bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- cemevinde hain kemal sloganları6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- kemalist dünya8
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- gönüllü moderatörlük2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aile evinde yaşamak4
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- sarapci koala2
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- nilsu berfin aktaş3
- arda güler3
- allah5
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
entry'ler (111)
hararetli geçecektir. izmir bayraklı adliyesi'nde görülecektir.
https://www.youtube.com/watch?v=ix7Z2Mbeqxw
https://www.youtube.com/watch?v=ix7Z2Mbeqxw
çeşitli sebeplerden dolayı sandığa gitmeyen üniversiteli gençleri oy vermeye teşvik etmeyi amaçlayan ege üniversitesi sosyal araştırmalar topluluğu'nun başlattığı projedir. yakın zamanda kampanya çalışmalarına başlanacak ve her seçim öncesi uygulanacak olan projedir.
facebook.com/biroybiroydur
twitter.com/biroybiroydur
facebook.com/biroybiroydur
twitter.com/biroybiroydur
ateistin yoğun atakları karşısında bunalan islamcı gencin bilime saldırması ile cevap alacağı kişidir.
ateist sürekli islama saldırır. bir müslüman (!) teröristi örnek gösterir.
islamcı da cevap verir : "gerçek islam bu değil!"
islamcı da ateiste saldırmaya kalkar. ancak mantıklı bir şey gelir aklına. bilim sayesinde atom bombasının üretildiğini, nükleer, kimyasal silahların yaratıldığını söyler. bilim üstünden yürür.
ve ateist arkadaş da cevap verir : "gerçek bilim bu değil!"
aslında bu iki grup da iyi insanlardan oluşur. bu iki grup da ülkesini sever, milletini sever. ancak birbirlerini anlama yolunu seçmezler.
daima anlaşamaz taraflar olarak kalmaya çalışırlar. birbirlerinin inançlarına veya inançsızlığına saygı göstermezler.
yapmayın gençler! bırakın kim ateist oluyorsa olsun, bırakın kim müslüman, kim budist oluyorsa olsun!
önemli olan insan olmaktır, vicdan sahibi olmaktır.
ateist sürekli islama saldırır. bir müslüman (!) teröristi örnek gösterir.
islamcı da cevap verir : "gerçek islam bu değil!"
islamcı da ateiste saldırmaya kalkar. ancak mantıklı bir şey gelir aklına. bilim sayesinde atom bombasının üretildiğini, nükleer, kimyasal silahların yaratıldığını söyler. bilim üstünden yürür.
ve ateist arkadaş da cevap verir : "gerçek bilim bu değil!"
aslında bu iki grup da iyi insanlardan oluşur. bu iki grup da ülkesini sever, milletini sever. ancak birbirlerini anlama yolunu seçmezler.
daima anlaşamaz taraflar olarak kalmaya çalışırlar. birbirlerinin inançlarına veya inançsızlığına saygı göstermezler.
yapmayın gençler! bırakın kim ateist oluyorsa olsun, bırakın kim müslüman, kim budist oluyorsa olsun!
önemli olan insan olmaktır, vicdan sahibi olmaktır.
hayal kırıklığına uğramanıza sebep olur ve sizi mastürbasyona sürükler. sonra da saçma sapan duygular içinde uyumaya çalışırsınız.
genellikle fantastik film ve dizilerde insanların yaptığı eylemdir.
(bkz: hayalet sürücü)
(bkz: supernatural)
(bkz: hayalet sürücü)
(bkz: supernatural)
düşünmesi zararlı olan yazarın iddiası. yahu ulan o zaman istanbul diye kastedilen bölge tarihi yarımada idi. biraz tarih araştır oku.
şimdi bir gerici de çıkar "atatürk istanbul'u falan fethetmedi" der, biraz da ona sinirleniriz. ne çektik be bu iki yobaz türünden.
