bugün

dredg'e ait bir şarkı, ama hoş değil. "i wondeeeeeeeeeeeer..." deyip duruyor.
winamp mp3 player programının siyah beyaz tasarlanmıs bir arayüzü

zebra skin.
© copyright 2005 - 2026