moldovalı bir müzik grubudur. 2009 yılında ülkelerini eurovision'da temsil etmek için ön elemelere katılmışlar, fakat no crime isimli şarkıları 3. olmuştur. o yıl moldova'yı eurovision'da nelly ciobanu temsil etmiştir.
Alanya'da bir barda bu grubun Party isimli şarkısıyla dans etmekten nefret eden beni bile çıldırtmış müzik grubudur.
(bkz: Epic sax guy) https://www.youtube.com/watch?v=8ZcmTl_1ER8
''Hey Mamma'' şarkısı ile Eurovision'da Moldova'yı 3. yapmış olan grup.
© copyright 2005 - 2026