srondad

(#9595910) şimdi bu adam istediği kadar faşistçe şeyler zırvalasın, inanın hiç gözümde olmaz, zira başkaları gibi ırkçı olmadığını söyleyip faşist beyanlar verme ikilemine düşmemiş. her ney ise kendisi kabul etmiş, düşüncesini tasvip etmemekle beraber, açık sözlülüğünü takdir ediyorum.
© copyright 2005 - 2026