bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- cemevinde hain kemal sloganları6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- kemalist dünya8
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- gönüllü moderatörlük2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aile evinde yaşamak4
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- sarapci koala2
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- nilsu berfin aktaş3
- arda güler3
- allah5
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
Stellar (XLM); bankaları, ödeme sistemlerini ve kullanıcıları bir araya getiren dağıtık bir ödeme platformudur. Günümüzde diğer altcoinler gibi sürekli gündemde kalmaya devam eden bir coin türüdür. Ayrıca canlı fiyat takibini de buradan yapabilirsiniz: https://piyasa.paratic.com/kripto-coin/stellar/
başında x olan her türlü coinden uzak dururum.
Bir defa karşılıksız mal sürüyorlar piyasaya. ben ne ripple a ne stellar a bulaşmam aga. ikiside aynı dümencilerin coini.
şimdi piyasada fiyat nasıl oluşur basitçe arz-talep. önce bir arza bakarsın atıyorum piyasada zibilyon tane dolaşan bir coinin 5-10 dolar olma ihtimali var mı? mümkün müdür bu. tabi ki hayır.
hacim denen bir şey var. kısacası al-satların toplamı. sen 5 lira ürün sattın diğeri bunu aldı 10 liralık işlem hacmi yaptınız. yüksek hacim illa ki yüksek alım var anlamına gelmez ama yüksek satımın da karşısında yüksek bir alım olduğu için hacim yüksekliği o ürüne talebin olduğunu bu da o ürünün değerleneceğini basitçe bize gösterir.
hacmi yüksek olup halen dipte kalan coinlere ender örneklerden biride stellar. akıl var mantık var basitçe açık arttırım düşünün bir vazoya talip olan binlerce kişi varken vazonun değeri bir türlü artmıyor. mantıklı mı değil. ben bundan şunu anlarım karşılığı olan tek bir vazo için bin kişilik talep oluşmuyor aslında salonun başkanı 10.000 tane daha vazo koyuyor salona ve dilediğinizi alın diyor müşteride 5 liraya verirsen alırım diyor hatta akşama doğru elde kalmasın 1 liraya düşürdük diye kampanya bile yapıyorlar. bu işte aynı böyle bir şey. karşılığı olan bir şeye talep yok yani. ben coini a kişisinden b kişisinden almıyorum bizzat sahibinin piyasaya sürdüğü karşılığı olmayan ürüne talip oluyorum haliyle fiyat yükselmiyor. ve insanlar 2x 3x olur diye kredi çekip yatırıyor bu tür coinlere. arkadaşım coin dediğin zaten merkeziyeti olmayan bir şey. başına iş gelse muhattabın yok. dünyanın en zengin adamı bile hukuksal boşluğu bildiği için istediği gibi manipüle ediyor sektörü hal böyleyken bu coinler için ya yapamazlar diyebilir misin dolar mı altın mı bu devlet kontrolünde mi karşlılıksız basamaz diyebiliyorsun. bal gibi basar. hatta tether 2017 milyarlarca karşılıksız basmış ve halen davası sürüyor.
böyle coinlere yatırımızın hepsini değilde 2 bin 3 bin falan gireceksin. x10 x15 olana kadar da çıkmayacaksın. çünkü olursa da bu tür coinler x10 x 15 yapıyor diğer türlü bilindik eteryum bitcoin polkadot gibi coinler ağır ve stabil giden daha riski az coinler. YTD.
Bir defa karşılıksız mal sürüyorlar piyasaya. ben ne ripple a ne stellar a bulaşmam aga. ikiside aynı dümencilerin coini.
şimdi piyasada fiyat nasıl oluşur basitçe arz-talep. önce bir arza bakarsın atıyorum piyasada zibilyon tane dolaşan bir coinin 5-10 dolar olma ihtimali var mı? mümkün müdür bu. tabi ki hayır.
hacim denen bir şey var. kısacası al-satların toplamı. sen 5 lira ürün sattın diğeri bunu aldı 10 liralık işlem hacmi yaptınız. yüksek hacim illa ki yüksek alım var anlamına gelmez ama yüksek satımın da karşısında yüksek bir alım olduğu için hacim yüksekliği o ürüne talebin olduğunu bu da o ürünün değerleneceğini basitçe bize gösterir.
