bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı4
- 65 şut çekip gol atamamak4
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- bugün de meme atan olmaması13
- lucas luthor2
- şemsiyenin ters dönmesi3
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- amazon com tr2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- paris te son tango6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- beyaz otomobil satın almak10
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- anın görüntüsü15
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- iş kadını yazarlar6
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- misafir ağırlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupası16
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
sorgulayan, realist, toplumun gerçeklerini yansıtan aklı selim bir yazar.
sorgulayıp sıkıntıya giren yazar.
(bkz: arap sen içme)
(bkz: arap sen içme)
Yeni bir troll.
teröristlere destek çıkanların hazmedemediği yazardır.
kesinlikle müslüman olarak insanlar ile eğleneceğini düşünüyor. başlıklarına yazma sebebim; yarın bir gün insanlar yazdıklarını ciddiye alırsa, bunları refere edecek bir mit olsun ellerinde. yoksa sallanmıyorsun, bilesin.
sisifos insanların en bilgilisiydi ama tanrılar onu cezalandırdı bir kayayı dağın tepesine çıkarmakla görevlendirdiler
sisifos tam zirveye çıkarken taş tekrar aşağı düşüyordu..
sonra sisifos aşağı iniyor tekrar taşı alıp yukarı çıkarıyordu yine taş düşüyordu. böyle bir döngü işte
camus işine yarar senin
hoşgeldin bu arada.
sisifos tam zirveye çıkarken taş tekrar aşağı düşüyordu..
sonra sisifos aşağı iniyor tekrar taşı alıp yukarı çıkarıyordu yine taş düşüyordu. böyle bir döngü işte
camus işine yarar senin
hoşgeldin bu arada.
güldürmùştùr. Ama benden sır çıkmaz merak etmesin. Kihkihkih.
o zaman hristiyanlara tek sorum var. hz isayı tanrı kabul ediyorsunuz(bizzat incilde yazıyor) da, eğer isa tanrı olsaydı, insanlar onu nasıl çarmıha gerebilirdi?
sorunda yamulmuş cevap verememiştir. adamı böyle yamulturlar.
sorunda yamulmuş cevap verememiştir. adamı böyle yamulturlar.
sırrımız ortaya çıktı mudur. Gecmis olan yazar.
derin devlet müdürünün ta kendisidir. "sahte, fake " değildir. ancak yazar statüsü entrylerine göredir. eski hesabı ile alakası yoktur pek.
ıslamı karalayan basliklar açıp kaçan ergenlerden biri.
sözlükte az rast gelinen yazarlardan . değişik şeylerden yazıyor .
Hasta, şizofrenik rahatsızlığı olduğuna dair kesin kanıya ulaştığım yazar. (!)
islam dinine olan karşıtlığından dolayı, kendisiyle bu konu üzerine tartışmak istediğim kişi.
Bak koç; ne idiğü belirsiz savların ile insanların akıllarını karıştırmaktan vazgeç. Kendin dinsiz imansız olabilirsin.
ama bu sana özgü kalsın.
islamın Yüceligini kabullenmek istemiyor olabilirsin, lütfen bilim ve sorgulama gibi kavramları ağzına pelesenk etmekten de vazgeç!
islâm nedir? Neyi emreder? 15 asırdır neden git gide güçleniyor?
Sen ve senin gibi olan ataların nasıl vakti geldiğinde hüsrana uğradılar?
Evrime de inanıp savunursun sen şimdi.
Önce dediklerimi sorgula..!
islam dinine olan karşıtlığından dolayı, kendisiyle bu konu üzerine tartışmak istediğim kişi.
Bak koç; ne idiğü belirsiz savların ile insanların akıllarını karıştırmaktan vazgeç. Kendin dinsiz imansız olabilirsin.
ama bu sana özgü kalsın.
islamın Yüceligini kabullenmek istemiyor olabilirsin, lütfen bilim ve sorgulama gibi kavramları ağzına pelesenk etmekten de vazgeç!
islâm nedir? Neyi emreder? 15 asırdır neden git gide güçleniyor?
Sen ve senin gibi olan ataların nasıl vakti geldiğinde hüsrana uğradılar?
Evrime de inanıp savunursun sen şimdi.
Önce dediklerimi sorgula..!
