bugün

anlamlı kampanyama katılmış, ekönömiden sorumlu yazar kardeşimiz.
Bir kafaya tuğla düşme hadisesi daha vuku bulmuştur.

(bkz: ortak hesap)
olmayacak olandır. tc ibaresi hükümeti protesto amaçlıdır. rosava da ak partiliyse neden yapsın ki?

edit: altımda yazmış tamam.
ben tepkimi gösteririm arkadaş diyenlerdendir. ister facebook olsun , ister sözlük olsun. bana göre tc ibarelerini kaldırmak doğru bir davranış değil.
© copyright 2005 - 2026