bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- israil6
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- arapça okuyabilen yazarlar3
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- birsin allahım2
- bir şeyler söyle3
- ktç abinin çaylak olması5
- ingiliz aksanı6
Değerli, bilge bir filozof.
Askere, polise, sivile kalleşce saldıran domuz sürülerini destekleyen yazar.
En yakın zamanda demoqqrqşşiğk haklarını kullanarak dağa çıkmasını umuyorum.
En yakın zamanda demoqqrqşşiğk haklarını kullanarak dağa çıkmasını umuyorum.
şunu bir anlayın, zanebun'u hiç tanımam etmem ama bu adam/kadın kendi ırkına bir laf geldiği zaman kendini savunmaya alıyor. aynı bizim ırkımıza laf geldiğinde kendimizi savunmaya aldığımız gibi. önce bunun bir idrak edilmesi lazım artık bu sözlükte, yoksa aynı yerde dönüp dururuz.
''aa kürt başlığı açıldı hemen saldırayım kürtlere'' vs gibi.
''aa kürt başlığı açıldı hemen saldırayım kürtlere'' vs gibi.
Gerçekten kendisini takdir ediyorum.
her ne olursa olsun seviyesini muhafaza edebiliyor .
bizim gibi erkenden zıvanadan çıkmıyor.
Aklı başında provoke olmadan , etmeden yazmaya çalışıyor meramını.
iyi yazmaları olsun.
keşke herkes onun gibi olsa burda.
etraf rahat eder.
her ne olursa olsun seviyesini muhafaza edebiliyor .
bizim gibi erkenden zıvanadan çıkmıyor.
Aklı başında provoke olmadan , etmeden yazmaya çalışıyor meramını.
iyi yazmaları olsun.
keşke herkes onun gibi olsa burda.
etraf rahat eder.
(#28842675)
Kürtleri "mazlum millet" olarak tanımlayan cahil yazar.
işte bu yüzden diyorum. Bu ve bunun gibi insanlar kürtçülük yapmak için sosyalizm maskesi takıyor.
görsel
görsel
görsel
Al sana dünkü silopi olaylarından kareler. Senin mazlum dediğin insanlar roketatarlarla keleşlerle sokağa inmiş.
Kimse kusura bakmasın. Bunun benim kitabımda pkk sempatizanlığı ve ikiyüzlülükten başka bir karşılığı yok.
Kürtleri "mazlum millet" olarak tanımlayan cahil yazar.
işte bu yüzden diyorum. Bu ve bunun gibi insanlar kürtçülük yapmak için sosyalizm maskesi takıyor.
görsel
görsel
görsel
Al sana dünkü silopi olaylarından kareler. Senin mazlum dediğin insanlar roketatarlarla keleşlerle sokağa inmiş.
Kimse kusura bakmasın. Bunun benim kitabımda pkk sempatizanlığı ve ikiyüzlülükten başka bir karşılığı yok.
kürt yazar.
Girmiş olduğu entrylerden okunacak kitaplar listesi çıkardığım sözlükte takip edinilebilecek birkaç yazardan biridir.
Ben bu adamın entrylerini okurken kendimi kaybediyorum...
Çok iyi bir kültür seviyesine ve bu kültür seviyesini bizlere sergileyecek bir kaleme sahip yazar...
Bu sözlükteki en kaliteli yazarlardan sadece biri.
Seviliyorsun abi.
Çok iyi bir kültür seviyesine ve bu kültür seviyesini bizlere sergileyecek bir kaleme sahip yazar...
Bu sözlükteki en kaliteli yazarlardan sadece biri.
Seviliyorsun abi.
(bkz: kaçın k*rt)
ideolojisini, şusunu busunu geçtim.
arkadaş allah rızası için türkçe öğren. konuşamayacak, yazamayacaksan da uğraşma. kirletme şu güzelim dili. beyninin nasıl bir çöplük olduğunu biliyoruz zaten de bari ağzın temiz olsun.
arkadaş allah rızası için türkçe öğren. konuşamayacak, yazamayacaksan da uğraşma. kirletme şu güzelim dili. beyninin nasıl bir çöplük olduğunu biliyoruz zaten de bari ağzın temiz olsun.
birincisi, "burdaki" değil "buradaki".
ikincisi, lâf söylenmez, lâf edilir. fakat günlük kullanımda olduğu için mâzur görelim.
