bugün

türk kızından olası cevaplar

-Suç sende değil ben de.
-Ayrı dünyaların insanıyız.
-Paran yoksa ben de yokum.
-Neden mesajında gülücük/kalp koymadın. yoksa sevmiyor musun beni ?
-Niye beni aramıyorsun? hep benim mi aramam gerek ! ühühühü
-Çok baydın sevgilim, ayrılalım.
© copyright 2005 - 2026