(#9595910) şimdi bu adam istediği kadar faşistçe şeyler zırvalasın, inanın hiç gözümde olmaz, zira başkaları gibi ırkçı olmadığını söyleyip faşist beyanlar verme ikilemine düşmemiş. her ney ise kendisi kabul etmiş, düşüncesini tasvip etmemekle beraber, açık sözlülüğünü takdir ediyorum.
(bkz: #13476125)

bu entrysini okumadan ölmeyin sakın! bak o kadar diyorum. tam benle aynı düşünüyor. sevdim çok.
2013 den sonra ilk defa yazmış. evli galiba bura bok çukuru babba sana burdan yardım čıkmaz.
https://m.uludagsozluk.com/e/40318776/

Entryden de anladığımız gibi işi düşünce sözlüğe girenlerden. Yıllardır girmemiş girmemiş işi düşúnce girmiş istediğini alamayınca sözlüğe sallamıştır. Ne güzel memleket lan. Kendisine tavsiye entry açılmaz girilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026