bugün
- kemalist dünya7
- kadir mısıroğlu'nun soyu11
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması3
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak2
- allah5
- saian dan aforizmalar2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- nilsu berfin aktaş2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- arda güler2
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- en son ne aldınız2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- düşün ki o bunu okuyor16
hoş gelmiş liseli yazardır.
(#16538267) doğru bir yolda kendisi. analitik düşünme yetisi var görünüyor.
(bkz: Dövlet bize bakmıyi) diye ağlayanlardan.
her kürtçü gibi entelektüel birikimden yoksun olan, işi pratiğe dökmekten düşünme yetisi git gide azalmış bir yazar. tüh.
Cumhuriyet mitinglerinde neden kürt bayrağı yoktu sorusunu yönelten yazar. Ben verecek cevap bulamadım bu soru karşısında. Kürt bayrağı dediği de bu ülkede binlerce cana kastedmiş eli silahlı bir örgütün paçavrası bu arada. bu cümle de biraz cevap oldu gibi ama. neyse.
cumhuriyet bayramında kürt bayrağı olmamasının sebebinin, "türkiye cumhuriyeti"nin bayramını kutladığımız olduğunu bilmeyen yazardır.
(bkz: #19086558)şöyle bir entry yazmış ve cüneyt özdemir'in tavla oynarken sayıları kürtçe söylediğinden mütevellit, milliyetçilik yapmasına veryansın etmiş.
dilimizde arapça, fransızca, ingilizce bir dünya kelime var. hepsi gelip bayrak açsın, isyan çıkarsın o zaman. alfabemiz de latince olduğuna göre, latinler öpsün mü bizi gelip?
(bkz: #19086558)şöyle bir entry yazmış ve cüneyt özdemir'in tavla oynarken sayıları kürtçe söylediğinden mütevellit, milliyetçilik yapmasına veryansın etmiş.
dilimizde arapça, fransızca, ingilizce bir dünya kelime var. hepsi gelip bayrak açsın, isyan çıkarsın o zaman. alfabemiz de latince olduğuna göre, latinler öpsün mü bizi gelip?
(bkz: yazık la kimin çocuğuysa) hala laf sokma peşinde cidden üzüldüm be ...
(#20918279)
- 19 mayıs atatürkü anma gençlik ve spor bayramı: 19 mayıs mustafa kemal'in istanbuldan Bandırma vapuru ile milli mücadeleyi başlatmak için Samsuna geldiği gündür. milli mücadele kazanılmış, yerine cumhuriyet kurulmuştur. bayramdır.
- 23 Nisan 1920 Büyük Millet Meclisinin açılış günüdür. Mustafa kemal'in çocukları sevdiği için onlara armağan ettiği bir gündür. meclisin açılması ulusal egemenlik, yani yönetme hakkının millete geçmesi demektir. babadan oğula yönetim anlayışının yıkılması, bir anlamda seçme ve seçilme hakkıdır. bayramdır.
- 29 ağustos hakkında bir bilgim yok, bahsettiğin 30 ağustos ise; adı üstünde zafer bayramıdır.
- 29 ekim cumhuriyetin ilan edilişinin tarihidir. yeni bir yönetim anlayışına giren, yeniden kurulan bir ülkenin bunu kutlaması da normaldir yani bu da bayramdır.
özetle sevgili yazar, senin beğenmediğin gereksiz dediğin bütün tarihlerin bir anlamı vardır.
halkı tek kalıba sokmak meselesinde de, insanların o dönem yeniden kurulacak bir cumhuriyet rejimini mi yoksa padişahlık sisteminin devam etmesini mi istediğine bakarak anlayabilirsin. bildiğim kadarıyla kimsenin kafasının kesilme amacı cumhuriyeti kurmak değildir. halk özgür iradesi ile bu rejimi benimsemiştir. sonrasında yapılan inkılaplara uyum sürecinde bir dayatma olabilir, mesela tekke ve zaviyelerin kapatılmasından sonra dini kıyafetler giymeyi engellemek. herkesi latin alfabesi kullanmaya teşvik gibi.
bu ayrıdır, milletin kendi iradesiyle başlattığı bir savaşın getirisi bayramlar ayrıdır.
kaldı ki, savaşlar vahşettir. değil 13.000 kişi 13 milyon kişi de ölebilir. anca savaş şartlarında bunu katliam olarak değerlendirmek ne derece doğrudur?
- 19 mayıs atatürkü anma gençlik ve spor bayramı: 19 mayıs mustafa kemal'in istanbuldan Bandırma vapuru ile milli mücadeleyi başlatmak için Samsuna geldiği gündür. milli mücadele kazanılmış, yerine cumhuriyet kurulmuştur. bayramdır.
- 23 Nisan 1920 Büyük Millet Meclisinin açılış günüdür. Mustafa kemal'in çocukları sevdiği için onlara armağan ettiği bir gündür. meclisin açılması ulusal egemenlik, yani yönetme hakkının millete geçmesi demektir. babadan oğula yönetim anlayışının yıkılması, bir anlamda seçme ve seçilme hakkıdır. bayramdır.
- 29 ağustos hakkında bir bilgim yok, bahsettiğin 30 ağustos ise; adı üstünde zafer bayramıdır.
- 29 ekim cumhuriyetin ilan edilişinin tarihidir. yeni bir yönetim anlayışına giren, yeniden kurulan bir ülkenin bunu kutlaması da normaldir yani bu da bayramdır.
özetle sevgili yazar, senin beğenmediğin gereksiz dediğin bütün tarihlerin bir anlamı vardır.
halkı tek kalıba sokmak meselesinde de, insanların o dönem yeniden kurulacak bir cumhuriyet rejimini mi yoksa padişahlık sisteminin devam etmesini mi istediğine bakarak anlayabilirsin. bildiğim kadarıyla kimsenin kafasının kesilme amacı cumhuriyeti kurmak değildir. halk özgür iradesi ile bu rejimi benimsemiştir. sonrasında yapılan inkılaplara uyum sürecinde bir dayatma olabilir, mesela tekke ve zaviyelerin kapatılmasından sonra dini kıyafetler giymeyi engellemek. herkesi latin alfabesi kullanmaya teşvik gibi.
bu ayrıdır, milletin kendi iradesiyle başlattığı bir savaşın getirisi bayramlar ayrıdır.
kaldı ki, savaşlar vahşettir. değil 13.000 kişi 13 milyon kişi de ölebilir. anca savaş şartlarında bunu katliam olarak değerlendirmek ne derece doğrudur?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar