bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı5
- dont fuck with me tony4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- lip balm kullanan erkek4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- nofap5
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar4
- tarot falına inanan salak8
- kadınlar neden aldatır16
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- 2026 dünya kupası15
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- devşirmelik makamı13
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim4
- özbekistan2
- portekiz2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- lionel messi11
- hoşçakal leyla2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- ithal et3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- fransız arabaları3
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
entry'ler (20)
Nobody knows when the last goodbye is.
Bu sitedeki kullanıcılara lafçılar deniliyormuş. Acaba laflanır mı burada?
Tespih ile daha çok stres atılıyor hatta sinirlenince boncuklari sıkıp yanındakinin kafasına vurunca daha çok sakinliyorsun.
Sevdiğim ile çay içmek.
Çok korkunç bir geceydi. Dehşet bir sarsilma ile uyandık. Daha 6 yaşındaydım. Korkudan öylece kaldım odamda babam kardeşim ile kucağına aldı. Sağ salim bişey olmadan çıktık. Rabbim bir daha yaşatmasin inşallah. Ama her yeri delip gectiler inşallah eski yapı binaların korumasını da dusunmuslerdir.
insanı En çok şey insanlar. Net.
Tabiki vatanına milletine bağlı bir birey olarak yetisecegini düşünüyorum. Ama suan ki Kemalistler çoğu bu ilkeyi farklı olarak algıliyor. Ne yazık ki Kemalist ruhu vatan millet olarak değil de sadece alkol eğlence ve eylem yapmak olarak görüyorlar. Böyle olmamalı.
Ne yazikki Türkiye dışında yaşayan müslüman halkıdır. Bir çok zulumle her zaman karşı karşıya kalmaktadır.
Karşı tarafı kırmamak için çoğu zaman yaptığım şey.
Abur cuburlara bayılırım ama bunu hiç denemedim. Bu entry den sonra hemen deneyeceğim.
Konuşurken imla hatalarına dikkat etmem aslında yazarken de beni alakadar etmez ama konuşurken karşımda ki kız/erkek farketmez gevşek gevşek konuşunca sinirim bozuluyor. Bi de uzatıp uzatıp konuşmaları yok mu bogasim geliyor karşı tarafı.
Ayy çok uzun uzun şeyler yazılmış ama bir çoğu haklı. Herşeyi erkekten beklemek büyük hata. Şimdiki kızların hepsi zengin koca istiyorlar. Çocuğun hiçbir şey i yok babasının arabasi ile geziyor onunla bile hava atan kızlar var. Aslında basit hayaller dememek gerekiyor. Basit zengin koca avcıları desek yeridir
Bende sinirlendim yaa
Bende sinirlendim yaa
Çok ağrısı oluyor ve cok dikkat etmeniz gerekir. Herşey e özen gösterilmesi gerekir. Allah yardım etsin
Su yeşili gri.
Anne olmak nasıl bir duygu olduğunu bilmiyorum ama mükemmel bi annem var. Herkesin annesi kendisine melektir. Çok kutsal bir meslek. Çocuğun taşıyıcısı oluyor maması oluyor arkadaşı oluyor koruyucusu eğitmeni eli kolu herseyi oluyor yeri geliyor babası oluyo. Anneler iyiki var
Karaktersiz, pisliklr. Aldatmak nedir yaa. Eşini sevmiyorsan. Boşan. O varken başka birisine bakmak nedir. Gözleri çıksın. Beyinsizler
Bir çok yerde oynadığı halde hâlâ oynadığı karakterleri ekran karşısına geciremiyor. Ama hakkını yememek lazım güzel kız
Yabancılar bi yerde dursun müslüman olanlara bile gavur diyen var. Ne manaysaaa
Herkesin dini düşüncesi kendine aittir. Her Türk müslüman olacak diye birşey yoktur. Hele hele kendini müslüman sananlar ortada dururken herhangi bir düşünceyi temsil edemezken lafta müslümanlar varken. Herkesin hayatına kimse karisamaz
Genelde en arkada olup Sohbeti dinlemeden kaçanlar. Gidiyorsun madem o zaman huşuu ile yap!