bugün

hoş gelmiş 11. nesil yazar.

koştursun efenim.
Kalbimde pıt pıtlar açtı,teveccühünüz.
biliyor musun ben de erkeklerden nefret ediyorum.

edit: erkeğim olum ben sadece kızları daha çok seviyorum
(bkz: ne diyon değişik) şaka bi yana, cinsiyet ayrımcılığına karşıyız efendim ironi yapıyoruz. Yanlış anlaşıldıysak affola.
gecenin bu vakti beni rastgele buldu ve melankolikliğime melankoliklik kattı.

çok teşekkürü borç bildiğim yazar.

sen hep mutlu ol emi. *
koştursun, fazla da koşturmasın, terlemek iyi değil.. soğuk sular da içmesin.
© copyright 2005 - 2026