bugün

entry'ler (1)

bitişik nizam deprem riski

çoğu insana göre eski binalar için avantajlı bir durum fakat uzmanlara göre ise "bina deprem sırasında özgürce haraket etmeli" diye savunulan görüş.

istanbul'day yaşıyorum, apartmanımız 2014 yapım ve yanımızdaki apartman baya eski. bitişik nizam olduğu için aklımda sorular var.

birkaç yerde "bitişik nizam olduğu için yanınızdaki apartman eski ise sizin binanızın yıkılmasına neden olabilir" diye birşey okudum bilgili arkadaşlar fikirlerini ve görüşlerini yazması dileğiyle.

*maraş depremi için başımız sağolsun*
© copyright 2005 - 2026