bugün

Sözlükte bulunmasına gerek olmayan hede.

Madem silecektin neden yazdın?
(bkz: fabrika ayarları)
girdiğiniz her entrynin sonuna "hede" yazın silinir zaten, sıkıntı etmeyin.
zall ve moderasyonun toplu, kızlı erkekli hedelere karşı olduğunu bilmeyen yazarın isteği.

(bkz: top mop ayıp oluyor ama)
sözlük moderaayonunun ayıbıdır. yap bir güzellik .
Kurnaz zall yazarın etinden , sütünden , entrysinden, başlığından herseyinden faydalanır ama kapıyı açık bırakıp , sözlüğe herkesi almayi bilir.
sonra da orucu sakso ile açmak diye igtenclik tarihine geçecek başlıkları görmeye mahkum kalırsın .

bari şu hakkı verin de giden tüm entrylerin silsin öyle gitsin bu iğrenç ortamdan.
Çok maklube bi durum. Keşke olsa da yesek aman silsek.
Güzel bir Sözlüğü eleştirme yöntemi.

Var mısınız bir olup tüm entryleri silmeye? Ben yokum. *
(bkz: 7 Mart 2016 uludağ sözlük direnişi)
Zall ile beraber entry silme işlemidir. Onun onayı lazım gibisinden.
(bkz: 7 Mart 2016 uludağ sözlük direnişi) başlığında saat 13:30 bildireceğimiz şartların yerine getirilmemesi halinde uludağ sözlük yazarları olarak yapacağımız eylem.
Toplu kişi silme olsa listenin en başı sensin tekerlek.
Umrumda bile olmaz gitmem gerektiğinde giderim.
Zaten başıma ne geldiyse sözlükler yüzünden geldi.
Gelmesi gereken özelliktir tek tekmi silecez entryleri.
Bdv aracılığıyla gerekçeniz ve mail adresinizle istek oluşturmanız halinde ulaşamayacağınız hizmet.

Ben teşekkür ederim.
© copyright 2005 - 2026