bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- bir insanı sevmek8
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- ibadet2
- yazarların imza parfümleri4
- anlamak2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- dil3
- insan3
- berhan şimşek2
- 2026 dünya kupası21
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- pakistan3
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- guyana4
- fas6
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- kemal kılıçdaroğlu18
- günaydın2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
entry'ler (5)
Mağazacılık sektöründe çalışan biri olarak ne kabinde temizler, ne reyonda düzgünler. Katları deli gibi bozuyorlar, kabine giren bazı araplar ölmüş eşşeğin solmuş taşşağı gibi kokuyor. "şşşt" diye çağırıyorlar yardım istediklerinde, omzuma falan vuruyolar resmen. Kısaca görgü kavramından oldukça uzaklar.
çocukluğumuzun, gençliğimizin vazgeçilmezlerinden. o zamanlar vpn mi var, varsa da ben mi biliyorum? el mahkum, youtube'da frikik izleyip yan bağlantılardan pornolara gitmeye çalışıp her seferinde troll videolarla keklenirdik. ne günlerdi, zahmetliydi ama güzeldi. şimdi gir hemen brazzersa, bin bir türlü kategori. zevki kalmadı.
Bu ülkenin gencecik çocuklarına suçsuz yere kıymış, askeri darbe yaparak Türkiye tarihinin en karanlık dönemlerinden birini yaşatmış, yatacak yeri olmayan insan-cık. Hala da bu adamın isminde yollar, okullar, hastaneler, kışlalar vardır. Gerçi pek de şaşırmıyorum, zihniyetler hep aynı.
Şayet varsa öbür taraf, iki elim yakandadır Kenan. Ayrıca yalnız olacağımı da düşünmüyorum. Yanımda Deniz, Yusuf ve Hüseyin abilerim de olacak.
Ayrıca;
(bkz: diktatör)
Şayet varsa öbür taraf, iki elim yakandadır Kenan. Ayrıca yalnız olacağımı da düşünmüyorum. Yanımda Deniz, Yusuf ve Hüseyin abilerim de olacak.
Ayrıca;
(bkz: diktatör)
An itibarı ile 7. günüme başladığım ilaç. Ben Roaccutane ile eşdeğer olan (bkz: aknetrent) kullanıyorum devlet birazını karşıladığı için. Doktorum Roaccutane yazdı ama eczaneye gittiğimde eczacı detaylı bi şekilde bi farkı olmadığını "zaten acı çekeceksin, bari cebin boş yere daha fazla yanmasın" diyerekten bu ilacı tavsiye etti. Ben de bi kaç araştırmadan sonra farkı olmadığını anlayıp bu ilacı kullanmaya başladım. internette de içeriğinin aynısı olduğu, hiçbir fark olmadığı, sadece firmaların farklı olduğu söylenmekte. Ayrıca (bkz: acnegen) (bkz: zoretanin) ilaçları da izotretinoin içeren diğer ilaçlar olarak aynı etkiyi vermekte. Endişeniz olmaya.
5. güne kadar gram acı hissetmedim, kuruluk da yoktu öyle. Su içmeye dikkat eden biriyim belki de onun büyük yararı oldu.
Ama 2 gündür... 2 gündür üzerimde deli gibi bir yorgunluk, aşırı sinir sinir sistemim çökmüş durumda herşeye sinirleniyorum sanırım işimden kovulacağım dudakta kuruluk ve acı, tüm vücudumda hissettiğim kuruluk, eklemlerimde zayıflama -işim gereği sürekli ayakta durmam gerekiyor ve hal böyle olunca beni baya yoruyor- uyku hali, yorgunluk, bi yerim çizilse daha önce hemen geçerdi ama şimdi geçmiyor, izi uzun süre kalıyor. Yüzüm kızardı, hafiften soyulma başladı. Sivilcelerin altındaki iltihaplılar dışa vurmaya başladı. Ama biliyorum, bu güzel bişey. O lanet olasıcalar ordan çıkmadıkça bana rahat yok, sabredicez.
