bugün
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- kürt mimarisi2
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- türk kızı egosu6
- milletin anasına küfretmek2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- yazarların imza parfümleri14
- güzel huylu kezo4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- uranyum ve roket2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- erkekler neden az yaşar10
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- vajinizm2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- al kardeşim elimi verdim sana2
- bir insanı sevmek12
- halil ergün2
- 2026 dünya kupası23
- pkk nasıl biter5
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- artık sevmeyeceğim2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- wowturkey3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yargıcı3
- toz yumrususun unutma2
- futbol17
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kemal kılıçdaroğlu19
- kıskanmak7
- lise5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- akp aslında yok her şey dekor5
entry'ler (25)
nedense zerre korkmuyorum, kanımın son damlasına kadar yapılması gerekeni yaparız. tomris hatunun bilmem kaçıncı kuşak kuzeni olarak tanışırız.
beni dahil etmeyin lütfen arada uğrayıp çıkıyorum.
ahshshs sırf yorumları okumaya geldim komedisiniz. neden sevgili yapalım ki? ağrımayan başımızı neden ağrıtalım? zaten nerde okb erkek varsa o buluyor durduk yere başımıza iş mi alalım şimdi?
ahshshs sırf yorumları okumaya geldim komedisiniz. neden sevgili yapalım ki? ağrımayan başımızı neden ağrıtalım? zaten nerde okb erkek varsa o buluyor durduk yere başımıza iş mi alalım şimdi?
ahshshs sırf yorumları okumaya geldim komedisiniz. neden sevgili yapalım ki? ağrımayan başımızı neden ağrıtalım? zaten nerde okb erkek varsa o buluyor durduk yere başımıza iş mi alalım şimdi?
ahshshs sırf yorumları okumaya geldim komedisiniz. neden sevgili yapalım ki? ağrımayan başımızı neden ağrıtalım? zaten nerde okb erkek varsa o buluyor durduk yere başımıza iş mi alalım şimdi?
iki binli yıllara geri dönmeyi çok isterdim. çok başka bir güzelliği ve samimiyeti vardı o yılların.
henüz mebe atanmadım, çift branşım var iki ayrı lisans mezunuyum ve hâlâ asgari ücretin üzerini göremedim ve rahatsız edici şekilde de yoruluyorum okulda. üstelik on iki saat çalışıyorum, ruhende bedenen de tükeniyorum. inanın bim market çalışanları daha şanslı orda çalışmak daha mantıklı.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
çok üzüldüm, nahif, duygusal ve sakin bir sanatçıydı her şeyden evvel örnek bir insandı. keşke daha farklı olabilseydi durum.
Aklı olan aşısını yaptırmaz bu bir kıyımdır. insan nüfusunu, yaymaya çalıştıkları virüs ve aşılar ile azaltmaya çalışıyorlar. Açıkçası ülkem ve dünya adına endişeliyim.