bugün
- aile evinde yaşamak4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- galatasaray lobisi6
- nilsu berfin aktaş3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- şile2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- kemalistler8
- devlet bahçeli3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- aşure3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
almanca istek anlamina gelen kelime.
obsesif kişilik
wunsch, almancada dilek demekmiş. tabi ki arkadaşımızın isminin bununla bir alakası yok. *
müzik zevkimizin aynı olduğu yazardır*. ayrıca nisan mayis aylari gevser gonul yaylari msn zirvesi'nde kendisini tanıtabilmek için akla karayı seçmiştir, artık tanımışızdır, bir dahaki zirvelerde böyle bi sorun yaşamayacaktır, hoşgelmiştir.
vize haftası msndeki diyalog;saat 19.00 suları
kaçak kelebek:wunsch çalıştın mı?
wunsch:hayır ya offffffff napıcaz sözlüğe takıldım. ya neyse hadi çıkalım gece gireriz.
saat19:15
kaçak kelebek:ne işin var burda ya , sen ders çalışmıyomuydun?
wunsch: ya canım sıkıldı , senin ne işin var?
kaçak kelebek: napayım benim de sıkıldı.sözlüğe bakıyorum. ühühü . ama çalışmalıyız hadi çıkalım gireriz gece.
saat 19:45
wunsch: ehehe yine gelmişsin.ama bak bu son cidden çıkıyorum bir daha girmeyeceğim. *
kaçak kelebek: tamam. * artık girmeyelim haklısın. *
bütün bir gün boyunca böyle devam eder. *
kaçak kelebek:wunsch çalıştın mı?
wunsch:hayır ya offffffff napıcaz sözlüğe takıldım. ya neyse hadi çıkalım gece gireriz.
saat19:15
kaçak kelebek:ne işin var burda ya , sen ders çalışmıyomuydun?
wunsch: ya canım sıkıldı , senin ne işin var?
kaçak kelebek: napayım benim de sıkıldı.sözlüğe bakıyorum. ühühü . ama çalışmalıyız hadi çıkalım gireriz gece.
saat 19:45
wunsch: ehehe yine gelmişsin.ama bak bu son cidden çıkıyorum bir daha girmeyeceğim. *
kaçak kelebek: tamam. * artık girmeyelim haklısın. *
bütün bir gün boyunca böyle devam eder. *
* koskoca 4 yılı nasıl anlatırım bilmiyorum ama kısacası seni tanımasaydım içimde hep eksik bir yan kalırdı diye düşünüyorum.baştan anlatırsam tabi ki bitmez ama her şeyi çok özleyeceğim. senin evinde eğlendiğimiz , dağıttığımız zamanları, okulda yaşanan olayları, taklitlerini, küfürlü konuşmalarımızı *, hocalarla diyaloglarımızı, mangal partilerini,yaşanan dumur olaylara gülmemizi, kendi kendimizle dalga geçtiğimiz zamanları, biz tartıştığımızda barışçı kişiliğini * ,taksim maceralarını vs. vs. o kadar çok şey var ki!!! ayrıca sınav dönemlerinde bizim yardımımıza koşup not çıkarırdın, * senin çıkardığın notlar o kadar komikti ki o gün ders çalışamıyordum kopmaktan. ama hala saklıyorum notları.. bir olay anlatmak isterdim ama o kadar çok şey varki!!! ama bir tanesini anlatıyorum. o gün sende kaldığımız zaman requiem for a dream ı seyredip daha sonra şişe çevirmece oynamıştık daha sonra polisle travestilerin saklambacını seyretmiştik .* bir de hati'nin geceyarısı hadi taksim meydanda yürümeye gidelim demesiyle dumur olmuştuk. * ** bu arada yılbaşı günü de ayrı olaydı hatırlarsın o yılbaşında çektirdiğimiz fotografları hati'nin msn spacende gördüğümde şok olmuştum tabi ki hemen sildi. he bir de 4 yıl boyunca farklı tarzlarla karşımıza çıkmandan dolayı bizi her zaman şok etmiştin. ama artık şok olmuyorum sadece yaşanan herşeyi çok özlüyorum.çok kavga ettiğimiz ,tartıştığımız zamanlar da oldu ama hiç kopmadık hep yine birlikteydik.
kantin olaylarından da bir replik.* *
-ya şimdi o psikopat kadının dersine kim gircek ya?
-ama çoktandır girmiyoruz
-yoklama alıyomuydu?
-alıyo ama o kadın bırakmaz devamsızlıktan
-aman hadi alışverişe gidelim, mangoda indirim var * *
kantin olaylarından da bir replik.* *
-ya şimdi o psikopat kadının dersine kim gircek ya?
-ama çoktandır girmiyoruz
-yoklama alıyomuydu?
-alıyo ama o kadın bırakmaz devamsızlıktan
-aman hadi alışverişe gidelim, mangoda indirim var * *
kardeşim...
başka söze gerek var mı?
başka söze gerek var mı?
çok çok çok özlediğim, burnumda tüten insan. derlerdi de inanmazsım okul bitince eskisi gibi olunmaz diye...
birinci nesil yazar, hoşgelmiş. yaşayıp yaşamadığından emin olmadığım yazardır, 4 senedir hiç giriş yapmamış. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar