bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
entry'ler (2)
akşam üstünden beri görükle yerleşimde toplanmaya başlayan kalabalık harekete geçti ve kampüse yürüyüşe geçti nihayet. galatasaray' ın şampiyonluğunu kutladığımızdan daha kalabalık bir güruh görmek hakkaten sevindirici. çünkü biz birkaç ay önce minibüs zammını protesto edelim dediğimizde; medikodan kütüphaneye 200 kişiyle yürümüştük. ölü toprağı atmak gibi bir his.
zamanında e4' te yayınlanmış ingiliz dizisi. ingilizcenin ingiliz aksanının ne kadar itici olduğuna tanık oluyorum şahsen. harfi bırak heceyi; hatta tüm kelimeyi yutar biçimde konuşuyollaa. ikinci sezonu izlemeye yeni başladığımdan kaç sezon olduğuna bakmadım bilerek. dizinin konusuna hafiften değinirsem:
nathan, alisha, curtis, simon, kelly dizinin esas karakterleri. yasalara aykırı hareketlerinden ötürü toplum hizmeti cezası almışlar ve bir toplum eğitim merkezi (tam olarak böyle değildi merkezin adı)nde sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştirerek bu cezalarını çekmekteler. günlerden bir gün bir fırtına kopmakta, düşen yıldırımla beraber de bir kısım insana doğaüstü güçler hasıl olmakta. gençlik dizisi olduğundan mütevellit sex, uyuşturucu, ana babaya dik başlılık, şiir tadında küfürler, her türlü itlik uğursuzluk var ecnebi gençlerde. birisi de demiyor ki lan ne pis insanlarız diye. neyse işte olaylar gelişiyor böyle. yüksek beklenti beslemeden çerez niyetine izlenebilir fikrimce.
--spoiler--
s01e06' da nathan piçinin çatıdan aşağıdaki kalabalığa çektiği nutuk da yurtdışı için best of kategorisinde yer alan "aga 18 yaşından sonra atıyolarmış evden, ne bok yerse yiyomuş elemanlar" geyiğini haklı çıkarttı.
--spoiler--
ne pislik bi zihniyetiniz varmış lan sizin ecnebi gençlik.
medreseden bildirdim..
nathan, alisha, curtis, simon, kelly dizinin esas karakterleri. yasalara aykırı hareketlerinden ötürü toplum hizmeti cezası almışlar ve bir toplum eğitim merkezi (tam olarak böyle değildi merkezin adı)nde sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştirerek bu cezalarını çekmekteler. günlerden bir gün bir fırtına kopmakta, düşen yıldırımla beraber de bir kısım insana doğaüstü güçler hasıl olmakta. gençlik dizisi olduğundan mütevellit sex, uyuşturucu, ana babaya dik başlılık, şiir tadında küfürler, her türlü itlik uğursuzluk var ecnebi gençlerde. birisi de demiyor ki lan ne pis insanlarız diye. neyse işte olaylar gelişiyor böyle. yüksek beklenti beslemeden çerez niyetine izlenebilir fikrimce.
--spoiler--
s01e06' da nathan piçinin çatıdan aşağıdaki kalabalığa çektiği nutuk da yurtdışı için best of kategorisinde yer alan "aga 18 yaşından sonra atıyolarmış evden, ne bok yerse yiyomuş elemanlar" geyiğini haklı çıkarttı.
--spoiler--
ne pislik bi zihniyetiniz varmış lan sizin ecnebi gençlik.
medreseden bildirdim..