şimdi bir gerici de çıkar "atatürk istanbul'u falan fethetmedi" der, biraz da ona sinirleniriz. ne çektik be bu iki yobaz türünden.
kuvvetle muhtemel 20 yıldan fazla bir süredir birikmiş olan enerjiyi bir an önce büyük bir patlamayla boşaltmak isteyen erkektir.
muhtemelen uluslararası ilişkiler okuyan bir arkadaş. ya da en kötü ihtimal uluslararası hukuku biliyor.
eğer "hırsız var" diye bağıran kişi tek başınaysa ona sataşıp kavga çıkaracak tipte bir arkadaş.
(bkz: ak gençlik was here)
(bkz: ak gençlik was here)
papa'nın charlie hebdo dergisine yapılan saldırıyı değerlendirirken kullandığı cümlelerden biridir. çok doğru tespitlerde bulunmuştur. hem tanrı adına insan öldürmenin sapkınlık olduğunu hem de düşünce özgürlüğünün arkasına sığınarak kutsallara hakaret edilmemesi gerektiğini belirmiştir. hristiyan olmak güzel gözüküyor. cezbetti beni.
http://www.dha.com.tr/ann...n-yumrugu-yer_848659.html
http://www.dha.com.tr/ann...n-yumrugu-yer_848659.html
kullanıcı adımı değiştirmek istiyorum. yöneticileriniz yardımcı olabilir mi sevgili sözlük?
öncelikle sakin ol. yavaşla kalbin aklının önüne geçmesin kardeş. eğer kız sana yakın davranıyorsa hemen sap gibi atlama. ondan hoşlandığını ona söyleme.
ya değilse "ben seni arkadaş olarak görüyorum" cevabıyla karşılaşırsın. çünkü bu türk kızıdır, yani umutsuz vakadır.
onu umursama, bırak o gelsin seninle konuşsun, o sana mesaj atsın. sen bir tek mesaj bile atma. çünkü daha sonra o yüz mesaj atmış olsa sen bir mesaj atmış olsan bile o senin onun peşinde koştuğunu iddia edecek.
kadına ulaşamadığı bir çok şey çekici gelir. bu yüzdendir umursamaz erkeklerin peşine düşmeleri. mesela bir yere gidiyor, "ben gidiyorum" diyor, sakın "gitme, ben de geliyim mi" gibi saçma sapan sözler kullanmayın. "görüşürüz" deyin. ısrar etmeyin. çünkü sizi kendisinin peşine düşürmeye çalışacaktır alışılmış/sıradan/klasik türk kızı. belki de kezban demeliyim bilmiyorum. allah'ın azabı çünkü bunlar.
kaçan kovalanacaktır. sen onu umursamadıkça o sana asılacaktır.
"bu kesin beni seviyor" falan deme! hoşlandığını söylemeye falan kalkma! çünkü o andan itibaren kız kaçmaya başlayacaktır dostum. belki yüzlerce belki binlerce belki de milyonlarca tecrübeyle sabittir bu.
tekliflerle gelirler, birisi araç olur, cafeye, bara, diskoya vs. herhangi bir yere gidin işte. bırakın o yakınlaşsın. bırakın net bir şekilde sizden hoşlandığını belli etsin. bir süre beraber vakit geçirmeye başlayacaksınız. o arkadaşlarına ağzını arattıracak, kendisi de arayacak. aman diyeyim çözülme hemen! bırak önce o itiraf etsin. bizzat demesi biraz zor, ama arkadaşlarına falan söyler. hele söylediği bir arkadaşı senin de yakın arkadaşınsa tamamdır. sonrası malumunuz.
gerisi prosedür işte dostlar. hadi bakalım kolay gelsin!!!
ya değilse "ben seni arkadaş olarak görüyorum" cevabıyla karşılaşırsın. çünkü bu türk kızıdır, yani umutsuz vakadır.
