bugün

bir üst leveli de ahahhahauuusseeerr olur.
"yoksa cin mi bu" diyerekten haykırmak istiyorum.. fakat konuşamıyorum..

(bkz: ne Lan bu hiç komik değil)
© copyright 2005 - 2026