bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- göbek adınız2
- düşük iq belirtileri5
- amerika birleşik devletleri6
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- makarna süzmek5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ipkis2
entry'ler (415)
''üzgünüm eskisi gibi değil lunapark'' diyen grup. coşmuşlardır-coşturmuşlardır. şuan web sitelerinde canlı konserleri yayınlanmaktadır. neyse koca kasalı alman karılar çekildi konser bi kaç dakikalı gecikmeli olsa da başladı buyrun biraz da kaliteli müzik dinleyelim. http://www.buyukevablukada.com/
edit: lan entryi eksileyen çocuk, vişnelik'teki model konserindesin şuan, biliyorum.
edit: lan entryi eksileyen çocuk, vişnelik'teki model konserindesin şuan, biliyorum.
saçma olmayan durumdur. 90'lı yıllarda galatasaray yapıyordu şimdi fenerbahçe yapıyor. bu işler böyle dostlar 92-93 sezonu, zaladlar ve teşvik primleri.. şimdi de futbol için kara bir leke aziz yıldırım. bu olayın açığa çıkmasında siyaset büyük rol oynuyor zaten eğer ki iktidar tarafından rest çekilmemiş olsa her zamanki gibi üstü örtülecekti fakat bu sefer öyle olmadı. fenerbahçe normal şartlarda bu suçlamalarla küme düşürülmelidir, savcılar gözaltına aldıklarındaki kararlığı sonuca bağlarken de gösterebilirse fenerbahçe derin bi yara alacaktır ama hala acılıyız çünkü galatasaray'ı hakettiği yerde göremiyoruz.
(bkz: 92-93 sezonu)
(bkz: bank asya 1 lig)
(bkz: 92-93 sezonu)
(bkz: bank asya 1 lig)
22 dakikada 4 ahtapot vurmuş ama hala discovery ve national g'den teklif alamamış zat. sen salla bizim salak toplumumuz inanır zaten.
yaklaşık 20 dk önce bir tweetinde panpa kelimesini bulunduran zat. tweetlerini okumak zaman kaybıyla eş değerdir.
herkese tıkladım bu da benimki. sağolunuz. güç sizinle olsun.
http://bit.ly/jqveVu
http://bit.ly/jqveVu
iki farklı davetiye almama rağmen şuan için giremediğim oluşum. 3,4 hatta 5e bile razıyım. bu arada rizövrd.
ben shemale ım haykırışıdır.
canlı performansı klip performansından daha iyi olan nadir sanatçılardan. bana bir saz verin parçası çok hoştur.
an itibariyle ( gece 03.46) facebook chat'ten afili filintalarda madde 85 ne zaman geliyor abi şeklindeki soruma ''seneye * '' şeklinde bir cevap vermiş yüce kişilik. gececi tayfadan o da, belli.. her yazısında kendine çekiyor adamı, hiç bitmesin istiyorsun-başka bir hikayeye geçmesin istiyorsun. iyi ki varsın üstad.
geçen seçimlere göre aktifliğini ve gücünü arttırmasına rağmen oy oranını düşürmüş sempatik partidir. şöyle bir baktığımızda türkiye'deki en aktif komünist parti de onlardır. özellikle tekel direnişi ve 1 mayıs'a yaptıkları katkı ve kattıkları hava bambaşkadır. ayrıca bahsedildiği gibi ulusalcılığın bokunu çıkartmamaktadırlar. boyun eğmeyen 500 bin kişiyi sonraki seçimlerde bulacaklarına olan inancımız ise tamdır.
(bkz: kurtuluş yok tek başına)
(bkz: kurtuluş yok tek başına)
nba'de ilk senesinde başarılı olamayacağını düşündüğüm yıldız oyuncu. westbrook ve rose gibi nba'in gelecek 10 yılına damga vuracak atletik guardların karşısında oyun kurma becerisi ve tekniğiyle pek fazla şansı olmasa gerek ayrıca minnesota'da ona yardım edecek onu nba'e alıştıracak kapasitede bir oyuncu olmadığını düşünürsek(love napar bilmiyorum) bu sezon onun için zor geçecektir. onun hakkındaki temennim sağlam guardı olan bir takıma gidip 2.guard olarak oynaması böyle daha kolay parlayacaktır. suns'a gidebilir veya dallas'a zira kidd ve nash'in arkasından gelecek adamların nba'e o kadar damga vurabilitesi yoktur bana göre.
tam olarak bir önerme değildir. sözlük insanları araştırmayı sever-bilgilidir-gezmiştir bu yüzden türk kızları dışındaki diğer toplum kızlarını da yakından tanıma fırsatına sahip olmuştur ve türk kızları artık ona çekici ve ilginç gelmemektedir yine de istisnalar olmadığını söylemek aptallık olur.
değişken bir gazete. bir gün akp propagandası yapar diğer gün kürt propagandası yapar.
varlığı bizim için bir şanstır-eşine az rastlanır. şimdi oturup öğlen saati bu mükemmel adamı anlatmak zaman kaybıdır zira 168 sayfa boşuna yazılmamıştır. dün geceki programda gazete yırtılmasını alkışlatması dışında herhangi bir saçmalığı da olmamıştır bugüne kadar. programı erken yaz tatiline sokması ise kafalarda soru işareti bırakmıştır. inci deyimiyle özet geçecek olursak: baba sen çok farlı adamsın, iyi ki varsın.
bir gazeteyi yırtmak düşünceleri yırtmaktır-fikirleri yırtmaktır, taraf gazetesinden zerre kadar hazetmesem de doğru bulmadığım, utanç duyduğum spikerdir. ayrıca okan bayülgen gibi fuck the system tripleriyle takılan bi adamın gidip de canlı yayında gazete yırtılmasını alkışlatması bir o kadar saçmadır.
edit: şu memlekette cemaatleşmeye ve din sömürgesine karşı olan adamlardanım. benim işim düşünceyle. yoksa fetoşun da cemaatin de....
edit: şu memlekette cemaatleşmeye ve din sömürgesine karşı olan adamlardanım. benim işim düşünceyle. yoksa fetoşun da cemaatin de....
şüphesiz ki içler acısı bir söylemdir. kişi, behzat ç'nin yarattığı yoğun gerçekçiliği ve üst düzey edebiyatı kafası almıyor ve hemen inkar ederek dinsiz, şarapcı damgası yapıştırıyordur. hep böyle olmaz mı zaten. salep içen komser görmeyi sevenlere arka sokakları tavsiye edelim o zaman la.
unutmadan bu bölümünde emrah serbes farkının açıkca ortaya konulduğu dizidir.
çok sağlam iz bırakan bi bölümdü bu da. öyle bi iz bıraktı ki ekşi açılmıyor twitterda trend olursa tam yeridir.
video: eskişehir'de tekel bayisinde kavga ( ahmet abi )
yorum: şeriatla yönetiliyor olsaydık böyle olaylar yaşanmazdı.
unchas 4 days ago
yorum: şeriatla yönetiliyor olsaydık böyle olaylar yaşanmazdı.
unchas 4 days ago