üçüncüsü, tip tek olur. bir gürûha tip denecekse çoğaltma eki gelmez. veyâhut "tipteki insanlardır" denebilir.
dördüncüsü, "çok net Türkçeyi sizden daha iyi yazıp daha iyi konuştuğumu düşünüyorum..." diye bir cümle kurmak Türkçeyi katletmek ile eşdeğerdir. devriktir, anlam olarak bozuktur ve kesinlik ile ihtimalin bir arada olduğu bir cümledir. doğrusu, "Türkçeyi çok net bir biçimde sizden daha iyi yazıp daha iyi konuşuyorum." olmalıydı. yâhut, "Türkçeyi sizden daha iyi yazıp daha iyi konuştuğumu düşünüyorum" olabilirdi.
neyse, sen de haklısın tabii. neticede uygar bir dil konuşmak hırtlara ağır geliyor.
ikincisi, lâf söylenmez, lâf edilir. fakat günlük kullanımda olduğu için mâzur görelim.
üçüncüsü, tip tek olur. bir gürûha tip denecekse çoğaltma eki gelmez. veyâhut "tipteki insanlardır" denebilir.
dördüncüsü, "çok net Türkçeyi sizden daha iyi yazıp daha iyi konuştuğumu düşünüyorum..." diye bir cümle kurmak Türkçeyi katletmek ile eşdeğerdir. devriktir, anlam olarak bozuktur ve kesinlik ile ihtimalin bir arada olduğu bir cümledir. doğrusu, "Türkçeyi çok net bir biçimde sizden daha iyi yazıp daha iyi konuşuyorum." olmalıydı. yâhut, "Türkçeyi sizden daha iyi yazıp daha iyi konuştuğumu düşünüyorum" olabilirdi.
neyse, sen de haklısın tabii. neticede uygar bir dil konuşmak hırtlara ağır geliyor.
Karması sokaktaki adamdan dağdaki adam olması gereken hewal.
Kendisine bol bol bulgur pilavı yemesini tavsiye ediyorum. Bilirsiniz bulgur kan yapar.
Zira kendisinde zerre kadar yok.
Kendisine bol bol bulgur pilavı yemesini tavsiye ediyorum. Bilirsiniz bulgur kan yapar.
Zira kendisinde zerre kadar yok.
(bkz: sözlükte istenmeyen yazarlar)
Kendisine hewallerini toplayıp ekşiye geçmesini talep ediyorum.
Hewalleri
(bkz: hayalll)
(bkz: portland trail brazzers)
(bkz: kara sin)
(bkz: sol yumruk)
Zira orada yoldaşları çok fazla, hep birlikte klavyeleriyle binbir parçaya bölebilirler ülkeyi.
Kendisine hewallerini toplayıp ekşiye geçmesini talep ediyorum.
Hewalleri
(bkz: hayalll)
(bkz: portland trail brazzers)
(bkz: kara sin)
(bkz: sol yumruk)
Zira orada yoldaşları çok fazla, hep birlikte klavyeleriyle binbir parçaya bölebilirler ülkeyi.
(#29319217) bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim dediğim cinsten bir yazar.
Hadi ordan dağılın hewaller!
Hadi ordan dağılın hewaller!
Kürtçe bilen kişi bilgiç anlamına gelir.
Teröristliğin kişiden kişiye anlamının değiştiğini sanan yazar. Bir terörist teröristse teröristtir terörist.
kürtçü bir gelişmiş döl.
bir kere o sosyalist, demokrat, hümanist, hayvansever, antimilitarist, barışçıl bir insandır. *
terörist demek ayıptır. çünkü asıl terörist şanlı hırt gerillalarını öldüren tece dövletidir. daha etek giyemeden öldürüyorlar hırt xerillalarını değil mi heval?
(bkz: ben orospu çocuğu değilim demenin farklı yolları)
modersayona not: işbu bakınız hakaret içermemektedir heval.
her biji mod!
terörist demek ayıptır. çünkü asıl terörist şanlı hırt gerillalarını öldüren tece dövletidir. daha etek giyemeden öldürüyorlar hırt xerillalarını değil mi heval?
(bkz: ben orospu çocuğu değilim demenin farklı yolları)
modersayona not: işbu bakınız hakaret içermemektedir heval.
her biji mod!
geceyi şiire boyayan adam.
yeni okulunda başarılar dilerim öğretmenim. *
yeni okulunda başarılar dilerim öğretmenim. *
Desteği için çok teşekkür ettiğim Yoldaş yazar. FaşistlerIn karşısında aynı saftayız kendisi ile.
Neden halâ gelmedi, yoksa
Saati mi şaşırdı hıyar?
Gerçi hiç saati olmadı ama
En azından birine sorar.
Cebimde bir lira desen yok,
Madara olduk meyhaneye!
Ah eşşek kafam benim,
Nasıl da güvendim bu hergeleye!
