bir haksızlık karşısında, kişinin hakkını aramak için mahkemeye başvurması durumudur. Günümüz türkiyesinde yargı bağımsızlığını yitirdiği için yargıya gitmek hiçbir işe yaramamaktadır.
hahahha TÜRKiYE DE..
© copyright 2005 - 2026