onu umursama, bırak o gelsin seninle konuşsun, o sana mesaj atsın. sen bir tek mesaj bile atma. çünkü daha sonra o yüz mesaj atmış olsa sen bir mesaj atmış olsan bile o senin onun peşinde koştuğunu iddia edecek.
kadına ulaşamadığı bir çok şey çekici gelir. bu yüzdendir umursamaz erkeklerin peşine düşmeleri. mesela bir yere gidiyor, "ben gidiyorum" diyor, sakın "gitme, ben de geliyim mi" gibi saçma sapan sözler kullanmayın. "görüşürüz" deyin. ısrar etmeyin. çünkü sizi kendisinin peşine düşürmeye çalışacaktır alışılmış/sıradan/klasik türk kızı. belki de kezban demeliyim bilmiyorum. allah'ın azabı çünkü bunlar.
kaçan kovalanacaktır. sen onu umursamadıkça o sana asılacaktır.
"bu kesin beni seviyor" falan deme! hoşlandığını söylemeye falan kalkma! çünkü o andan itibaren kız kaçmaya başlayacaktır dostum. belki yüzlerce belki binlerce belki de milyonlarca tecrübeyle sabittir bu.
tekliflerle gelirler, birisi araç olur, cafeye, bara, diskoya vs. herhangi bir yere gidin işte. bırakın o yakınlaşsın. bırakın net bir şekilde sizden hoşlandığını belli etsin. bir süre beraber vakit geçirmeye başlayacaksınız. o arkadaşlarına ağzını arattıracak, kendisi de arayacak. aman diyeyim çözülme hemen! bırak önce o itiraf etsin. bizzat demesi biraz zor, ama arkadaşlarına falan söyler. hele söylediği bir arkadaşı senin de yakın arkadaşınsa tamamdır. sonrası malumunuz.
gerisi prosedür işte dostlar. hadi bakalım kolay gelsin!!!
kadının tepkisizliğini türbana bağlama girişiminin sözlükte somutlaşmış hali. hadi kadın, ahlaksızlığından tepki göstermiyor, bunun türbanla ne alakası var? ulan bir bu saygısız ateistler, bir de saygısız yobazlar! ne çektik sizden be! gidin kavganızı başka yerde yapın!
senin inancına saygı gösteren inançlı insanlara saygı gösterme zorunluluğudur. ışid'e saygı duymak saçmalıktır, götünüzden element uydurmayın. kırk defa söyledim, be sevgili ateist, be sevgili müslüman. birbirinize saygı göstermedikçe ikinizde birbirinize rahat vermeyeceksiniz bu dünyada.
sike bile sürülmeyecek akla sahip olmayanların, kendi çabalarınca hak yolda devam etmeleridir. merak ediyorum bu AK-iT , kollayıcısı ortadan kaybolduğunda ne olacak. şahsen benim kafamdan akit yazarları ile ilgili türlü türlü fanteziler geçiyor.
türk dizilerinde, filmlerinde sık sık rastladığımız replik. kızın babası zengindir. kızla erkek birbirlerini gerçekten seviyordur. ama baba, çocuğun kızını serveti için sevdiğini falan düşünür.
beni çok da ilgilendirmeyen durumdur. bir insanın peygamber soyundan gelip gelmemesi onu bir yere taşımamalıdır. zira atatürk kendi kendisini kanıtlamış bir liderdir. dahası var mı?
koyun olmamaları.
"kalbimin tek sahibine" isimli şarkısının klibinin, youtube'da "balıkesirin çılgın eşşekleri" isimli videoyu geçmesiyle bizi büyük bir utançtan kurtaran şarkıcıdır.
edit : son yaptığı açıklamaları görünce nereden geldiğini unuttuğunu anladığım şarkıdır.
edit : son yaptığı açıklamaları görünce nereden geldiğini unuttuğunu anladığım şarkıdır.
bazen tepecik'te birkaç kızdır.
örneğin ; "senin ağzına s*k*ş*r*m"
örneğin ; "senin ağzına s*k*ş*r*m"