hacmi yüksek olup halen dipte kalan coinlere ender örneklerden biride stellar. akıl var mantık var basitçe açık arttırım düşünün bir vazoya talip olan binlerce kişi varken vazonun değeri bir türlü artmıyor. mantıklı mı değil. ben bundan şunu anlarım karşılığı olan tek bir vazo için bin kişilik talep oluşmuyor aslında salonun başkanı 10.000 tane daha vazo koyuyor salona ve dilediğinizi alın diyor müşteride 5 liraya verirsen alırım diyor hatta akşama doğru elde kalmasın 1 liraya düşürdük diye kampanya bile yapıyorlar. bu işte aynı böyle bir şey. karşılığı olan bir şeye talep yok yani. ben coini a kişisinden b kişisinden almıyorum bizzat sahibinin piyasaya sürdüğü karşılığı olmayan ürüne talip oluyorum haliyle fiyat yükselmiyor. ve insanlar 2x 3x olur diye kredi çekip yatırıyor bu tür coinlere. arkadaşım coin dediğin zaten merkeziyeti olmayan bir şey. başına iş gelse muhattabın yok. dünyanın en zengin adamı bile hukuksal boşluğu bildiği için istediği gibi manipüle ediyor sektörü hal böyleyken bu coinler için ya yapamazlar diyebilir misin dolar mı altın mı bu devlet kontrolünde mi karşlılıksız basamaz diyebiliyorsun. bal gibi basar. hatta tether 2017 milyarlarca karşılıksız basmış ve halen davası sürüyor.
böyle coinlere yatırımızın hepsini değilde 2 bin 3 bin falan gireceksin. x10 x15 olana kadar da çıkmayacaksın. çünkü olursa da bu tür coinler x10 x 15 yapıyor diğer türlü bilindik eteryum bitcoin polkadot gibi coinler ağır ve stabil giden daha riski az coinler. YTD.
dünden beri yaklaşık %160 kadar değer kazanan kripto para birimidir. 5 liradan 1.60'tl'lere kadar düşmüştü, bu sıralar sıralar yükseleceği belliydi ama çok oynak bir para birimi olduğu için girmeye götüm yememişti. riske girip de vurgun yapan arkadaşları tebrik ederim.
gün içinde 3 tl'yi gördü ama şu an 2.20 civarlarında, tekrar bir düşüş söz konusu.
gün içinde 3 tl'yi gördü ama şu an 2.20 civarlarında, tekrar bir düşüş söz konusu.
XLM kısaltmalı kriptoparadır. Detayları coinmarketcap gibi yerlerde bulunmaktadır.
acayip etkileyici bir müziği olan incubus şarkısı. 1999 çıkışlı make yourself albümünün altıncı sırasında bulunur. insanı derinden yaralar.
aynı şarkıda hem dinginliği hem de coşkuyu verebilmiştir incubus. ayrıca yanlış hatırlamıyorsam brandon boyd eski sevgililerinden birine yazmıştı bu şarkıyı.
uçuyormuş hissi veren incubus şarkısı.
sözlerini yazalım:
You are stellar
Meet me in outer space
We could spend the night;
Watch the earth come up.
I've grown tired of that place;
Won't you come with me?
We could start again.
How do you do it?
Make me feel like I do.
How do you do it?
It's better than I ever knew.
Meet me in outer space.
I will hold you close, if you're afraid of heights.
I need you to see this place, it might be the only way
That I can show you how
It feels to be inside of you.
How do you do it?
Make me feel like I do.
How do you do it?
It's better than I ever knew.
How do you do it?
Make me feel like I do.
You are stellar
You are stellar
How do you do it?
Make me feel like I do.
How do you do it?
It's better than I ever knew.
How do you do it?
Make me feel like I do.
How do you do it?
Make me feel like I do.
sözlerini yazalım:
You are stellar
Meet me in outer space
We could spend the night;
Watch the earth come up.
I've grown tired of that place;
Won't you come with me?
We could start again.
How do you do it?
Make me feel like I do.
How do you do it?
It's better than I ever knew.
Meet me in outer space.
I will hold you close, if you're afraid of heights.
I need you to see this place, it might be the only way
That I can show you how
It feels to be inside of you.
How do you do it?
Make me feel like I do.
How do you do it?
It's better than I ever knew.
How do you do it?
Make me feel like I do.
You are stellar
You are stellar
How do you do it?
Make me feel like I do.
How do you do it?
It's better than I ever knew.
How do you do it?
Make me feel like I do.
How do you do it?
Make me feel like I do.
ing. yıldızlarla ilgili. yıldız gibi. (bkz: stella)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar