bugün

entry'ler (1)

mehmet aslanoğlu

mehmet aslanoğlu denilen hocamız ,yufka yürekli gözükür ...Yoklama almam derslerde der sonra bir bakmışsın 2-3 derslerde yoklama kağıdı gelmiştir önüne böyle de delikanlıdır. Çalışırsın sınavına girersin düşünmezsin geçtin mi diye sana göre 80-90 hadi en kötü 50 alırım dersin gelen sonuç 20-25 dir en fazla ,böyle de insanı güldürür çok, iktisat okuduğum içim ilk senelerde 1. 2. sınıflarda onun derslerini aldım 1 tanesinden de geçemedim ama onun üst dersleri olan yani daha zorlarını AA BB ile çok verdim tabi farklı hocalardan açıkçası bu hocanın öğrencilerini kasti olarak geçirmediğini düşünüyorum özellikle erkekleri diyebilirim çok rahatlıkla ,sıkıntılı bir hocadır umarım bir an önce bırakır da öğrencileri memnun olur. Çevremde ki arkadaşlarım o hocadan nefret eder bende dahil ,bir hoca için arkasından tek bir iyi kelime söylenmiyorsa başarısızdır ve gördüğüm en nefretedilen hocadır.
© copyright 2005 - 2026