bugün
- kadir inanır9
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- true nun çaylak olması9
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- velvet26
- ebu muhammed el culani4
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aile evinde yaşamak13
- dedehatun'un elleri2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kemalist dünya19
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- özlü sözler2
- galatasaray lobisi11
- günün şiiri3
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ciguli kral2
- 2026 dünya kupası25
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- tavuk iskender4
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- ismet gürbüz2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- borsa istanbul2
- birader yazar olmak13
- beşar esad3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- çomar putu4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- dincilerin ingiltere sevdası5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
entry'ler (191)
Sözlüğün konularının yarısı cinsellik yarısıda kürt aşşağılama kampanyasına dönüştüğü için gerekli önerme.
An itibari ile kendilerinde olmayan her kim olursa olsun ölmeyi hak eder. Onlar 1 numaradır. Onlardsn olmayan yaşamamalıdır.
sözlükte bolca bulunurlar. En çok makarna yer bu tipler.
insanlık fayda etmez bu bitlere. Alaturks tuvaletlerine ağzına kadar sıçıp ekmek basar bu pigmeler.
sonradan parayı gören görmeler gibi etrafa saldırırlar. Rahatları bozulacak diye bu tiplerin tuvallete.
Deniz gezmişleri öldürüp. Nazım hikmetleri vatan haini diye hapse atar bunlar. Ama rakı sofralarında evlerinde rahatlarını bozmaz bu pigmeler.
Keşke olmasalarmış bunlar. Bizde bunlar yüzünden bu bedenden soğumazdık.
sözlükte bolca bulunurlar. En çok makarna yer bu tipler.
insanlık fayda etmez bu bitlere. Alaturks tuvaletlerine ağzına kadar sıçıp ekmek basar bu pigmeler.
sonradan parayı gören görmeler gibi etrafa saldırırlar. Rahatları bozulacak diye bu tiplerin tuvallete.
Deniz gezmişleri öldürüp. Nazım hikmetleri vatan haini diye hapse atar bunlar. Ama rakı sofralarında evlerinde rahatlarını bozmaz bu pigmeler.
Keşke olmasalarmış bunlar. Bizde bunlar yüzünden bu bedenden soğumazdık.
Green day working class hero
Su gibi akar bu şarkı.
Su gibi akar bu şarkı.
Geçmiştekini çok gördün ya , gelecektekine yazıyon demenin mübah olacağı durumdur.
Pozitif enerji yayalım. Götümüze buzlu badem sokalım.
Pozitif enerji yayalım. Götümüze buzlu badem sokalım.
O dağilde o veledi bende sevmiyorum.
Çocuklara taparım ama o ne lan öyle çocuksun sen çocuk ksl giy tulumları.
Not: küçük ağadaki veletin 18. Yaşı için yazılmıştır.
Çocuklara taparım ama o ne lan öyle çocuksun sen çocuk ksl giy tulumları.
Not: küçük ağadaki veletin 18. Yaşı için yazılmıştır.
An itibariyle sloganlar yükseliyor.
Yağmurlu havalarda gaz bombasının etkisimin kırılması durumudur.
Aksine iyi bir şeydir.
Aksine iyi bir şeydir.
Sanki sıradan , soğuk sabahın 6 sında kalkmanın verdiği acizlik, umutsuzluk, hevessizlik.
Bu günde aynı şeyler olacak yarında Sabahın 5indede bitün kadınlar ve erkekler aynı olacak.
birde gezi eylemleri olur belki. Ölümlü bedenlermizde biraz daha hareketli bir gün olur belki.
Bu günde aynı şeyler olacak yarında Sabahın 5indede bitün kadınlar ve erkekler aynı olacak.
birde gezi eylemleri olur belki. Ölümlü bedenlermizde biraz daha hareketli bir gün olur belki.
Rojavalılarda yalvarıyordu bize üzülün diye. Nedir lan bu kalkık burun havaları. Yok haklarını yok haklarını verelim yok vermeyelim, kürtlerde size sordu sanki haklarımızı verin diye.