Gelse, balığa çıkacaktık,
Ne çekersek kızartıp birayla yutacaktık.
Kafamız tam olunca, şarkılar döktürüp
Enteresan hayâllere dalacaktık.
Bu sandalı geçen hafta denk getirip
Çalıntıdan düşürdük.
Arkadaşlar ısrar etti,
Biz de, iyi olur, bize uyar diye düşündük.
Saat sekizde gelecekti,
Bana birkaç milyon borç verecekti.
Yoksa o nemrut karısı kaçtı da
Onun peşinden mi gitti?
Eğer öyleyse yandık,
Gudubet gene yaptı yapacağını!
Geçen sene de merdivenden itip
Kırmıştı Rıza'nın bacağını.
Abi, kadında boy şu kadar;
Kalça fırıldak, göz patlak, kafa çatlak!
Korkuyorum, bir gün ya kendini asacak,
Ya horlarken Rıza'yı boğacak!
Bak, şimdi acıdım, aşkolsun adama,
Ben olsam, vallahi baş edemem!..
Hele beş tane velet var ki boy-boy,
Allah'tan düşmanıma dilemem!
Aslında iyi çocuktur Rıza, efendi huyludur,
Herkesin suyuna gider.
Yoksa, kalıba vursan hani,
Tek başına on tane adam eder!
Bir keresinde, hiç unutmam
Üç-beş zibidi haraca dadandı;
Rıza, sandalyeyi kaptığı gibi
Herifleri hastaneye kadar kovaladı!
Aynı mahallede büyüdük, aynı kızları sevdik,
Aynı kafadaydık.
Orta ikiden bıraktık, matematik ağır geliyordu,
Biz, başka havadaydık.
Aynı gömleği giyer, aynı sigaraya takılır,
Aynı takımı tutardık.
Fener'in her maçına iddialaşıp
Millete az mı yemek ısmarladık!..
Bir tek askerde ayrıldık,
Bana Bornova düştü, ona Gelibolu.
Döner dönmez evlendirdiler,
En büyük salaklığı da bu oldu!..
Bense hiç düşünmedim, zaten param yoktu.
Hep tek tabanca gezdim.
Benim beğendiğimi anam istemedi,
Onun gösterdiğini ben sevmedim.
Neyse, bunlar derin mevzu...
Anlaşıldı, bu herif artık gelmeyecek.
Ufaktan yol alayım
Anam evde yalnız, şimdi merağından ölecek!..
Gittim, vurup kafayı yattım;
Rüyamda gördüm, gülümseyerek geldiğini.
Ne bilirdim, yolda kamyon çarpıp
Hastaneye kavuşmadan can verdiğini!..
Vay be Rıza!..
Sonunda sen de düşüp gittin Azrail'in peşine!
Dün, boşuna günahını almışım,
Ne olur, kızma bu kardeşine!
Öğlen kahvede söylediler, Rıza öldü, dediler
Ne kolay söylediler!
Sanki dev bir taş ocağını
Kökünden dinamitleyip üstüme devirdiler!
Ah dostum... o kocaman gövdene
O beyaz kefeni nasıl kıyıp giydirdiler?
O zalim tabutun tahtalarını
Senin üstüne nasıl böyle çivilediler?
Yani sen şimdi gittin, yani yoksun,
Yani bir daha olmayacak mısın?
Yani bir daha borç vermeyecek,
Bir daha bira ısmarlamayacak mısın?
Peki, beni kim kızdıracak,
Kim zar tutacak, kim ağzını şapırdatacak?
Peki, beni bu köhne dünyada
Senin anladığın kadar kim anlayacak?
Ulan Rıza... ne hayâllerimiz vardı oysa,
Ne acayip şeyler yapacaktık...
Totoyu bulunca dükkân açacak,
Adını Dostlar Meyhanesi koyacaktık.
Talih yüzümüze gülecekti be!..
Karıyı boşayıp sıfır mersedes alacaktık.
Hafta sonu iki yavru kapıp
Boğaz yolunda o biçim fiyaka atacaktık!
Ah ulan Rıza... bu mahallenin,
Nesini beğenmedin de öte yere taşındın?
Ara sıra gıcıklaşırdın ama inan ki,
Benim en kıral arkadaşımdın!..
Ah ulan Rıza... ben şimdi,
Bu koca deryada tek başıma ne halt ederim?
Senden ayrılacağımı sanma,
Bir kaç güne kalmaz, ben de gelirim!
Selamlar olsun:)
Saati mi şaşırdı hıyar?
Gerçi hiç saati olmadı ama
En azından birine sorar.
Cebimde bir lira desen yok,
Madara olduk meyhaneye!
