bugün
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- balkonu camla kaplatmak7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- milli takımımızın balonu patladı7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- pornoyu bırakmak5
- asosyal olmanın sebepleri7
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
entry'ler (170)
ozbekistan eski sscb'nin uzerinden gectigi turki cumhuriyetlerinden oldugu icin gayet normaldir.
diger turki cumhuriyetlerinde de ickili sofralarda siklikla rastlayabilirsiniz. kluplerde, barlarda dahi gorurseniz sasirmayin. ilk baslarda birazdan simsek duser, carpiliriz filan diye beklentiniz olmuyorda degil hani..
diger turki cumhuriyetlerinde de ickili sofralarda siklikla rastlayabilirsiniz. kluplerde, barlarda dahi gorurseniz sasirmayin. ilk baslarda birazdan simsek duser, carpiliriz filan diye beklentiniz olmuyorda degil hani..
hakkinda bir istatistik:
- aleyhinde atip tutanlarin yaslarinin toplamindan fazla ceza istemiyle yargilanmistir.
- aleyhinde atip tutanlarin toplamindan fazla okumus ve yazmistir.
- aleyhinde atip tutanlarin hayatinda gordugu okul sayisindan fazla cezaevi gormustur.
soylediklerini yapabilecek ve yaptirabilecek, kalemi kadar bilegi ve yuregi saglam; buna ragmen genc arkadaslari muhattap alip laf yetistirmeye calisan iyi bir "sair"dir.
edit: 1.madde icin hakkinda girilen entry sayisi x 5
rakam kesin olmayabilir o zamanlar iddianame okumaya pek vaktimiz olmazdi.
- aleyhinde atip tutanlarin yaslarinin toplamindan fazla ceza istemiyle yargilanmistir.
- aleyhinde atip tutanlarin toplamindan fazla okumus ve yazmistir.
- aleyhinde atip tutanlarin hayatinda gordugu okul sayisindan fazla cezaevi gormustur.
soylediklerini yapabilecek ve yaptirabilecek, kalemi kadar bilegi ve yuregi saglam; buna ragmen genc arkadaslari muhattap alip laf yetistirmeye calisan iyi bir "sair"dir.
edit: 1.madde icin hakkinda girilen entry sayisi x 5
rakam kesin olmayabilir o zamanlar iddianame okumaya pek vaktimiz olmazdi.
yaniniza hazir corba, yedek corap filan alin. hazir corba iyi oluyor sabahlari sicacik. dagin basinda harika gidiyor.
kim okur boyle bir haberi?
kim, nasil okur?
kim, nasil okur, nasil yorum yapar? ne der? ne hisseder? kime kufreder, kime isyan eder?
elimizdeki tek sey bu yazida bulunan soru isaretleri. allah belasini versin hepsinin.
kim, nasil okur?
kim, nasil okur, nasil yorum yapar? ne der? ne hisseder? kime kufreder, kime isyan eder?
elimizdeki tek sey bu yazida bulunan soru isaretleri. allah belasini versin hepsinin.
"ATIL KURT!" TARZI USTUNE TANIMAM.
8 yila cikarilsin.
kemal tahir'in "yedi cinar yaylasi"nda yarim sayfayi geckin kufurler vardir. oldukca yaratici ve yerel kufurler. meraklisina tavsiye edrim.
izmir 9 eylül üni hastanesi kan merkezi'nde "tuncay asaroğlu" adına a rh + kan verebilecek herkes, durum çok acil. tşk. 0532 347 45 06
cin'de uzaga iser ama.
malzemeler:
5 yaprak yufka, tazesinden. yufkaciyi tehdit edin, yoksa yirtik ve bayati kaptirir.
yarim kilo sut
1 bardak yogurt
2 yumurta
1 bardak sivi yag
2 cay kasigi tuz
1 orta boy sogan
varsa, 2-3 kasik tereyagi, yoksa iyisinden margarin
kesenize gore 200-700 gr arasi yagsiz kiyma
1-2 cay kasigi karabiber. keyfe gore.
varsa, kus uzumu yoksa yok, napalim yani.
isin sirri kiymayi ezerek, iyice kavurmakta. kum gibi olacak. 2 kasik sivi yagda ince dogradiginiz soganlari cevirin, ardindan kiymayi atip harmanlayin. arzuya gore ince kiyilmis yesil biber ekleyebilirsiniz. karabiber ve 1 kasik tuz ekleyip kenara alin.
yogurt, sut, yumurta, sivi yag ve tuzu cirpin.
tepsiyi yaglayin. ilk kati kenarlardan tasacak sekilde yufka koyun ve sutu kepceyle gezdirerek her kata esit sekilde ayirarak dokun.
