bugün

Çıksa var ya harika olurdu.
bannerlord varken bir boş yapma durumu.
aynen bannerlord neyine yetmiyor?
Bannerlord Remake değil yalnız.
Warband'de yaşanan olayların iki asır öncesini anlatıyor.
Remake dediğin aynı hikayeyi yeni nesil oyun motoru ile günümüze uyarlamaktır.
Resident Evil oyunları bunun en iyi örneği.
hikaye açısından değil oynayış açısından değerlendirdim. yoksa resident evil 4 remake çok iyi.
© copyright 2005 - 2026