bugün
- kadınlar neden aldatır8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlükteki zengin yazarlar3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- dut ağacı5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi2
- altin2
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- chp'deki değişimciler5
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- orospum2
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- eren ali bingöl2
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- türkiye eyalet haritası2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- agresif süs köpeği3
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- utanmadan şort giyen erkek7
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- duşta şarkı söylemek2
- z kuşağının metal dinlememesi2
- ismet gurbuz 202418
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- askerlik4
u2 grubunun 3 boyutlu konser filmidir.
13 mart 2009'da vizyona girecek olan konser filmidir.
Geçen haftasonu gittim, mükemmeldi. Nerdeyse Bono'nun elini tutacaktım.
Ayrıca benim gibi bel fıtığınız varsa ve uzun süre ayakta duramıyorsanız buna mutlaka gidin derim.
Keşke tüm konserlerin böyle çekimleri olsa.
Ayrıca benim gibi bel fıtığınız varsa ve uzun süre ayakta duramıyorsanız buna mutlaka gidin derim.
Keşke tüm konserlerin böyle çekimleri olsa.
insan hakları ihlali var diyerek türkiye'ye gelmeyen u2nun her şeye rağmen kesesini düşünerek bizlere sunduğu film. "biz gelmeyiz ama siz konser kaydımızla yetinirsiniz bakın 3 boyutlu yaptık heyecan kattık, sonuçta biz de paramızı alır otururuz" diye bir nevi bizlerle alay ettikleri film.
Evet Bono nun iki yüzlü politik söylmelerine sinir oluyorum, evet türkiye ye gelmedikleri için konser kaydıyla yetinmek zorunda bırakılmak asabımı bozuyor, ama filmi o kadar güzel yapmışlar ki ağzımın suları aka aka seyrettiğimi itiraf etmek zorundayım. bono hareket ettikçe ensesindeki ter damlacıkları yüzünüze sıçrayacakmış gibi, edge gitarını size doğru uzattıkça tutup ucunu yakalayacakmışsınız gibi hissediyorsunuz.
Yalnız sinemada çok sakin bir toplulukla seyretmek üzdü biraz beni, keşke gerçek u2 hastaları için özel bir seans olsaydı da konser boyunca* kimse yerine oturmasaydı.
Yalnız sinemada çok sakin bir toplulukla seyretmek üzdü biraz beni, keşke gerçek u2 hastaları için özel bir seans olsaydı da konser boyunca* kimse yerine oturmasaydı.
sonuyla beni duyum duyum duygulandıran film.
şaka yahu. sonu başı yok bunun, bildiğin konser, tek farkı sinema salonunda yerinden kıpırdamadan izlemen. kanyondaki sinemada tek gösteriliyor diye biliyorum, haliyle orada izledim. gidecek olan arkadaşlara tavsiyem verdikleri gözlükleri nasıl zulalasam diye hiç düşünmeyin, geri almıyorlar zaten.*
bir buçuk saatinizi gönül rahatlığıyla ayırabileceğiniz güzel bi konser filmi. koskoca salonda 4 kişi izledik. size de pek farklı olacağını sanmıyorum. rahatça yayılıp sessizce izleyebilirsiniz.
beş* üzerinden iki buçuk* tan üç* veriyorum. bi gram yukarı çıkmam.
şaka yahu. sonu başı yok bunun, bildiğin konser, tek farkı sinema salonunda yerinden kıpırdamadan izlemen. kanyondaki sinemada tek gösteriliyor diye biliyorum, haliyle orada izledim. gidecek olan arkadaşlara tavsiyem verdikleri gözlükleri nasıl zulalasam diye hiç düşünmeyin, geri almıyorlar zaten.*
bir buçuk saatinizi gönül rahatlığıyla ayırabileceğiniz güzel bi konser filmi. koskoca salonda 4 kişi izledik. size de pek farklı olacağını sanmıyorum. rahatça yayılıp sessizce izleyebilirsiniz.
beş* üzerinden iki buçuk* tan üç* veriyorum. bi gram yukarı çıkmam.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar