bugün

antalyada bi gece kulübü güzel bi yer .
tramvaydan inmek.
Pariste bir tavernaya gitmiştim. Bildiğin beyaz peynir, rakı, mezeler, yaprak sarma, balık eşliğinde buzuki ve rembet şarkıları. Bir güzel Fransız kızı sirtaki oynamaya çalışıyor, biz de alkışlarımızla destekliyorduk. Ne güzeldi.

Tavernalarda gerçekten eğlenir yunanlar. Kasmazlar, kendilerini bırakırlar, elalem ne der triplerine girmezler. Zaten mutludurlar, daha da mutlu olurlar, sende kıl olursun annadın mı?
© copyright 2005 - 2026