bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu17
- kemalist dünya10
- cemevinde hain kemal sloganları7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 26 haziran 20262
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- gönüllü moderatörlük2
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- birader yazar olmak5
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
entry'ler (21)
yaşlanmadan evvel planlanıyorsa şimdiden bilinecek cümlelerdir. ama yaşlanınca kullanacağı cümleleri düşünecek kadar planlı yaşayan insan var mıdır acaba? varsa bile nasıl bir sıkıcı hayatı vardır?
anlamı saptırmış olduk ama başlık da anlamasız gibi duruyor zaten. o yüzden oldu gibi sanki. saçmalık...
anlamı saptırmış olduk ama başlık da anlamasız gibi duruyor zaten. o yüzden oldu gibi sanki. saçmalık...
kendini bir padişah, bir imparator ve hatta bir diktatör olarak görmek ve ülkeyi baskı ve korku tabanlı demokratik süsü verilmiş ajitasyonik metodlarla yönetmek ve bunlarda kendini haklı gördüğünden bu haklılığı kasımpaşa ağzı ve davranışarıyla aktarmaktan ibarettir.
kendisini http://www.bobiler.org sitesinde barselona formasıyla görüp, görüp görebileceğim en büyük tezat olduğuna hemen karar verdiğim farazi fotoğrafıyla gülmekten yarılmama sebebiyet veren autçu. aman futbolcu.
http://www.bobiler.org/monte.asp?m=133263
http://www.bobiler.org/monte.asp?m=133263
orijinali bu fasulye yedi buçuk lira olan şarkı.
kesinlikle iştirak etmeyeceğim eylem.
kapitalist düzeni emperyal hayalleri doğrultusunda arkasına almış ermeni insanlarının dünyaya yedirdiği bir olayı kabul etmek bir yana, reddetmemek bile bir onur meselesidir şahsımca.
barış tabi ki istiyoruz.
sevgi tabi ki istiyoruz.
ama bunlar için asla vazgeçemeyeceğimiz şeylerden vazgeçebileceğimizi düşünen insanlar var ki onlar bunun imkansız olduğunu anlayacaklar.
ey yunan kardeşim,
ey ermeni kardeşim,
olmaz,
kırk yıl geçse,
yüz yıl geçse,
olmaz.
özgürlüğümüzü de vereceksek ne diye yaşıyoruz ki.
"si vis pacem, para bellum."
yani;
"barış istiyorsan savaşa hazır ol."
bu sözün bu kadar doğru olmasının sebebi nedir acaba? hiç kimse düşündü mü acaba? barış isteyen iki insanın savaşması saçma gelmiyor mu? demek ki gerçekten barış istemeyen birileri var.
(bkz: anlayan anladı)
kapitalist düzeni emperyal hayalleri doğrultusunda arkasına almış ermeni insanlarının dünyaya yedirdiği bir olayı kabul etmek bir yana, reddetmemek bile bir onur meselesidir şahsımca.
barış tabi ki istiyoruz.
sevgi tabi ki istiyoruz.
ama bunlar için asla vazgeçemeyeceğimiz şeylerden vazgeçebileceğimizi düşünen insanlar var ki onlar bunun imkansız olduğunu anlayacaklar.
ey yunan kardeşim,
ey ermeni kardeşim,
olmaz,
kırk yıl geçse,
yüz yıl geçse,
olmaz.
özgürlüğümüzü de vereceksek ne diye yaşıyoruz ki.
"si vis pacem, para bellum."
yani;
"barış istiyorsan savaşa hazır ol."
bu sözün bu kadar doğru olmasının sebebi nedir acaba? hiç kimse düşündü mü acaba? barış isteyen iki insanın savaşması saçma gelmiyor mu? demek ki gerçekten barış istemeyen birileri var.
(bkz: anlayan anladı)
dişilerin sık fakat kısa, erkeklerin seyrek fakat uzun aralıklarla girdikleri psikolojik mod.
etrafımda hiç bu minvalde bir insan kişisi göremediğimden mütevellit beynimde hiçbir karşılığı bulunmayan topluluk.
var mı lan hakkaten böylesi
var mı lan hakkaten böylesi
yellenmek, geğirmek ve bilumum uzuvlardan gaz çıkarmak (am osurması hariç) fiilerinin ilk sıralarında yer aldığını düşündüğüm maddeler.
aslına bakılırsa tebrik edilebilcek bir insan kişisidir kendileri.
asla ulaşamayacağını bile bile yapılacak, avuntu turudur. böyle üstün formda oynayan bir oyuncuyu izlemeye gitmek çok doğal. ama ona sahip olmak her klübe nasip olmaz.
aranıpta bulunmayacak tipten bir kızdır.
ihanete uğramak olduğunu düşündüğüm şey.
bereket yüklü erkek. günde 12 saat sevişemez herkes. kırk yılda bir sevişenler var şu hayatta.
beklemekten sabır taşı olmuş yazar güruhu. gerçekten sabır taşı deniliyor bunlara.
sorun tespite koşan enstitü. sorunları kısa sürede tespit edip götenburg yöntemiyle çözüyorlarmış.
kardaşlar ''BOY DEVEDE DE VAR'' yaw mühim olan pipin uzunluğu!!
dabbe2 filmi.. bu film için sinemaya gitmiştim bide 10tl verdik anasını satayım film de bi boka benzese içim yanmayacak itiraf etmeliyimki kendimi enayi hissetmiştim..izmirde yediğim en önde kazıklardan biriydi
kardaşlar ''BOY DEVEDE DE VAR'' önemli olan pipin uzunluğu
bizde tırt izlenimi bırakan filmlerdir.
dabbe2 filmi.. bu film için sinemaya gitmiştim bide 10tl verdik anasını satayım film de bi boka benzese içim yanmayacak itiraf etmeliyimki kendimi enayi hissetmiştim..izmirde yediğim en önde kazıklardan biriydi
dabbe2 filmi.. bu film için sinemaya gitmiştim bide 10tl verdik anasını satayım film de bi boka benzese içim yanmayacak itiraf etmeliyimki kendimi enayi hissetmiştim..izmirde yediğim en önde kazıklardan biriydi
ilk kez sevişeceklerin acemilik çekmemeleri için verilebilecek tavsiyelerdir.
doğaçlama dalcan koçum doğaçlama..ha ilahim bi tavsiye almak istiyorsan söylim bi tane? memesini sıvazlamayı unutma!!!
doğaçlama dalcan koçum doğaçlama..ha ilahim bi tavsiye almak istiyorsan söylim bi tane? memesini sıvazlamayı unutma!!!