelerinde haber altlarına yorum yaparak ortaya çıkan zat-ı şahanelere en son kesk mitinginde asgari ücretten güvencesiz çalışmaya bir çok sorun dile getirilirken sen neredeydin acaba?
kamu emekçileri her eyleminde kendinden çok toplumun diğer kesimlerinin taleplerini dile getirebilecek kadar erdemli olmuşlardır.
o zaman sormak gerekir ekseriyetle internet sitelerinde haber altlarına yorum yaparak ortaya çıkan zat-ı şahanelere en son kesk mitinginde asgari ücretten güvencesiz çalışmaya bir çok sorun dile getirilirken sen neredeydin acaba?
avrupa şampiyonu olduğu sene akıllara ziyan bir playoff sistemi yüzünden bütün sezon tek bir malubiyet almadığı halde playoff yarı finalinde bir maç kaybederek şampiyonluktan ve dahası bir sonraki yıl şampiyonlar ligine katılma şansından olmuş olmasına rağmen türkiyenin en iyi kadın voleybol takımı.
an itibariyle içinde bulunduğum, sefer saatlerini bilirseniz hiç beklemeden binebileceğiniz, simdiye kadar ki denemelerimde kalkış ve varış saatlerine sadık kalan özellikle kuzey ege limanının faaliyete başlamasından sonra değeri daha da anlaşılacak olan raylı sistem.
yolluktur yolluk...
fenerbahçemin kazandığı karşılaşma... valla nasıl oldu derseniz ben de anlamadım... büyük takım böyle oluyor işte sözlük..