--spoiler--
ilgi manyağı, gereksiz, dinci bir yobaz, pedofili, şizofren, ergen, troll... * öyle diyorlarmış hakkımda.
dışarıda yağmur yağıyormuş bi' fizikçi, bi' kimyacı, bi' jeolog köydeki bir çobanın evine sığınmışlar. ortada, taşların üstüne oturtulmuş bir soba varmış. sobanın altına niye çobanın taş koyduğu hakkında hepsi de kendi açısından bilimsel bir cevap sunmuş. çobanın cevabını çok merak ederlerken, çoban odaya girmiş ve soruyu sorduklarında şu cevabı vermiş:
-boru kısa geldi de ondan...
işte bu kadar basit bir cevabı vardır burada olmamın. buraya eğlence, keyif için geliyoruz. bu kadar basit. saçma sapan bir ton atıp tutmak boş.
kafayı dinle bozdu diye islam gibi dinleri eleştirmesi deniliyorsa bonzai kafasına sahip müslümanların eleştirisine ve hışmına uğrayandır.
islam'ın ilk ortaya çıkışı katliam dolu.
islam'ın yayılması katliam dolu.
islam'ın günümüz resmi katliam dolu.
ama islam hümanizm dini, bu söylemler bir yerlerden tanıdık geliyor ama...
ben judaizm dininden nefret etmiyorum; islam ve hristiyanlık gibi semavi dinlerden nefret ediyorum. allah'tan değil; melek, cin v. s. den değil. o dinin teşvik ettiği sapık insan muamele mantığından ve buna benzer tonlarca iğrenç yaşam dayatmasından nefret ediyorum. geçmişte yaşanan onlarca şeyin sebebi bu. deneysel tarih açısından bakarsak, islam kaybetti. diğer semavi dinler gibi...
hipermetrop veya miyop değilim, tarihin kanlı sayfaları o kadar kanlı ki okuyamıyorum!
not: 1400 yıldır cinlere, bilimum deli saçmalarına inanan bir zihniyetin ürünü zatın aklına hiç deliliğe yakın olduğu fikri gelmedi. yok nevrotik bozukluk falan... beni görünce imanının kimyasını bozdum ki psikolojik tahlil verilerim vahiyle indi galiba, ilginç. kendisi gibi olan insanlar ciddiye alınacak bir şeye sahip olmadığı için trollüyorum efendim. bu kadar mı ciddiye alınıyor her dediğim... güzel duygu bu da ama.
hakaret mi edeyim, söveyim mi, istenen bu mu? nasıl bir zihniyettir bu ya... bilerek bu o tür entryler giriyorum, çünkü karşımdakini tanıyorum. hangi dindar müslüman, cemaat ateist olduğunu öğrendiği bir öğrenciye yardımda bulunmuş... bırakın bu insan haklarına göre yaşıyoruz ayaklarını. bari kendinizi kandırmayın, hadi inandığınız allah'ı kandırdığınızı düşünüyorsunuz da.
--spoiler--
cemaatlerde islam iyiliğin kaynağı diye beyni yıkananların, islami algı oyunlarıyla ortadoğu denen cehennemin bok içinde yok oluşa gittiğini göremeyenlerin eleştirdiği yazar. o kadar beyinleri yıkanmış ki cinlere v.s. inanmayı bilimsel görecek kadar. * kahvehaneye zannediyorlar kendilerini.
ilgi manyağı, gereksiz, dinci bir yobaz, pedofili, şizofren, ergen, troll... * öyle diyorlarmış hakkımda.
dışarıda yağmur yağıyormuş bi' fizikçi, bi' kimyacı, bi' jeolog köydeki bir çobanın evine sığınmışlar. ortada, taşların üstüne oturtulmuş bir soba varmış. sobanın altına niye çobanın taş koyduğu hakkında hepsi de kendi açısından bilimsel bir cevap sunmuş. çobanın cevabını çok merak ederlerken, çoban odaya girmiş ve soruyu sorduklarında şu cevabı vermiş:
-boru kısa geldi de ondan...
işte bu kadar basit bir cevabı vardır burada olmamın. buraya eğlence, keyif için geliyoruz. bu kadar basit. saçma sapan bir ton atıp tutmak boş.
kafayı dinle bozdu diye islam gibi dinleri eleştirmesi deniliyorsa bonzai kafasına sahip müslümanların eleştirisine ve hışmına uğrayandır.
islam'ın ilk ortaya çıkışı katliam dolu.
islam'ın yayılması katliam dolu.
islam'ın günümüz resmi katliam dolu.
ama islam hümanizm dini, bu söylemler bir yerlerden tanıdık geliyor ama...
ben judaizm dininden nefret etmiyorum; islam ve hristiyanlık gibi semavi dinlerden nefret ediyorum. allah'tan değil; melek, cin v. s. den değil. o dinin teşvik ettiği sapık insan muamele mantığından ve buna benzer tonlarca iğrenç yaşam dayatmasından nefret ediyorum. geçmişte yaşanan onlarca şeyin sebebi bu. deneysel tarih açısından bakarsak, islam kaybetti. diğer semavi dinler gibi...
