bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- misafir ağırlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- hoşgeldin pazartesi7
- clydeless bonnie3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ege waw3
- mısır4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- yeni zelanda3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- başkan3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 2026 dünya kupası16
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
entry'ler (125)
aklıma belirli bir kişi gelmiyor açıkçası. Çünkü böyle durumlarda önce kendi çözümümü üretmeye çalışıyorum. Geçenlerde beklenmedik bir masraf çıktığında da uzun uzun kimden borç isteyebileceğimi düşünmek yerine seçeneklerime baktım. O süreçte Halkbank ihtiyaç kredisini kullandım ve işimi rahatça hallettim. En çok hoşuma giden şey de kimseye mahcup olmadan, kendi planımı yaparak süreci yönetebilmek oldu. bu devirde borç kimse vermiyor zaten bence. istemeye de utanıyorum bir tık. annem babamdan bile bugüne kadar aldığımı hatırlamıyorum.
https://www.halkbank.com....kredileri/ihtiyac-kredisi
https://www.halkbank.com....kredileri/ihtiyac-kredisi
eski sevgilimin yeni sevgili yapması. bir dur be kardeşim :D
ben herkesi memnun etmeyi bıraktım valla. yeter yani kendimi memnun edeyim kafi.
geçen pazar günü yaptığım aktivite.
ben müze gezince farklı bir duyguya bürünüyorum. istanbul müze anlamında çok gelişmiş bir şehir. iyi ki bu şehirde yaşıyorum ve daha gezmediğim o kadar çok müze var ki. geçen pazar istanbul Resim ve Heykel Müzesi'ndeydim. çok güzel geçti arkadaşlarımla girdim. onlar ücret ödediler ben ise ödemedim. paraf kart sahibi olduğum için bir güzel ücretsiz girdim. benim gibi tutumlu bir insana bu kampanya çok iyi denk geldi. şimdi sırada topkapı sarayı'nın harem kısmına girmek var. çok merak ediyorum bakalım *
https://www.paraf.com.tr/...%B6stermeniz%20yeterlidir.
ben müze gezince farklı bir duyguya bürünüyorum. istanbul müze anlamında çok gelişmiş bir şehir. iyi ki bu şehirde yaşıyorum ve daha gezmediğim o kadar çok müze var ki. geçen pazar istanbul Resim ve Heykel Müzesi'ndeydim. çok güzel geçti arkadaşlarımla girdim. onlar ücret ödediler ben ise ödemedim. paraf kart sahibi olduğum için bir güzel ücretsiz girdim. benim gibi tutumlu bir insana bu kampanya çok iyi denk geldi. şimdi sırada topkapı sarayı'nın harem kısmına girmek var. çok merak ediyorum bakalım *
https://www.paraf.com.tr/...%B6stermeniz%20yeterlidir.
kul hakkı yemek.
hak yemek çok büyük günah arkadaşlar bilin istedim. çağ öyle bir çağ ki kurt kuzuyu dakika başı yiyor. en yakınına bile güvenmeyeceksin.
hak yemek çok büyük günah arkadaşlar bilin istedim. çağ öyle bir çağ ki kurt kuzuyu dakika başı yiyor. en yakınına bile güvenmeyeceksin.
üniversite zamanında binbir emekle staj yapmasına vesile olduğum, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmediği arkadaşımla şuan konuşmuyorum. neden mi? staj yeri bulmuştum (yine kendi emeğimle) benim referansımla o da girdi ve benim önüme geçmeye çalışan beni ezen hareketler yaptı. çok kırılmıştım dehşet ve bencil olduğunu düşündüğüm için konuşmama kararı aldım. önce soğuk yaptım o da bunu anladı ve hemen yalnız kalmamak için başka gruba dahil oldu. insanoğlu çiğ süt emmiş derler ya aynısı *
katılıyorum. beğenmiyorlar tabi. eskiden asgari ücret ile işe başlardık yine de laf etmezdik. şimdi bakıyorum da neredeyse asgarinin iki katı alanlar işi beğenmiyor. anlamadım gitti. kolay para kazanmak bunlarda huy olmuş.