2. kata buzusturerek yerlestirin, tepsinin icinden tasmasin. sutunu ve 3. kati koyup kiymasini esit dagitin. hepsi bitince erittiginiz
tereyagini uzerine dokup, firinin yolunu tutun.
bunu kiymasiz, bol kisik ateste kavrulmus bol soganla da yapabilirsiniz. guzel olur. soda kullanilani da var. o da meraklisina..
5 yaprak yufka, tazesinden. yufkaciyi tehdit edin, yoksa yirtik ve bayati kaptirir.
yarim kilo sut
1 bardak yogurt
2 yumurta
1 bardak sivi yag
2 cay kasigi tuz
1 orta boy sogan
varsa, 2-3 kasik tereyagi, yoksa iyisinden margarin
kesenize gore 200-700 gr arasi yagsiz kiyma
1-2 cay kasigi karabiber. keyfe gore.
varsa, kus uzumu yoksa yok, napalim yani.
isin sirri kiymayi ezerek, iyice kavurmakta. kum gibi olacak. 2 kasik sivi yagda ince dogradiginiz soganlari cevirin, ardindan kiymayi atip harmanlayin. arzuya gore ince kiyilmis yesil biber ekleyebilirsiniz. karabiber ve 1 kasik tuz ekleyip kenara alin.
yogurt, sut, yumurta, sivi yag ve tuzu cirpin.
tepsiyi yaglayin. ilk kati kenarlardan tasacak sekilde yufka koyun ve sutu kepceyle gezdirerek her kata esit sekilde ayirarak dokun.
2. kata buzusturerek yerlestirin, tepsinin icinden tasmasin. sutunu ve 3. kati koyup kiymasini esit dagitin. hepsi bitince erittiginiz
tereyagini uzerine dokup, firinin yolunu tutun.
bunu kiymasiz, bol kisik ateste kavrulmus bol soganla da yapabilirsiniz. guzel olur. soda kullanilani da var. o da meraklisina..
" tanriyi kiyamete zorlamak."
zor bir savas olur. israilin savas kaybetme luksu yok. ufacik bir yer zaten. "kaybedecegimiz ilk savas, son savasimiz olur" gercegini defalarca dile getirmislerdir. 500 civarinda nukleer silahlari var ve son noktada bulunduklari bolgede gezegende buyukce bir delik acmaktan cekinmeyen bir retorigi defalarca direk veya dolayli bir sekilde belirtmislerdir.
zor bir savas olur. israilin savas kaybetme luksu yok. ufacik bir yer zaten. "kaybedecegimiz ilk savas, son savasimiz olur" gercegini defalarca dile getirmislerdir. 500 civarinda nukleer silahlari var ve son noktada bulunduklari bolgede gezegende buyukce bir delik acmaktan cekinmeyen bir retorigi defalarca direk veya dolayli bir sekilde belirtmislerdir.
burada 1 tane var. siz baslayin, gelirim. yakin burasi zaten.
mevsimine ve buyuklugune gore pisirme usulleri vardir. olta palamutu ise sakin verecegim tarifi yapip mundar etmeyin. izgara veya tavasini yapin. buzhane, yani norvec uskumrusu tabir edilen cinsten ise izgarasida guzel olabilecegi gibi firinda da yapilabilir.
tepsiyi sivi yagla guzelce yaglayin. bol miktarda halka sogani dibine doseyin, balik tepsiye temas etmesin. baliklari dizin, bosluklara bol miktarda maydonoz doldurun, maydonozlarin uzerine mantar tikistirin, bol karabiber ve tuz ekleyin, ince bir yag gezdirip 1 bardak kadar su ekleyin. suyu fazla ekleyip buglama sevdasina gitmeyin, corba olur. az olursada kurur, aman dikkat. zaten baligin cani ne ki? hemen piser.
simdi en zor kismi: mahallenizdeki lahmacun firinina is saati olamayan bir zamanda kararli bir sekilde gidip, tepsiyi pisirmesi icin elinizden gelen ikna yontemlerini deneyin. ben iftar saati bile ikna edebiliyorum, eminim sizde basarirsiniz. haa, evde firininiz varsa 200 derecede 15-20 dakikada pisirip hic adamin firinini kokutmayin. sonra sagda-solda laf ediyor pzmenk.
tepsiyi sivi yagla guzelce yaglayin. bol miktarda halka sogani dibine doseyin, balik tepsiye temas etmesin. baliklari dizin, bosluklara bol miktarda maydonoz doldurun, maydonozlarin uzerine mantar tikistirin, bol karabiber ve tuz ekleyin, ince bir yag gezdirip 1 bardak kadar su ekleyin. suyu fazla ekleyip buglama sevdasina gitmeyin, corba olur. az olursada kurur, aman dikkat. zaten baligin cani ne ki? hemen piser.
simdi en zor kismi: mahallenizdeki lahmacun firinina is saati olamayan bir zamanda kararli bir sekilde gidip, tepsiyi pisirmesi icin elinizden gelen ikna yontemlerini deneyin. ben iftar saati bile ikna edebiliyorum, eminim sizde basarirsiniz. haa, evde firininiz varsa 200 derecede 15-20 dakikada pisirip hic adamin firinini kokutmayin. sonra sagda-solda laf ediyor pzmenk.
evet , sorunu vardir. haramdir.
bunu icersin ama haram dersin, o ayridir. bir sey olmaz dersin, boku yersin, o da ayri.
bu inanc meselesi. ister inan, ister inanma.
butun dinler de boyledir. oldugu gibi kabul etmek zorunlulugu vardir. kimsenin sikinin keyfine gore degismez kurallari vardir. aksi halde ister cehennem de, tamu de, gehinnom de fark etmez. inannc boyle bir seydir.
ha inanmiyormusun, sorun yok o zaman.
bunu icersin ama haram dersin, o ayridir. bir sey olmaz dersin, boku yersin, o da ayri.
bu inanc meselesi. ister inan, ister inanma.
butun dinler de boyledir. oldugu gibi kabul etmek zorunlulugu vardir. kimsenin sikinin keyfine gore degismez kurallari vardir. aksi halde ister cehennem de, tamu de, gehinnom de fark etmez. inannc boyle bir seydir.
ha inanmiyormusun, sorun yok o zaman.
2 saattir dinliyorum, bu baslik denk geldi. tum gurbetcilerede tavsiye ederim (aslinda etmem).
ozledim seni, ne zaman doneceksin?
siralama neye gore? standartlariniz nelerdir?
eger avrupa veya amerika derseniz, bastan kaybettiniz. tv'den bakip kendi gotunuzude turnusol kagidi olarak kullanirsaniz tabiki bu sonuca varacaksiniz. bahsi gecen boklu tuvaletlerden, pis mutfaklardan yalnizca guzide ulkemizde yetismiyor. hindistan, guney asya, afrikayi saymiyorum; muassir medeniyetlerde tavana kadar sicarak ulasmasi guc bir rekora imza atmis ulkeler mevcuttur. siz ulkenizi ve insanlarinizi begenmemeye devam edin, sorun degil.
zaten bu tavirlarla tahlil yapmaya; ulkenizi, insaninizi yargilamaya devam ederseniz inaniyorumki o tavana sicma rekorunu gecemezseniz bile en azindan egale ederek sictiginiz bok'la da tahlil yapabilirsiniz.
edit: gotunuzede degil, gotunuze de olabilir. tahlil yapan arkadaslar eminim dogrusunu biliyorlardir.
eger avrupa veya amerika derseniz, bastan kaybettiniz. tv'den bakip kendi gotunuzude turnusol kagidi olarak kullanirsaniz tabiki bu sonuca varacaksiniz. bahsi gecen boklu tuvaletlerden, pis mutfaklardan yalnizca guzide ulkemizde yetismiyor. hindistan, guney asya, afrikayi saymiyorum; muassir medeniyetlerde tavana kadar sicarak ulasmasi guc bir rekora imza atmis ulkeler mevcuttur. siz ulkenizi ve insanlarinizi begenmemeye devam edin, sorun degil.
zaten bu tavirlarla tahlil yapmaya; ulkenizi, insaninizi yargilamaya devam ederseniz inaniyorumki o tavana sicma rekorunu gecemezseniz bile en azindan egale ederek sictiginiz bok'la da tahlil yapabilirsiniz.
edit: gotunuzede degil, gotunuze de olabilir. tahlil yapan arkadaslar eminim dogrusunu biliyorlardir.