bugün

ak$am ezanı okunmu$, hava kararmı$tır. mahalledeki teyzelerimiz muhabbetlerin sonuna gelmi$tir beylerine yemek hazırlamada geç kalmamak için. ve birbirlerine iyi ak$amlar demeleri içten bile değildir. ama nedense o iyi ak$amlar , yak$anlaaaar $eklinde çıkar. nedeni bilinmez, bana mı rast gelir hep? ve derinden inceden gülerim kimse anlamaz, bu da bilinmez.
küçükken iyi akşamlar yerine söylediğim kelimedir. benimki dilimin dönmemesinden kaynaklanan bir durumdur. çocukluk işte...
ayrıca sözlükte görüp de hayretler içinde kaldığım başlığın ta kendisidir. başka kişiler tarafından da bilinen bir kelime olması gerçekten de benim için şarşırtıcıdır...
© copyright 2005 - 2026