eğer aramızda kendi işini kurmak isteyen gençler varsa aşağıyı okuyun mutlaka:
Kendi işimi kurma hayaliyle yola çıktığımda, kafamda harika fikirler olsa da en büyük kabusum "Peki bu finansmanı nasıl bulacağım, benden ne teminatlar isteyecekler?" sorusuydu. Tam bu süreçte Halkbank’ın Gençiz Kredisi ile tanıştım ve kelimenin tam anlamıyla hayatım kolaylaştı. Kredi Garanti Fonu (KGF) kefaleti sayesinde arkamda kapı gibi bir destek hissettim. benden ek bir teminat bile talep edilmedi. Üstelik 1 milyon TL’ye kadar sunulan bu finansman, projelerimi hayata geçirmem için bana inanılmaz bir alan açtı. En güzeli de ne biliyor musunuz? işin henüz çok başındayken, daha fatura bile kesememişken ödeme stresine girmeyeyim diye 6 ay boyunca anapara ödemesiz dönem hakkı tanıdılar. Bu 6 ay bana ilaç gibi geldi * sadece işimi büyütmeye, sistemimi oturtmaya odaklandım. Genç girişimcilerin dilinden bu kadar iyi anlayan, bize güvenen ve ilk adımı atarken omuzlarımızdaki yükü alan bir yol arkadaşı bulduğum için gerçekten çok şanslıyım.
https://www.halkbankkobi....ileri/genc_z-kredisi.html
Kendi işimi kurma hayaliyle yola çıktığımda, kafamda harika fikirler olsa da en büyük kabusum "Peki bu finansmanı nasıl bulacağım, benden ne teminatlar isteyecekler?" sorusuydu. Tam bu süreçte Halkbank’ın Gençiz Kredisi ile tanıştım ve kelimenin tam anlamıyla hayatım kolaylaştı. Kredi Garanti Fonu (KGF) kefaleti sayesinde arkamda kapı gibi bir destek hissettim. benden ek bir teminat bile talep edilmedi. Üstelik 1 milyon TL’ye kadar sunulan bu finansman, projelerimi hayata geçirmem için bana inanılmaz bir alan açtı. En güzeli de ne biliyor musunuz? işin henüz çok başındayken, daha fatura bile kesememişken ödeme stresine girmeyeyim diye 6 ay boyunca anapara ödemesiz dönem hakkı tanıdılar. Bu 6 ay bana ilaç gibi geldi * sadece işimi büyütmeye, sistemimi oturtmaya odaklandım. Genç girişimcilerin dilinden bu kadar iyi anlayan, bize güvenen ve ilk adımı atarken omuzlarımızdaki yükü alan bir yol arkadaşı bulduğum için gerçekten çok şanslıyım.
https://www.halkbankkobi....ileri/genc_z-kredisi.html
bilimden hiçbir şey bence üst değildir.
edebiyatı çok severim ama bilimin önüne geçemeyecek olan olaylar varken öznellikten, duygu ve düşüncelerden doğmuş olan ''edebiyat''ı üstün göremedim.
edebiyatı çok severim ama bilimin önüne geçemeyecek olan olaylar varken öznellikten, duygu ve düşüncelerden doğmuş olan ''edebiyat''ı üstün göremedim.
son zamanlarda ihtiyacım olan şey.
babam vefat ettiğinden beri o kadar uzun süre geceleri çok sıkıntı çektim ki anlatamam. uyuyabilmek bile insana lüks gelir mi? rutin nimettir arkadaşlar.
babam vefat ettiğinden beri o kadar uzun süre geceleri çok sıkıntı çektim ki anlatamam. uyuyabilmek bile insana lüks gelir mi? rutin nimettir arkadaşlar.
valla şu sıra benim de başıma gelendir. kira, kart borcu, faturalar derken hepsi aynı haftaya denk gelince insanın eli ayağı birbirine dolanıyor. ben çözümü halkbank’ın ihtiyaç kredisinde buldum. ödemeler bindi diye dert yanarken mobil uygulama üzerinden şansımı denedim, çat diye onaylandı. en azından her yere parça parça borç yetiştirmeye çalışmak yerine tek bir yeri kapatıp önümü görmemi sağladı. taksitleri de kendi bütçeme göre yaydım, şu an kafam nispeten daha rahat. bu sarmala giren varsa bir baksın derim, en azından nefes aldırıyor.
https://www.halkbank.com....ihtiyac-kredisi-basvurusu
https://www.halkbank.com....ihtiyac-kredisi-basvurusu
işletmelerin finansal süreçlerini modernize etmek ve ticari faaliyetlerinde esneklik kazanmalarını sağlamak amacıyla Halkbank tarafından sunulan kapsamlı bir ticari kart çözümü. Mal alımlarında sağladığı taksitlendirme ve ödeme öteleme imkanları sayesinde işletme sermayesinin daha verimli kullanılmasına olanak tanıyor. Kart, akaryakıttan konaklamaya, ofis ihtiyaçlarından vergi ödemelerine kadar çok geniş bir yelpazede özel indirimler ve avantajlı kampanyalar sunuyor. abim kullanıyor 2 senedir ve çok memnun. işletme sahibiyseniz çok işinize yarar arkadaşlar.