Ah eşşek kafam benim,
Nasıl da güvendim bu hergeleye!
Gelse, balığa çıkacaktık,
Ne çekersek kızartıp birayla yutacaktık.
Kafamız tam olunca, şarkılar döktürüp
Enteresan hayâllere dalacaktık.
Bu sandalı geçen hafta denk getirip
Çalıntıdan düşürdük.
Arkadaşlar ısrar etti,
Biz de, iyi olur, bize uyar diye düşündük.
Saat sekizde gelecekti,
Bana birkaç milyon borç verecekti.
Yoksa o nemrut karısı kaçtı da
Onun peşinden mi gitti?
Eğer öyleyse yandık,
Gudubet gene yaptı yapacağını!
Geçen sene de merdivenden itip
Kırmıştı Rıza'nın bacağını.
Abi, kadında boy şu kadar;
Kalça fırıldak, göz patlak, kafa çatlak!
Korkuyorum, bir gün ya kendini asacak,
Ya horlarken Rıza'yı boğacak!
Bak, şimdi acıdım, aşkolsun adama,
Ben olsam, vallahi baş edemem!..
Hele beş tane velet var ki boy-boy,
Allah'tan düşmanıma dilemem!
Aslında iyi çocuktur Rıza, efendi huyludur,
Herkesin suyuna gider.
Yoksa, kalıba vursan hani,
Tek başına on tane adam eder!
Bir keresinde, hiç unutmam
Üç-beş zibidi haraca dadandı;
Rıza, sandalyeyi kaptığı gibi
Herifleri hastaneye kadar kovaladı!
Aynı mahallede büyüdük, aynı kızları sevdik,
Aynı kafadaydık.
Orta ikiden bıraktık, matematik ağır geliyordu,
Biz, başka havadaydık.
Aynı gömleği giyer, aynı sigaraya takılır,
Aynı takımı tutardık.
Fener'in her maçına iddialaşıp
Millete az mı yemek ısmarladık!..
Bir tek askerde ayrıldık,
Bana Bornova düştü, ona Gelibolu.
Döner dönmez evlendirdiler,
En büyük salaklığı da bu oldu!..
Bense hiç düşünmedim, zaten param yoktu.
Hep tek tabanca gezdim.
Benim beğendiğimi anam istemedi,
Onun gösterdiğini ben sevmedim.
Neyse, bunlar derin mevzu...
Anlaşıldı, bu herif artık gelmeyecek.
Ufaktan yol alayım
Anam evde yalnız, şimdi merağından ölecek!..
Gittim, vurup kafayı yattım;
Rüyamda gördüm, gülümseyerek geldiğini.
Ne bilirdim, yolda kamyon çarpıp
Hastaneye kavuşmadan can verdiğini!..
Vay be Rıza!..
Sonunda sen de düşüp gittin Azrail'in peşine!
Dün, boşuna günahını almışım,
Ne olur, kızma bu kardeşine!
Öğlen kahvede söylediler, Rıza öldü, dediler
Ne kolay söylediler!
Sanki dev bir taş ocağını
Kökünden dinamitleyip üstüme devirdiler!
Ah dostum... o kocaman gövdene
O beyaz kefeni nasıl kıyıp giydirdiler?
O zalim tabutun tahtalarını
Senin üstüne nasıl böyle çivilediler?
Yani sen şimdi gittin, yani yoksun,
Yani bir daha olmayacak mısın?
Yani bir daha borç vermeyecek,
Bir daha bira ısmarlamayacak mısın?
Peki, beni kim kızdıracak,
Kim zar tutacak, kim ağzını şapırdatacak?
Peki, beni bu köhne dünyada
Senin anladığın kadar kim anlayacak?
Ulan Rıza... ne hayâllerimiz vardı oysa,
Ne acayip şeyler yapacaktık...
Totoyu bulunca dükkân açacak,
Adını Dostlar Meyhanesi koyacaktık.
Talih yüzümüze gülecekti be!..
Karıyı boşayıp sıfır mersedes alacaktık.
Hafta sonu iki yavru kapıp
Boğaz yolunda o biçim fiyaka atacaktık!
Ah ulan Rıza... bu mahallenin,
Nesini beğenmedin de öte yere taşındın?
Ara sıra gıcıklaşırdın ama inan ki,
Benim en kıral arkadaşımdın!..
Ah ulan Rıza... ben şimdi,
Bu koca deryada tek başıma ne halt ederim?
Senden ayrılacağımı sanma,
Bir kaç güne kalmaz, ben de gelirim!
Selamlar olsun:)
sempatizan falan değil laflarına bakılırsa düpedüz terörist.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar