bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- yazarların imza parfümleri14
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- 2026 dünya kupası22
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- bitcoin2
- türk kızı egosu6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- dünya11
- futbol17
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kadınların yanlış yapması3
- allah2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- sözlük kızlarının vücutları15
entry'ler (33)
Bir beyan.
Bir olalım, iri olalım, diri olalım.
Bir olalım, iri olalım, diri olalım.
bu videoda olanları hak etmeyen askerler.
https://www.youtube.com/watch?v=PSTrGHWvrl4
bir çok ana kuzusu zulüm gördü, suçsuz bir çok kişi tutuklandı linç edildi ve öldürüldü. reva'mı bu suçu günahı olmayan kişilere? o darbe girişiminde bulunan haysiyetsiz, karaktersiz, vatan hainleri yüzünden bu suçsuzlara bunun olması hak mıdır?
videoda yerde sürünen suçsuz günahsız bir er ve askerini savunan bir rütbeli.
yorum sizindir..
https://www.youtube.com/watch?v=PSTrGHWvrl4
bir çok ana kuzusu zulüm gördü, suçsuz bir çok kişi tutuklandı linç edildi ve öldürüldü. reva'mı bu suçu günahı olmayan kişilere? o darbe girişiminde bulunan haysiyetsiz, karaktersiz, vatan hainleri yüzünden bu suçsuzlara bunun olması hak mıdır?
videoda yerde sürünen suçsuz günahsız bir er ve askerini savunan bir rütbeli.
yorum sizindir..
Deccal önünde twerk yapar amk. Öyle bi dümbük.
Şugubugule?
Şugubugule?
Türk kızlarının yapmaması gereken popo dansı. Bizim kızlar yapınca twerk değil tırrek oluyor. iğrenç duruyor. Şugubugule diyorum.
Şugubugule?
Şugubugule?
Anamı gondikleyenin anasını gondiklerim.
Şugubugule?
Şugubugule?
Kaldırmayacak ama insan bekliyor işte.
Şugubugule?
Şugubugule?
Kendine mi saklayacaksın sorusu sorulabilir.
Şugubugule?
Şugubugule?
"kulüp liderliğine adaylığımı koyabilirim" dediğim durum.
gerçek değil düzmecedir.
kızlar olmasa bokumuzda boncuk ararız açık ve net. genellemeci ve sığ beyinlerden kurtulmanız gerekir.
reçeteniz: günde iki öğün dildo.
kızlar olmasa bokumuzda boncuk ararız açık ve net. genellemeci ve sığ beyinlerden kurtulmanız gerekir.
reçeteniz: günde iki öğün dildo.
kınanması gerekir.
anladınız siz onu.
anladınız siz onu.
anaları diye okuduğum başlık.
tövbestation..
tövbestation..
her türk kızı egolu değildir diye cevap verilebilir.
türk kızları aslında egolu değiller. sadece biz erkekler şugubugule için uğraşıp bazılarının bir yerlerini kaldırıyoruz. buda biz erkeklerin ibneliğidir.
bu konuda genelleme yapmak yanlış olur.
türk kızları aslında egolu değiller. sadece biz erkekler şugubugule için uğraşıp bazılarının bir yerlerini kaldırıyoruz. buda biz erkeklerin ibneliğidir.
bu konuda genelleme yapmak yanlış olur.
karşılıksız sevgi cevabı almaktır.
"sevmezsen sevme, halkım sever!" cevabı vererek beyni yakmak gerekir.
"sevmezsen sevme, halkım sever!" cevabı vererek beyni yakmak gerekir.
olur. cevabı net. başka söze gerek yok.
"mesleğimi" icra eden dişi kişilik.
benim mesleğimi. yanlış yazmadım. evet mesleğimi. yazılımcı yım. ben.
benim mesleğimi. yanlış yazmadım. evet mesleğimi. yazılımcı yım. ben.
"neden kebap değil?" sorusunu akla getirir. ve eksiler gelir.
yazar söylemi.
"bize ne" demen için toplulukta olman gerekir. lakin hayat felsefesi yapman için "bana ne" demen gerekir. saygılar.
"bize ne" demen için toplulukta olman gerekir. lakin hayat felsefesi yapman için "bana ne" demen gerekir. saygılar.
zeusunbiyiksizhali
zeusunkolpalari
zeusdedimdedimbaknoldusimdi
bu nickleri önerebileceğim yazar.
zeusunkolpalari
zeusdedimdedimbaknoldusimdi
bu nickleri önerebileceğim yazar.