Yıllarca ölürsün bili kazanırsın. inşaatlarda en alt mertebelerde çalıştırılır sömürülür kullanırsın, kürt gözünü açıp bi kazanım eldd edincede kürtler milliyetçilik yapıyor dersiniz. Kürtlere üzülmek, hadi haklarını vermeyelim demek faşistliğin daniskasıdır.
Bugün orda onlarca çocuk öldürüldü. Belkide aç çocuklardı , belkide yarın babalarıyla dolaşacaklardı.
Ulan bi ekmek mi gitti sizin elinizle rojovayada, beleş makarnamı yedi , kömürmü gördü ulan rojavada kaklmış eleştiriyo yok hakkını vermemde üzülmem. bi şekermi gitti sizden rojavaya. 9 yaşındaki 5 yaşındaki çocukların kafalarına kurşun yağdırdılar, gelmişler burda faşizan faşizan konuşmalar.
Kendilerini imparator sanan, hayatında elind taş bile almamış, bir kere olsun bile hakkını savunanamış, hep domalmış yedikleri önünde , yemedikleri arkasasında olanların aç insanları , ölü insanlara karşı onların acılarına empati kuramayacak bir avuç kusmuk birikintilerinin yapamayacağı durumdur. Hadi siktirdir.
Yıllarca ölürsün bili kazanırsın. inşaatlarda en alt mertebelerde çalıştırılır sömürülür kullanırsın, kürt gözünü açıp bi kazanım eldd edincede kürtler milliyetçilik yapıyor dersiniz. Kürtlere üzülmek, hadi haklarını vermeyelim demek faşistliğin daniskasıdır.
Bugün orda onlarca çocuk öldürüldü. Belkide aç çocuklardı , belkide yarın babalarıyla dolaşacaklardı.
Ulan bi ekmek mi gitti sizin elinizle rojovayada, beleş makarnamı yedi , kömürmü gördü ulan rojavada kaklmış eleştiriyo yok hakkını vermemde üzülmem. bi şekermi gitti sizden rojavaya. 9 yaşındaki 5 yaşındaki çocukların kafalarına kurşun yağdırdılar, gelmişler burda faşizan faşizan konuşmalar.
Kendilerini imparator sanan, hayatında elind taş bile almamış, bir kere olsun bile hakkını savunanamış, hep domalmış yedikleri önünde , yemedikleri arkasasında olanların aç insanları , ölü insanlara karşı onların acılarına empati kuramayacak bir avuç kusmuk birikintilerinin yapamayacağı durumdur. Hadi siktirdir.
islam örgütünün suriyede bulunan serakaniye kentine bağlı köylerde yapmış olduğu çoluk çocuk kim varsa kurşuna dizdiğü katliamdır. Onlarca ölü vardır.
Patronun götünü yalayan kişidir.
Toplumun nabzından görüldüğü gibi kutuplaşmanın en çetin toplum içi ayrışmanın en uç noktalarındayız.
Chp liler, akp liler ve mhp , bdp kanatları.
Toplum içindd kendisini özellikle bu dönemde ciddi derecede gösteren bu kutuplaşma , şayet gezi direnişi olursa ciddi bir patlak verebilir. insanların , birbirlerine tahammül bile edemediği bir süreçte çok ciddi yaralar açabilecek.
bir tarafta akp nin yüzde 40 ıdiğer taraftan bu ülkenin yüzde 60 ı her iki kişiden birinin istemediği bir parti ve zıt kutuplar. Biri oy vermiş, diğeri vermemiş ve yüzde 40 ın düşüncelerine ve sistemine istemedende girmiş olması bu sistemin ne kadar kızgın ve çıkmazda olduğunun göstergesidir.
bu sistem yüzde 40 ın isteklerine tercümn ola dursun . Sistemden yükselen dumanlar asit yağdırmaya başlayacak.
Dünyanın hiç bir yerindd işlenmeyen bu sistemi tek savunan yüzde 40 lık kesimin bu oluşacak zarardan sorumlu olacak.
herkes kendini savunup duruyor. Herkes kendi evinds haklı oluyor tomslardan gazdan kaçıyoruz. kdv den kaçıyoruz. Sessiz sedasız evlerimizde ölüyoruz. bakıyorsunki herkes köşesini kapmış bu dünyanın bürün nimetleri önünde gözleri dönmüşçesine yiyiyorlar.
bu ülkenin insanları ne zaman kardeş olucak. ne zaman hep birlikte özgürce yaşayacak. Ne zaman chp li akpliye , bdpli mhpliye selam kardeşim deyip bu kapital sisteme ilk tekmeyi atıcak. Ne zaman sömürülen bizlere artığımız çığlıklara, yaralarımıza ne zaman merhem olunacak.
Ne zaman hep beraber inansakta inanmasakta hep beraber oturup oruç sofrasında empatiyle yemek yiyicez.
biz ne zaman insan ölümünün arabalardan , beton binalardan daha değerli olduğunu anlıyacağız.
bu ülkede ne zaman güneş doğarken artık mutlu olacağız.
dönüp bakoyoruz hep aynı sistem aynı bizi sömüren , yakan ayrıştıran yıpratan, robotlaştıran, bizi hiç yapan devlet sistemi.
Şarkılarda kalacak o güzel mavi günler.
Chp liler, akp liler ve mhp , bdp kanatları.
Toplum içindd kendisini özellikle bu dönemde ciddi derecede gösteren bu kutuplaşma , şayet gezi direnişi olursa ciddi bir patlak verebilir. insanların , birbirlerine tahammül bile edemediği bir süreçte çok ciddi yaralar açabilecek.
bir tarafta akp nin yüzde 40 ıdiğer taraftan bu ülkenin yüzde 60 ı her iki kişiden birinin istemediği bir parti ve zıt kutuplar. Biri oy vermiş, diğeri vermemiş ve yüzde 40 ın düşüncelerine ve sistemine istemedende girmiş olması bu sistemin ne kadar kızgın ve çıkmazda olduğunun göstergesidir.
bu sistem yüzde 40 ın isteklerine tercümn ola dursun . Sistemden yükselen dumanlar asit yağdırmaya başlayacak.
Dünyanın hiç bir yerindd işlenmeyen bu sistemi tek savunan yüzde 40 lık kesimin bu oluşacak zarardan sorumlu olacak.
herkes kendini savunup duruyor. Herkes kendi evinds haklı oluyor tomslardan gazdan kaçıyoruz. kdv den kaçıyoruz. Sessiz sedasız evlerimizde ölüyoruz. bakıyorsunki herkes köşesini kapmış bu dünyanın bürün nimetleri önünde gözleri dönmüşçesine yiyiyorlar.
bu ülkenin insanları ne zaman kardeş olucak. ne zaman hep birlikte özgürce yaşayacak. Ne zaman chp li akpliye , bdpli mhpliye selam kardeşim deyip bu kapital sisteme ilk tekmeyi atıcak. Ne zaman sömürülen bizlere artığımız çığlıklara, yaralarımıza ne zaman merhem olunacak.
Ne zaman hep beraber inansakta inanmasakta hep beraber oturup oruç sofrasında empatiyle yemek yiyicez.
biz ne zaman insan ölümünün arabalardan , beton binalardan daha değerli olduğunu anlıyacağız.
bu ülkede ne zaman güneş doğarken artık mutlu olacağız.
dönüp bakoyoruz hep aynı sistem aynı bizi sömüren , yakan ayrıştıran yıpratan, robotlaştıran, bizi hiç yapan devlet sistemi.
Şarkılarda kalacak o güzel mavi günler.
Yıllarca içinde biriktirdiği domalmışlığın dışa vurulmuşluğunu yaşayan yazarın beyanı.
iktidar yanlıları olmayanların yine, yeniden terörist , dış mihraklar , ileri uçlar, anarşit , ateist ilan edileceği, kendilerini ise melek yapacakları gündür.
bunlar ateist , bunlar çapulcu , bunlar bilmem ne, bunlar serseri. Vay be yokmuymuş bu ülkede sizden hariç melek.
bu ülke herşeyi 2 günde unutur lafı tamamen tescilli artık.
Ne yolsuzluk kaldı ne berkin elvan , nede soma.
anq anca boy aynasından bakıyo millet kendine. He amq 2 sayfa tarih okuyup kafa dimdik yürüyen tipler yokmu siz yokmu siz.
Neyse...
bunlar ateist , bunlar çapulcu , bunlar bilmem ne, bunlar serseri. Vay be yokmuymuş bu ülkede sizden hariç melek.
bu ülke herşeyi 2 günde unutur lafı tamamen tescilli artık.
Ne yolsuzluk kaldı ne berkin elvan , nede soma.
anq anca boy aynasından bakıyo millet kendine. He amq 2 sayfa tarih okuyup kafa dimdik yürüyen tipler yokmu siz yokmu siz.
Neyse...
Dünyanın en gereksiz bilgisidir.
( pancar motoru önce yapılmış, hadi gidip bunu kutlayalımdır.)
( pancar motoru önce yapılmış, hadi gidip bunu kutlayalımdır.)
20 yıl boyunca el ele- kol kola olup.
bütün yağı, balı, şerbiti içtikten sonra, birinin kaynağı az yemesiyle başlamış, akabininde 20 yıllık durumdan akp kendisini mağdur olarak gösterip,operasyon düzenlediği yapıdır.
O değilde bütün işleri beraber yap topla , ye ,iç bili oluncada
Ben yapmadımki bunlar yaptı. 10 günde bitti kardeşlikleri.
Niye izin verdin 20 yıldırda. Şimdi bunlar pareler devlet diyosun. Madem bunlar paraler devletti şimdiye kadar sen nerdeydin. Şakalar ülkesi işte.
bütün yağı, balı, şerbiti içtikten sonra, birinin kaynağı az yemesiyle başlamış, akabininde 20 yıllık durumdan akp kendisini mağdur olarak gösterip,operasyon düzenlediği yapıdır.
O değilde bütün işleri beraber yap topla , ye ,iç bili oluncada
Ben yapmadımki bunlar yaptı. 10 günde bitti kardeşlikleri.
Niye izin verdin 20 yıldırda. Şimdi bunlar pareler devlet diyosun. Madem bunlar paraler devletti şimdiye kadar sen nerdeydin. Şakalar ülkesi işte.
ihtiyaçtır.
yarin arkasından baktığı andır.
Devletçi zihniyetinizi sikeyimdir.
bu ne lan. herkes terörist , sizden olmayan terörist. Utanmasalar 17. Fıkrada tecavüz helaldiri savunucaklar.
okmeydanındanmı geçtinki ibne. Cadı avıdır. insan avı.
çoluk çocuk , genç , yaşlı avıdır.
bu ne lan. herkes terörist , sizden olmayan terörist. Utanmasalar 17. Fıkrada tecavüz helaldiri savunucaklar.
okmeydanındanmı geçtinki ibne. Cadı avıdır. insan avı.
çoluk çocuk , genç , yaşlı avıdır.
Hala anlayamadığım olaydır. 11. Nesil nedir. Yaş ortalamasınıdır daha çözemedik.
( baba 25'i bitiricez 30'a dayamışız) ne 11. Nesli.
içinde dahil olduğum gruptur.
yazarın yaşınamı , kafasınamı dahada güvenip şikayetçi olduğu durumdur.
Not: efenimm ben bilmem kaçıncı nesil, 11. Bir nesil yaklaşıyor efenim.
- kimsin senn çık dışarı çıkkkkkk.
( baba 25'i bitiricez 30'a dayamışız) ne 11. Nesli.
içinde dahil olduğum gruptur.
yazarın yaşınamı , kafasınamı dahada güvenip şikayetçi olduğu durumdur.
Not: efenimm ben bilmem kaçıncı nesil, 11. Bir nesil yaklaşıyor efenim.
- kimsin senn çık dışarı çıkkkkkk.