hipermetrop veya miyop değilim, tarihin kanlı sayfaları o kadar kanlı ki okuyamıyorum!
not: 1400 yıldır cinlere, bilimum deli saçmalarına inanan bir zihniyetin ürünü zatın aklına hiç deliliğe yakın olduğu fikri gelmedi. yok nevrotik bozukluk falan... beni görünce imanının kimyasını bozdum ki psikolojik tahlil verilerim vahiyle indi galiba, ilginç. kendisi gibi olan insanlar ciddiye alınacak bir şeye sahip olmadığı için trollüyorum efendim. bu kadar mı ciddiye alınıyor her dediğim... güzel duygu bu da ama.
hakaret mi edeyim, söveyim mi, istenen bu mu? nasıl bir zihniyettir bu ya... bilerek bu o tür entryler giriyorum, çünkü karşımdakini tanıyorum. hangi dindar müslüman, cemaat ateist olduğunu öğrendiği bir öğrenciye yardımda bulunmuş... bırakın bu insan haklarına göre yaşıyoruz ayaklarını. bari kendinizi kandırmayın, hadi inandığınız allah'ı kandırdığınızı düşünüyorsunuz da.
--spoiler--
cemaatlerde islam iyiliğin kaynağı diye beyni yıkananların, islami algı oyunlarıyla ortadoğu denen cehennemin bok içinde yok oluşa gittiğini göremeyenlerin eleştirdiği yazar. o kadar beyinleri yıkanmış ki cinlere v.s. inanmayı bilimsel görecek kadar. * kahvehaneye zannediyorlar kendilerini.
Sen onu bunu bırakta dediklerimi sorgula demek istediğim yazar. Bırak şimdi lamı cimi.
Al kimya, fizik senin olsun.
Allah bize yeter!
Al kimya, fizik senin olsun.
Allah bize yeter!
islamın katliamlarla ortaya çıktığını iddia eden yazar aynı zamanda. Yaa olum şaka mısınız nesiniz?
Ne katliamı? islam hoşgörülüğü esas almış bir din. Her şeyi bildiğini iddia eden o kafanız bunu almıyor mu?
Adamın biri sana vursa sen ne yaparsın? Bir tane daha mı vur diyeceksin? islamiyeti hazmedemeyen senin zihniyetindekiler,(o zaman ki ataların)
müslümanlara yapmadiklarini bırakmadılar!
Müslümanlarda doğal olarak tepkilerini ortaya koymak zorunda oldular.
Bana geleceksen mantıklı gel!
O kadar sorgulayan biriysen dediklerini iyi sorgula! Öyle inançları kafana göre yorumlayıp sunma.
Ne katliamı? islam hoşgörülüğü esas almış bir din. Her şeyi bildiğini iddia eden o kafanız bunu almıyor mu?
Adamın biri sana vursa sen ne yaparsın? Bir tane daha mı vur diyeceksin? islamiyeti hazmedemeyen senin zihniyetindekiler,(o zaman ki ataların)
müslümanlara yapmadiklarini bırakmadılar!
Müslümanlarda doğal olarak tepkilerini ortaya koymak zorunda oldular.
Bana geleceksen mantıklı gel!
O kadar sorgulayan biriysen dediklerini iyi sorgula! Öyle inançları kafana göre yorumlayıp sunma.
artık şakirtleri trolleyecek olan yazar. onların yaptığını yapacak. ciddiye almayacak.
(bkz: yaw he he)
(bkz: yaw he he)
on birinci nesil yazar.
hani ilkokulda baŞarılı not aldığı gibi annesine bunu sevinçle söyleyen bebeler olur ya, ona benziyo bu herif. evrime dair birşey öğrenip direk bu sözlüğe yazıyor amk.
hani ilkokulda baŞarılı not aldığı gibi annesine bunu sevinçle söyleyen bebeler olur ya, ona benziyo bu herif. evrime dair birşey öğrenip direk bu sözlüğe yazıyor amk.
müslüman arkadaşlar bazı sorunları bilmiyor. birincisi yobaz değilim. senin ülkende benim gibi insanların çektiğini sende çeksen sende illallah edersin. sorun bu.
ben müslümanlardan dayatmadan başka bir şey görmedim, eğer ki din olgusunu ve halk içinde yarattığı bir arada yaşama kültürü ve bununla beraber gelen farklılığa açıklıktan bahsediliyorsa o bu ülkede yok.
