bugün

dün gece izledim ve netflix'i aşan bir yapım olmuş olduğunu düşünüyorum. netflix yapımları vasat altında olmasına rağmen bu film bir başyapıttı denilebilir. Senaryosu, müzikleri, oyunculukları tam anlamında yerindeydi. Yavaş tempolu olmasına rağmen epey akıcıydı. Gerilim-psikoloji sınıfına alınabilir. bu yüzden izlerken karakterlerin her biri size rahatsızlık veriyor, sahnelerden huzursuzluk hissediyorsunuz. bu filmin yarattığı başarılı bir aura. önerilir.
'' bir anti kahraman nasıl ortaya çıkar ? '' sorusunu yanıtlayan ve derinden düşündüren film. spider man rolüyle bilinen tom holland oynuyor filmde.
© copyright 2005 - 2026