Sabah 20, Akşam 10mg olarak kullanıyorum, doktorum ileri zamanda arttıracağız ilk ay böyle devam dedi. Çok sivilceli biri değilim şuan, ama 7-8 yıldır bitmek bilmeyen kabus gibi bir evrenin içerisindeyim. Lise zamanımda suratıma sivilceden bakılmıyordu. Bu da benim psikolojimi altüst etmişti ve artık bu yaşımda suratımda bunları görmek beni daha da sinirli ediyordu. Zaten daha önce gittiğimde tüm ilaçları kullanmıştım, doktoru ikna etmek zor oldu ama olacaksa tek kesin sonucun bu olduğunu da biliyordum. Herşeyi bilerek gittim (bkz: kefenimizi koyarak çıktık bu yola) aşırı yağlı bi vücudum olmasına rağmen 7. günde tüm vücudum kupkuru diyebiliriz. Ayrıca alkol tüketimi, a vitamini ağırlıklı beslenmek falan yok bu evrede. Psikolojimi asıl bozan şey alkol tüketememek zaten. 6-7 ay nasıl duracağım hiç bilmiyorum 4 gün sonra doğum günümde meyve suyu içeceğim sanırım.
Ne olursa olsun, sivilce olayı bende o kadar kabus oldu ki, herşeye razıyım, sonuna kadar gidip bu işi bitireceğim. Bence siz de benim gibiyseniz hiç korkmayın, gidin yazdırın.
5. güne kadar gram acı hissetmedim, kuruluk da yoktu öyle. Su içmeye dikkat eden biriyim belki de onun büyük yararı oldu.
Ama 2 gündür... 2 gündür üzerimde deli gibi bir yorgunluk, aşırı sinir sinir sistemim çökmüş durumda herşeye sinirleniyorum sanırım işimden kovulacağım dudakta kuruluk ve acı, tüm vücudumda hissettiğim kuruluk, eklemlerimde zayıflama -işim gereği sürekli ayakta durmam gerekiyor ve hal böyle olunca beni baya yoruyor- uyku hali, yorgunluk, bi yerim çizilse daha önce hemen geçerdi ama şimdi geçmiyor, izi uzun süre kalıyor. Yüzüm kızardı, hafiften soyulma başladı. Sivilcelerin altındaki iltihaplılar dışa vurmaya başladı. Ama biliyorum, bu güzel bişey. O lanet olasıcalar ordan çıkmadıkça bana rahat yok, sabredicez.
Sabah 20, Akşam 10mg olarak kullanıyorum, doktorum ileri zamanda arttıracağız ilk ay böyle devam dedi. Çok sivilceli biri değilim şuan, ama 7-8 yıldır bitmek bilmeyen kabus gibi bir evrenin içerisindeyim. Lise zamanımda suratıma sivilceden bakılmıyordu. Bu da benim psikolojimi altüst etmişti ve artık bu yaşımda suratımda bunları görmek beni daha da sinirli ediyordu. Zaten daha önce gittiğimde tüm ilaçları kullanmıştım, doktoru ikna etmek zor oldu ama olacaksa tek kesin sonucun bu olduğunu da biliyordum. Herşeyi bilerek gittim (bkz: kefenimizi koyarak çıktık bu yola) aşırı yağlı bi vücudum olmasına rağmen 7. günde tüm vücudum kupkuru diyebiliriz. Ayrıca alkol tüketimi, a vitamini ağırlıklı beslenmek falan yok bu evrede. Psikolojimi asıl bozan şey alkol tüketememek zaten. 6-7 ay nasıl duracağım hiç bilmiyorum 4 gün sonra doğum günümde meyve suyu içeceğim sanırım.
Ne olursa olsun, sivilce olayı bende o kadar kabus oldu ki, herşeye razıyım, sonuna kadar gidip bu işi bitireceğim. Bence siz de benim gibiyseniz hiç korkmayın, gidin yazdırın.
Hızlı ve Öfkeli 7 filmini daha yeni izleyebildim. Gram sevmedim, -sonu hariç- sahneler o kadar absürttü ki çizgi film izler gibi izledim. Tüm oyuncular ölümsüzlük şifresi yazmış gibi bi türlü ölmedi ne olduysa. Yarış filmi konseptinden çıkıp savaş filmine dönmüş adeta. Ama kesinlikle izlemenizi öneriyorum. Çünkü filmin son 5 dakikası her saçmalığı kapatmış. Benim gibi duygularını belli edemeyen bi insanın bile boğazı düğümlendiyse, siz dikkatli olun... Bilmiyorum belki de Roaccutane kullandığım için bu kadar duygusallaştım ama olsundu.
Her neyse, "for Paul"
Her neyse, "for Paul"