rearkarnasyon olayıyla ilgilenen bir program, şu ana kadar izlenim o...

o değil biraz önce sabinin teki otuzlu yaşlardaki bir kadına bu benim karımdı dedi, kadın da olabilir dedi... gerçeği hatun fena değildi, ben bile diyebilirim eski karımdı diye...*
allah akıl fikir versin efendim, bir bunlar eksikti...
ne amacla yapilmis program anliyamadim. simdi de gurkan ve selma'nin evliligini tema secmisler. hadi hayirlisi.
© copyright 2005 - 2026