bugün

Ben değilim
Hatta aksine kimin hangi ırktan olduğu zerre sikimde değil.
islam'ı kötü göstermek için batı tarafından doğrudan ya da dolaylı olarak yemlenmiş kişidir.

batı çok daha ırkçıdır ama buna her zaman bir kılıfları vardır, parası çok olanın haklı olduğu dünya işte.
Müslümanlıkta ırkçılık yok bence başlığı açan ırkçı.
islam hoşgörüsünden nasibini almış Müslümandır.
Arap milşiyetçisi Emeviler bunların atalarıdır.Ülkemizde de bu tiplerden baya bi mevcuttur.
Müslüman değildir.
Türkiye'de bolca bulunan müslüman tipidir. Sonra barış, kardeşlik, islam hoşgörü dini diye edebiyat yaparlar.
(bkz: münafık)
(bkz: pezevenk)
--spoiler--
Rabbiniz bir olduğu gibi, babalarınız, dininiz ve Peygamberiniz de birdir. Arabın Aceme, Acemin Araba üstünlüğü olmadığı gibi, kırmızının karaya, karanın kırmızıya üstünlüğü yoktur. Hiçbir milletin diğerine üstünlüğü yoktur. Üstünlük ancak takva iledir.
--spoiler--

bu hadisi şerifi anlamayan müslimandır. bir şeyler eksiktir.
müslüman değildir,münafık olabilir.
ırkçı olmayan din varmı ?.hepsi diğerinin ölüsüne basıp varolmaya çalışıyor.sonra da 'hepimiz insanız, kardeşiz' yavşaklığını da en çok bunlar yapmıyor mu ?.
görüyorum ki ortalık gene hadis müslümanı dolmuş ben size kuran' dan okuyayım.

“Ey insanlar! Muhakkak ki biz, sizi bir erkekle bir dişiden yarattık. Ve sizi millet millet, kabile kabile yaptık ki, tanışıp kaynaşasınız. ( ancak bunun bir önemi yoktur ) Allah katında en şerefliniz Ondan en çok korkanınızdır.”
(Hucurat suresi, 13)
çoğu müslüman gibidir.
hatta kur'anda geçen ayetlere göre de dininin gereğini yapıyordur.
maide suresi 51. ayet: " Ey iman edenler yahudi ve hristiyanları dost edinmeyin Allah tan korkun"
gerçi bu tam ırkçılık sayılmaz. i m so sorry.
(bkz: türkün türkten başka dostu yoktur)
(bkz: en iyi kürt ölü kürt tür)
(bkz: Allah a Kur an a Vatan a yemin olsun)
çakma Müslümandır. inanmayınız, ,inandırtmayınız efenim!
komünist müslüman, faşist müslüman, milliyetçi müslüman gibidir. batı ideolojilerinden etkilenmiş müslümandır. halbuki tüm ideolojilerden sıyrılıp sadece islam'ı yaşaması gerekirdi.
günaha girmektedir. net. islam milliyetçiliği yasaklamıştır.
müslümanlığından şüphe edilir, çünkü peygamber ırkçılığı yasaklayıp "arap'ın acem'den üstünlüğü yoktur" demiştir.
gerçek bir müslüman ırkçı olmaz. gel ne olursan ol yine gel diyen bir din bu lanet ırkçılığa izin vermez.
pek ala ırkıçı olur müslümler hemde en koyusundan lakin bunların öyle tuhaf bir yanları vardır ki akla ve mantığa sahip hiç bir insan idrak edemez.

bunlar kendi içinde doğdukları millete ve ırka yüz çevirirler. ve aynı koyulukta arap milliyetçiliği yaparlar. arap gibi giyinir arap gibi yaşamaya çalışırlar müslüman olmanın şartının arap olmak olduğunu düşünürler.
Musluman ırkcı olmaz, eger ırkcıysa zaten ondan musluman olmaz.
sözde müslümandır. islamiyet bir hoşgörü dini olduğu için ırk ve dil gözetmez. zaten şu ülkede bir aşırı bağnazlardan işte böyle ırkçı asarım keserimcilerden; bir de aşırı dinsizlerden korkacaksın ki onlarda da allah korkusu olmadığı için her türlü kötülük beklenebilir. azı da çoğu da zarar. ortasını bulsak yarayacak ama güzel ülkemin neredeyse yarısı bu uçlarda yaşayan insanlardan oluşuyor. bir yanda ne idiği belirsiz tarikatlar,cemaatler diğer yanda aşırı laikler, din düşmanları, din kavramı bir taraflarına batan ateistler. bu iki cephenin ortalığı karıştırmaktan başka bir işlevi yok. böyle bir memleket bizimkisi de.
müslümanlığından şüphe edilir, çünkü eşşeğin zikinden dolayı.
müslümanlığından şüphe edilir çünkü kuran baştan aşağıya ırkçılığa karşı ayetlerle doludur.
birbirine tezat iki kavramın biraraya getirilmiş halidir. uyumsuzdur, sırıtır hemen. şık durmaz. dinin tabiatına aykırıdır. ırklara ayrılma, ırkını haddinden fazla sahiplenmek için değil, insanların birbirini daha kolay tanımasında somut bir ölçü olarak öne çıkmaktadır. dinimizde, çalışıp kazanılmamış olan, kişinin kendisinin sayılmaz. bir de şu var ki, müslüman sadece kendi inancını taşıyana yakın olmakla yetinmez, yetinmemelidir. eksik veya yanlış uygulamalar, dinimizin genel ilkesi kabul edilemez. dinimiz, genel ilke olarak mazlumun yanında olmamızı ister. mazlumun sadece müslümanla sınırlı tutulmasını kabul etmez. eğer zulme uğramış olan bir ateist dahi olsa, onun korunmasını talep eder. zira ayette de belirtildiği üzere, dinde zorlama yoktur, olamaz. bu sebeple sınırlandırma yapılamaz. evrensel olmasının gerekçelerindendir zaten bu yaklaşım.