her önüme gelen sebepsiz ve amaçsızca cihat yaptığı için müslümanların mesajlarını bile genelliyorum artık maalesef. çünkü farklılığa saygı kalmamış, farklı görüşten insanlarla ortak payda da bir araya gelme kültürü yok. bu beni eleştirenlerde de var. sürekli herkes kendi değerlerini savunuyor. farklı değerleri savunmak sizi öldürüyor mu?
ben bu ülkenin sanatsal değerlerine karşı değilim ki. ben arapların bilime, sanata, edebiyata katkısını reddetmiyorum ki.
ben farklı görüşten insanlarla kendi öznel değerleri içinde bir araya gelmeye çalışan görüşe karşıyım.
ne yaptığınıza bakın, sufi denen insanlarda bile görmedim bu kendi değerlerini övme kültürünü, farklılığa saygı duymamayı.
herkes kendi dediklerine baksın. farklı açılardan sorgulasın, düşünsün ne yaptığını.
ben müslümanlardan dayatmadan başka bir şey görmedim, eğer ki din olgusunu ve halk içinde yarattığı bir arada yaşama kültürü ve bununla beraber gelen farklılığa açıklıktan bahsediliyorsa o bu ülkede yok.
her önüme gelen sebepsiz ve amaçsızca cihat yaptığı için müslümanların mesajlarını bile genelliyorum artık maalesef. çünkü farklılığa saygı kalmamış, farklı görüşten insanlarla ortak payda da bir araya gelme kültürü yok. bu beni eleştirenlerde de var. sürekli herkes kendi değerlerini savunuyor. farklı değerleri savunmak sizi öldürüyor mu?
ben bu ülkenin sanatsal değerlerine karşı değilim ki. ben arapların bilime, sanata, edebiyata katkısını reddetmiyorum ki.
ben farklı görüşten insanlarla kendi öznel değerleri içinde bir araya gelmeye çalışan görüşe karşıyım.
ne yaptığınıza bakın, sufi denen insanlarda bile görmedim bu kendi değerlerini övme kültürünü, farklılığa saygı duymamayı.
herkes kendi dediklerine baksın. farklı açılardan sorgulasın, düşünsün ne yaptığını.
ateizme dair her başlıkta 3-5 entry si olan ve gerçekten de gördüğüm troll ler dışında ciddi anlamda ateizme dair paradigmalar üreten en kötü ateist. sanırım 16 17 yaşında henüz. yazdıklarını tek tek eleştirmicem çünkü hepsini toplayınca gerçekten de hiçbirşey çıkmıyor ortaya. saygılar.
kürt değilsen neden ateist oldun kardeşim. allaha isyan etmene gerek yok ya kürt doğsaydın, bunun nasıl kötü bir şey olduğunu tahayyül edebiliyor musun?
sorgula genç sorgula ama kalacak bi ton cevapsız soru var bunu da unutma.
sırf adından dolayı 16-17 yaşta olmak gibi komik ithamlarla kafa bulunan. -düşünmek buysa düşünmemeye yeğlerim-
kendisini islam uleması zanneden insanlarca küçümsenen...
kendi fikirlerini olduğu gibi kimseye yaranmadan savunduğu için daima antipati ile bakılacak insan.
ama burası sözlük, sözlük yani.
hani kimisinin kendisini zeki sanıp insanlarla kafa bulduğu, gönül eğlendirip insana bakış açısını eylemiyle zihinlerimize kazıdığı, sözü ile davranışı arasında kopukluk olanların olduğu bir yer.
atom parçalamıyorsun sonuçta,ama parçalanamaz ön yargıları görüyorsun. gücünü cehaletten, saldırganlıktan alan...
kendisini islam uleması zanneden insanlarca küçümsenen...
kendi fikirlerini olduğu gibi kimseye yaranmadan savunduğu için daima antipati ile bakılacak insan.
ama burası sözlük, sözlük yani.
hani kimisinin kendisini zeki sanıp insanlarla kafa bulduğu, gönül eğlendirip insana bakış açısını eylemiyle zihinlerimize kazıdığı, sözü ile davranışı arasında kopukluk olanların olduğu bir yer.
atom parçalamıyorsun sonuçta,ama parçalanamaz ön yargıları görüyorsun. gücünü cehaletten, saldırganlıktan alan...
bu genç bize bir şeyler anlatmaya çalışıyor. kusura bakma genç. hepimiz cahil, yobaz ve gerizekalıyız.
(bkz: yeni ateist olmuş ergen)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar