bugün

duygusal ilişkilerde kız tarafının erkeğine hitap edecek sıfat bulamamasından dolayı "ilerde eşek olacaksın" sübliminal mesajını verdiğini düşündüğüm kelimedir.

(bkz: sıpam çok tatlısın ya)
anne eşeğin, yavrusuna seslenme sözüdür.
© copyright 2005 - 2026