https://www.paraf.com.tr/...cesitleri/Paraf-KOBI.html
https://www.paraf.com.tr/...cesitleri/Paraf-KOBI.html
sonunda be kardeşim.
gerçi mayıs geldi hala soğuk. ceketleri atalım artık
gerçi mayıs geldi hala soğuk. ceketleri atalım artık
ice latte.
yaz kış farketmeksizin içtiğim o kahve. gerçekten soğuk içecekleri çok sevdiğimin kanıtı *
yaz kış farketmeksizin içtiğim o kahve. gerçekten soğuk içecekleri çok sevdiğimin kanıtı *
irem derici.
çok yakından görüp annemin ireeeeemmmmm diye bağırması üzerine nasılsın abla diyen kişi. çok çok samimi ve tatlıydı aaahahahaha
çok yakından görüp annemin ireeeeemmmmm diye bağırması üzerine nasılsın abla diyen kişi. çok çok samimi ve tatlıydı aaahahahaha
2019.
bakıldığında en mutlu senemmiş bilmiyordum. pandemi henüz yoktu, kayıplarımın olmadığı üniversiteden mezun olduğum ve 2 ay tatil yaptığım o muazzam sene.
bakıldığında en mutlu senemmiş bilmiyordum. pandemi henüz yoktu, kayıplarımın olmadığı üniversiteden mezun olduğum ve 2 ay tatil yaptığım o muazzam sene.
Halkbank ve Habitat Derneği birlikte güzel bir işe imza atmış: BiGE: Bilim Kızlarla Gelecek Hackathon.
Bu projenin Hackathon başvuruları da yakında kapanıyor, o yüzden ilgini çekiyorsa bence ertelememelisin. Yapay zekâ, sürdürülebilirlik ya da teknolojiyle ilgili aklında bir fikir varsa (ya da sadece merakın bile varsa) gelip denemek için çok iyi bir ortam sunuyor. Üstelik sadece yarışmak değil, süreç boyunca bir şeyler öğrenmek, yeni insanlarla tanışmak ve kendini denemek de cabası. Kısacası “ben bu alana biraz daha yaklaşmak istiyorum” diyorsan, başvurular bitmeden bir şans vermek hiç fena fikir değil. Genç kızlarımızın desteklendiği bu projeyi kutlarım.
Geleceğimiz parlasın diye. <3
https://www.halkbank.com....arla-gelecek-projesi-2026
Bu projenin Hackathon başvuruları da yakında kapanıyor, o yüzden ilgini çekiyorsa bence ertelememelisin. Yapay zekâ, sürdürülebilirlik ya da teknolojiyle ilgili aklında bir fikir varsa (ya da sadece merakın bile varsa) gelip denemek için çok iyi bir ortam sunuyor. Üstelik sadece yarışmak değil, süreç boyunca bir şeyler öğrenmek, yeni insanlarla tanışmak ve kendini denemek de cabası. Kısacası “ben bu alana biraz daha yaklaşmak istiyorum” diyorsan, başvurular bitmeden bir şans vermek hiç fena fikir değil. Genç kızlarımızın desteklendiği bu projeyi kutlarım.
Geleceğimiz parlasın diye. <3
https://www.halkbank.com....arla-gelecek-projesi-2026
10 yıl boyunca yanlış bir insanla zaman geçirdim ve bunu 10. yılın sonunda anladım. nasıl anlayamadın demeyin arkadaslar bazi seyler yeni yeni oturuyor...
patlıcan moru ve karamel kahve ikisinden birini seç bacım çok ünlü.
Günlük hayatta fark etmeden kurulan bazı cümleler, karşı tarafı düşündüğümüzden çok daha fazla incitebilir. Özellikle kadınlara yönelik “Ne aldın yine?” ya da “Çok alışveriş yapıyorsun” gibi ifadeler, çoğu zaman sadece bir yorum gibi görünse de aslında yargılayıcı bir tona sahip bence. Oysa alışveriş, kimi zaman bir ihtiyaç, kimi zaman da kişinin kendine ayırdığı küçük bir motivasyon alanı. Bu noktada önemli olan miktardan çok, kişinin bunu nasıl yönettiğidir. ben paraf kadın kartım ile ayda en az 2 kere giyim alışverişi yapıyorum valla. kimse üzerime gelmesin *
https://www.paraf.com.tr/...esitleri/Paraf-Kadin.html
https://www.paraf.com.tr/...esitleri/Paraf-Kadin.html